Olen vasta suunnitteluvaiheessa, mutta sitten kun oikeasti pääsisi "toteuttamaan" niin en halua olla kusi sukassa :D
Ensinnäkin joskus hamassa tulevaisuudessa haluan omalle kultanuppukasvatilleni, Almalle, pentuja. Alma on mielestäni kaksipolvinen (i. Zin Zin Brutos, muu suku unholassa.........., e. High 5 aebes, ei. Zsa Zsa, ee. Nallitun Damaa), joten urokseltakin tulisi löytyä ainakin yksi polvi! Mieluiten kaksi tai yksi ja puoli. Astutus olisi ajankohtainen vasta kun saadaan tyttöselle tottis-, käyttö- ja agilityvalion arvot. Urokselta olisi hyvä löytyä joitakin tottis- ja agilitytuloksia, valionarvoja en vaadi. Koska tämä on mun kultalinjani (alma & aebes <3), pentuja tulisi abouttirallaa 2-3 ja tarkasti valittuihin koteihin.
Lisäksi tämä toinen on erittäin haparalla maaperällä ainakin toistaiseksi. Kasvattikuulumisten yhteydessä Reetan kanssa puhuttiin, että saisin kasvatistani Inkestä tulevaisuudessa pentuja oman kennelnimen alle. Itselleni en ole jättänyt mudikasvattia viimeisimmästä pentueestani, jonka vanhempina oli kaksi tuontimudiani. Inke on tällä hetkellä TVA Jk1 RH-E. Uroksen tuloksilta toivon melkein samaa kuin ylempänä, joitakin tottis- ja käyttötuloksia. Muut tulokset plussaa! Inke on yksipolvinen kuten sanottu, uroksen täytyy olla yksipolvinen. Pentue olisi luultavasti isompi, maksimissaan viisi pentua kuitenkin!
Itselläni ei ole jaksamista tuoda mudeja, kilpailla ja kasvattaa niitä "oikean sukupolvisiksi", joten areena on teidän :) Tässä mahdollisuus vaikuttaa tuleviin pitkäsukuisiin mutiaisiin!
ej: mudiuroksia!
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
ej: mudiuroksia!
olin kerran herranterttu