Eli haeskelen uuteen kenneliini, Ginga Talentysiin (sivuja ei vielä ole) kaiken ikäisiä novascotian noutajia. Kisakokemusta koiralla ei ole pakko olla, mutta ei siitä mitään haittaakaan ole. Kisanäyttönäni on kaikki Yazzy Glamouresin koirat.
Koiraa kisautettaisiin lähes kaikissa lajeissa, näyttelyistä vesipelastukseen ahkerasti.
O: Novascotian noutajia
-
- Söi navetan kaksi nautaa
O: Novascotian noutajia
You were born an original. Don't die a copy
-
- Höpsö veitikka
Re: O: Novascotian noutajia
Nyt sitten, tässä on suunnitellut Ternen E- ja F-pentueita. F-pentueesta on jo kaikki pennut varattu, joten mainostelen sinulle enään vain tuota E-pentuetta.
E-pentueen emänä on sijoituksessa (Cessillä) oleva tyttö Ternen Biére F eli Viola. Viola on hyvä luonteinen, terve nuori naikkonen. Hänen emänsä on evm. sukuinen ja isä on evm. ja Violalla on vain yksi veli joka on myös sijoitus, saa sitten nähdä käytetäänkö häntä ollenkaan jalostukseen. Eli harvinainen suku kyseessä.
Isäksi ollaan aateltu evm. urosta.
Jos kiinnostaa, voit Cessi :ltä kysellä täällä turrilassa pentua. Voit sanoa hänelle, että minä jo vähän niinkun lupasin pennun mutta annan tässä myös Cessille sanan valtaa koska nartut ovat hänellä sijoituksessa. (: Eli minun puolestani pentu voisi sinulle lähteä. Ja pentue tosiaan syntyy joskus loppu vuodesta varmaan vasta.
E-pentueen emänä on sijoituksessa (Cessillä) oleva tyttö Ternen Biére F eli Viola. Viola on hyvä luonteinen, terve nuori naikkonen. Hänen emänsä on evm. sukuinen ja isä on evm. ja Violalla on vain yksi veli joka on myös sijoitus, saa sitten nähdä käytetäänkö häntä ollenkaan jalostukseen. Eli harvinainen suku kyseessä.
Isäksi ollaan aateltu evm. urosta.
Jos kiinnostaa, voit Cessi :ltä kysellä täällä turrilassa pentua. Voit sanoa hänelle, että minä jo vähän niinkun lupasin pennun mutta annan tässä myös Cessille sanan valtaa koska nartut ovat hänellä sijoituksessa. (: Eli minun puolestani pentu voisi sinulle lähteä. Ja pentue tosiaan syntyy joskus loppu vuodesta varmaan vasta.
-
Kiitos paljon, mutta kun tuo pentue syntyy loppu vuodesta niin ei taida valitettavasti nyt olla siihen kiinnostusta.
You were born an original. Don't die a copy
-
-
- Alkupalat
Mulla olisi sulle oma kasvattini joka asuu luonani ja jolle olen jo jonkin aikaa etsinyt uutta kotia.
http://www.geocities.com/sessiyk/nuppu.html
kutsumanimen saa vaihtaa. Tuloksia Nupulla on hieman, mutta ei mitenkään erityisen paljon. Kuvia en voi antaa mukaan, mutta koska sulla kuvat on niin silloin asiat olisi hyvin. Näyttelystä Nuppu ei ole saanut hyviä tuloksia liian valkoisuuden vuoksi.
miten on kelpaisiko Nuppu? Mä voin etsiä sulle tulokset jos hänet otat
http://www.geocities.com/sessiyk/nuppu.html
kutsumanimen saa vaihtaa. Tuloksia Nupulla on hieman, mutta ei mitenkään erityisen paljon. Kuvia en voi antaa mukaan, mutta koska sulla kuvat on niin silloin asiat olisi hyvin. Näyttelystä Nuppu ei ole saanut hyviä tuloksia liian valkoisuuden vuoksi.
miten on kelpaisiko Nuppu? Mä voin etsiä sulle tulokset jos hänet otat
-
- Epätoivoinen katse
Chin kirjoitti:Ostin nartun vähän aikaa sitten, mutta nyt olen lopettamassa kenneliäni.
Acustica of Olvida etsii siis uutta kotia.
Koira on kiertänyt jo monessa kennelissä, joten nyt etsittäisiin pysyvää kotia. Kilpailuinnokkuus olisi ehdottomasti plussaa!
Kiinostaisikos?
Ootte jotain niin tärkeetä <3