Niitä haukkumattomia

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka

Niitä haukkumattomia

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Kaipaatko itsellesi seuralaisen joka ei hauku, mutta möykkää muulla tavoin? Itsenäisiä pakkauksia jotka todennäköisesti omaavat todella suuren riistavietin joten uskoisin, että tästä löytyisi kaveri juoksukisoihin kuin myös moneen muuhun lajiin. Vanhemmat ovat varsin lupaavia joten uskoisin, että näistä pakkauksista pitäisi olla myös näyttelyihin.

Toivon pennuille koteja joissa suostutaan käymään näyttelyissä ja näyttelyitten lisäksi valitaan yksi laji lisäksi missä kisataan. Todella suositeltavaa olisi myös suorittaa PAKK. Pitkäaikaiset kodit hakusessa, mutta ymmärrän kyllä jos aika ei riitä. Haluan kuulla 1-2kertaan vuodessa kuulumisia ja aina vastauksen jos laitan kyselyä kasvatistani. Pentusuunnitelmista tulee ilmoittaa, mutta en kiellä kasvattieni jalostuskäyttöä. Kodin vaihdosta tulee myös ilmoittaa, saatan itse etsiä kasvatilleni kodin.

Isä vjDKW-10 vjSWEW-10 vjFRAW-10 vKREW-10 vjKREW-10 vNLW-10 vjNLW-10 vESTW-10 vjESTW-10 Sanjaras Here I Come "Faldo"

Faldon isä BH TK2 vAVA vDK, vFIN, vAM, vLT, vGBR, vGER, vSWE, vN & vKRE MVA vLUXJW-09 vEUJV-08 vSWEW-08 vJV-08 vKREJW-08 Prancen Gibson ja emä vFIN MVA KS Let´s Party. Isänemä BH VAVA vKTV Believe Me's Senjoritah ja isänisä vEUV-07 VAVA Flip-Wips Zimbalos.
Rakastan Faldon sukua jonka takia valitsinkin uroksen. Mulle oli ihan sama oliko Faldolla titteleitä vai ei kun huomasin, että suvusta löytyy ensimmäinen basenjini Believe Me's Senjoritah. Faldon isä on toisen basenjini Kissen veli. Suku on siis todellakin mieleeni eikä sieltä puutu menestystä. Suku ei ole minusta liian yleinen.

Kisatuloksista erityisesti Faldon juoksutulokset miellyttivät, koska niitä ei pentujen emällä ole. Juoksutulosten lisäksi Faldo on kahminut mahtavia näyttelytuloksia sekä agilitystä löytyy vKUMA ja tokosta I-palkinto. Faldo on täysin terve.

Emä BH PVJV-09 vjPDKW-09 vjPFRAW-09 vPFRAW-09 vjPFRAW-10 vPFRAW-10 vFIN, vSWE, vN, vDK, vF, vIT & vPOHJ PMVA NR la Meilleure "Ärmy"

Ärmy on sukunsa ainut. Se on lähes kisaamattoman mustavalkoisen nartun ainut pentu. Suku on siis todella harvinainen, mutta en menisi kehumaan kisatuloksissa, mutta tässä sen näkee, että vaikka emä ei olisi paras niin silti voi syntyä hyviä pentuja - Ärmy on elävä todiste tästä.

Ärmyllä on tuloksia BIS- ja BIS-junnukehistä myös. Ollut KV-näyttelyssä BIS3 ja myös ryhmänäyttelyssä sekä KV-näyttelyssä 3x BIS1-juniori. Näyttelytuloksia tältä tytöltä ei siis todellakaan puutu! Käyttökoirana Ärmy on ihan hyvä, mutta todella riistaviettinen. Olenkin ihmetellyt, että mitenkä Ärmystä on saanut hiottua noinkin hyvän tokokoiran, että ihan yhden ykköstuloksen olemme saaneet. Agia ollaan koitettu mistä löytyykin 2x vKUMA. Vaikka onkin menestynyt muissa lajeissa niin olen ehdottomasti sitä mieltä, että paras laji Ärmylle on mejä josta on saanut yhden ykköstuloksen. Tanssahdeltu on kahden kisan verran ja pisteet onkin jopa vähän yli kuusikymmentä.

Varaukset 3/3

femm, uros Jääkyyneleen Parempi Ilman
cocoa, skp
welmu, sijoitusuros Jääkyyneleen Parempi Näyttelijä
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Re: Niitä haukkumattomia

Viesti Kirjoittaja welmu »

Mä voisin olla kiinnostunut, mut kattelen ja mietiskelen vielä vähän aikaa...
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Susityttö
Höpsö veitikka

Mietiskele rauhassa ja laittele ostotarjousta, jos pentu kiinnostaa.
Emine
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Emine »

Mä voisin myös olla kiinnostunut, mutta katsotaan miten aika riittää. Tällä hetkellä vähän liikaa töitä, mut tuun päivittää tänne pian tilanteen uudestaan!
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Susityttö
Höpsö veitikka

Mä antaisin sulle enemmän kuin mielelläni pennun :) Mua ei haittaa taukoilut eikä muutenkaan jos pentu ei aloita heti kisauraa. Voidaanhan olettaa vaikka, että pennun pitää kasvaa ensin kisaikäiseksi.

Onko varaajilla nimitoiveita? Teema- vai kirjain?
femm
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja femm »

Jonkinlainen teema vois olla kiva :) Kunhan ei kauhean pitkiä nimiä :)
Kuva

taukoilua virtuaalikoirista
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

No mä mietin ja sanonkos vaikka näin, että kiinnostuin!

Koira tulisi todella uuten Fiakker's nimiseen kenneliin, ekaksi koiraksi joten uskon että kisailtaisiin nyt ainakin aluksi jonkin verran näyttelyissä ja agissa + varmaan se PAKK tullaan suorittamaan kanssa.
Kisanäyttöä vaikkapa Riksulta.

Mä en oikeen tiedä vielä, kumpaa sukupuolta haluun rippuu vähän kuvista. Niin eli onkos sulla mahdollisesti kuvia annettavaksi mulle? Niin ja yksi juttu vielä, että jos haluut antaa niin voin myöskin sijoituskoiran ottaa.
Susityttö
Höpsö veitikka

Mielelläni mä antasin sulle sijoituspennun :) Mulla on basukuvia, mutta kuvakulmat on aika huonot.
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Kiva juttu, niin ja siis kennelin osoite on tässä (:

Noista sun kuvista ei oikeen mikään tärpänny, niin kyselenpäs sitten ihmisiltä onkos heillä kuvia.
Niin ja katon sitten sen sukupuolen.

/ eiku siis sukupuoleksi uros (:
Susityttö
Höpsö veitikka

Koska Ärmyn nimessä oleva sana meilleure on suomeksi Parempi niin ajattelin, että pentujen nimiin tulee sana "Parempi" jonka perään sitten joku sana "Parempi Metsästäjä", "Parempi Toistaan" yms.

Nimivaihtoehtoja, mutta saa myös keksiä itse

Jääkyyneleen Parempi ...
Toistaan
Metsästäjä
Juoksija
Jäljestäjä
Näyttelijä welmu
Uimari
Kahlaaja
Liikkuja
Naurattaja
Ulvoja

cocoalta haluaisin tiedon onko ottamassa pentua :)
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Mulle Jääkyyneleen Parempi Näyttelijä (:
Susityttö
Höpsö veitikka

Sinulle se :)

Syntymäpäiväksi ajattelin jo 10.6.? Olisiko tämä kaikille ok?

edit // Kiitos tiedosta welmu!
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Syntymäpäivä on OK, ja ilmoittelen nyt tässä samalla, että mun kisautus ei oo mitään hirveen hiano kesä-aikaan :)

/ Tein nyt jo pojan sivut valmiiksi, joten Lasipisaran Parempi Näyttelijän aka Lennin sivut löytyvät sitten täältä.
femm
Kriisissä

10.6. ok ja mietin vielä tuota nimeä :-)
Kuva

femm
Kriisissä

Sopiskos Jääkyyneleen Parempi Ilman ?
Kuva

Vastaa Viestiin