Lapinporokoira pennejä kesäksi - syntyneet
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Lapinporokoira pennejä kesäksi - syntyneet
Eahkedaan on noussut pienestä koomastaa ja on taas aika pienten porokoirien. Pentue on jo Eahkedan kolmas porokoira pentue. Pentue syntyy kunhan kiinnostusta on tarpeeksi ja isä pentueelle löydetty.
Emänä pentueessa toimii Eahkedan Jänkähilla "Pihka". Pihka on oma kasvattini ensimmäisestä porokoira pentueesta. Pihkalla on todella komea tittelirivi, joka koostuu lähinnä erilaisista näyttelytitteleistä. Kuitenkin Pihka kisaa jo tokossa ja pk-haussa ylimmässä luokassa ja on paimennuksestakin jo valio. Pihka on luonteeltaan erittäin ihana porokoiranarttu ja todella kaunis.
Isänä Eahkedan Katvealue "Kasku". Kasku on myös kasvattini ja toiminut työ koirana ensimmäiset vuotensa ennen kuin siirtyi luokseni asumaan. Olemme jo kovasti harrastelleet kaikenlaista, mutta kisoihin ei kummemmin olla vielä keretty. Luonteeltaan se on kuitenkin upea ja näyttelyistäkin löytyy jo yksi SERT.
Kaikille pennuille on mahdollista saada kuvat mukaan. Löytyy nyt paljon erilaisia kuvia. Pennut mielellään kohtuu kisaaviin koteihin. Jos kiinnostuit niin laita alle vapaamuotoista viestiä ja kerro ainakin minne pentu menisi ja kuinka paljon kisautusta saisi. Kisautusnäyttöä olisi myös mukava nähdä.
Varaukset 4/4
Juinttu - sij.narttu - Eahkedan Sudenhetki
Reetta - uros - Eahkedan Suomuurain
Neranne - narttu - Eahkedan Silkkiunikko
femm - narttu - Eahkedan Sudenmarja
Nimet
Eahkedan Sananjalka
Eahkedan Sädekallioinen
Eahkedan Sadepisara
Emänä pentueessa toimii Eahkedan Jänkähilla "Pihka". Pihka on oma kasvattini ensimmäisestä porokoira pentueesta. Pihkalla on todella komea tittelirivi, joka koostuu lähinnä erilaisista näyttelytitteleistä. Kuitenkin Pihka kisaa jo tokossa ja pk-haussa ylimmässä luokassa ja on paimennuksestakin jo valio. Pihka on luonteeltaan erittäin ihana porokoiranarttu ja todella kaunis.
Isänä Eahkedan Katvealue "Kasku". Kasku on myös kasvattini ja toiminut työ koirana ensimmäiset vuotensa ennen kuin siirtyi luokseni asumaan. Olemme jo kovasti harrastelleet kaikenlaista, mutta kisoihin ei kummemmin olla vielä keretty. Luonteeltaan se on kuitenkin upea ja näyttelyistäkin löytyy jo yksi SERT.
Kaikille pennuille on mahdollista saada kuvat mukaan. Löytyy nyt paljon erilaisia kuvia. Pennut mielellään kohtuu kisaaviin koteihin. Jos kiinnostuit niin laita alle vapaamuotoista viestiä ja kerro ainakin minne pentu menisi ja kuinka paljon kisautusta saisi. Kisautusnäyttöä olisi myös mukava nähdä.
Varaukset 4/4
Juinttu - sij.narttu - Eahkedan Sudenhetki
Reetta - uros - Eahkedan Suomuurain
Neranne - narttu - Eahkedan Silkkiunikko
femm - narttu - Eahkedan Sudenmarja
Nimet
Eahkedan Sananjalka
Eahkedan Sädekallioinen
Eahkedan Sadepisara
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Lapinporokoira pennejä kesäksi
Mulle narttu jolle tulee tän kuvat. (:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Reetta
- Kanada
Oon edelleen ottamassa, jos mulle pennun suat. : ) Sukupuolesta ei oo vielä varmuutta.
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Juinttu, Jees :)
Reetta, Tietty sulle lähtee pentu. Täällä muuten paljon kuvia, joista voisin sulle jotkut antaa jos et oo vielä kuvia löytäny. Tuhkavuorten Merikorento ja Hattivatin Zeldan kuvia en anna, mutta muut voin. :) Enkä nuita Kirsi P:n ottamia kuvia, jotka tuolla on.
// Arielin kuvat meni.
Reetta, Tietty sulle lähtee pentu. Täällä muuten paljon kuvia, joista voisin sulle jotkut antaa jos et oo vielä kuvia löytäny. Tuhkavuorten Merikorento ja Hattivatin Zeldan kuvia en anna, mutta muut voin. :) Enkä nuita Kirsi P:n ottamia kuvia, jotka tuolla on.
// Arielin kuvat meni.
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Lapinporokoira pennejä kesäksi - nimet
Vaikean mietinnän jälkeen päädyin Eahkedan Silkkiunikkoon. :>
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
Reetta
- Kanada
Selvä, katselen tuolta kuvia, jos en niitä yhdestä toisesta paikkaa saakaan. :) Meille Eahkedan Suomuurain. Uros on tällä hetkellä aika vahvoilla, mutta katselen vielä tota sukupuolta, kun kuvat vaikuttaa siihen aika paljon.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Aa se olikin Sudenhetki? xD Aa mä luulin vieläkin että se on toi marja... Mie korjaan sivulle.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Neranne, Jees. :)
Reetta, Juu. :)
Juinttu, Nii se oli. :D
Reetta, Juu. :)
Juinttu, Nii se oli. :D
-
Reetta
- Kanada
Voit pistää meille uroksen. Mietin vielä Suopunkitytön Viuvalon Vosan ja Iresa Ursa Majorin kuvien välillä. Toi Sagaberran Aisakello viehätti myös paljon, harmi vaan, että se on narttu. Tää on kauheen vaikee valinta, en osaa päättää noiden kahden välillä.
/ Ehkä noi Iresa Ursa Majorin kuvat kävis meille parhaiten, sopis toi värikin hyvin nimeen! Eli jos ne saisin käyttöön poijjalle. :)
/ Ehkä noi Iresa Ursa Majorin kuvat kävis meille parhaiten, sopis toi värikin hyvin nimeen! Eli jos ne saisin käyttöön poijjalle. :)
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Reetta, Jees, sulle noi kuvat ja uros. :)
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jokos näille iskä löytyisi? (:
-
femm
- Kriisissä
Voi että - oon jo hetken aikaa katellut tätä rotua. Että osaa olla kaunis!
Olen laajentanut labbis- ja basenjikantaani amerikanakitan, rhodesiankoiran ja saksanpaimenkoiran verran.
Sopiskohan lapinporokoirakin joukkoon?
Kisaamisessakaan ei olisi mitään ongelmaa, kun labbisten ohella menis melko samoissa lajeissa (paha, toko, pelastus). Paimennuskin on tullut sakemannin kautta tutummaksi, joten se olisi tietenkin yksi näistä päälajeista.
Malttaisitkohan sä luovuttaa mulle yhden narttupennun Koruttomaan?
Lopettelin virtuaalihevostelun hetki sitten ja siirryin kokonaan koirapuolelle ja olen ollut hyvin aktiivinen kisaamisen suhteen kun aikaa on enemmän koirille.
Olen siis melko kova kyttäilemään kisakalentereja ja osallistun innokkaasti ja aktiivisesti lajiin kuin lajiin.
Kilpailunäyttöä voipi katsella kaikilta koirilta koirat-sivulla, mutta tässä pari:
http://www.rantaminttu.net/koruton/armani.htm
http://www.rantaminttu.net/koruton/kamu.htm
Kunhan olis edes muutama valionarvo saatu niin yhden pentueen paikka voisi olla kohdallaan. Koruttomaan tulee syntymään erirotuiset Unadorned-liitteen alle. Plussana ihastuin tuohon Sudenmarja nimeen kovasti :-)
Vieläkö siis mahtuisi yksi varaus?
Olen laajentanut labbis- ja basenjikantaani amerikanakitan, rhodesiankoiran ja saksanpaimenkoiran verran.
Sopiskohan lapinporokoirakin joukkoon?
Kisaamisessakaan ei olisi mitään ongelmaa, kun labbisten ohella menis melko samoissa lajeissa (paha, toko, pelastus). Paimennuskin on tullut sakemannin kautta tutummaksi, joten se olisi tietenkin yksi näistä päälajeista.
Malttaisitkohan sä luovuttaa mulle yhden narttupennun Koruttomaan?
Lopettelin virtuaalihevostelun hetki sitten ja siirryin kokonaan koirapuolelle ja olen ollut hyvin aktiivinen kisaamisen suhteen kun aikaa on enemmän koirille.
Olen siis melko kova kyttäilemään kisakalentereja ja osallistun innokkaasti ja aktiivisesti lajiin kuin lajiin.
Kilpailunäyttöä voipi katsella kaikilta koirilta koirat-sivulla, mutta tässä pari:
http://www.rantaminttu.net/koruton/armani.htm
http://www.rantaminttu.net/koruton/kamu.htm
Kunhan olis edes muutama valionarvo saatu niin yhden pentueen paikka voisi olla kohdallaan. Koruttomaan tulee syntymään erirotuiset Unadorned-liitteen alle. Plussana ihastuin tuohon Sudenmarja nimeen kovasti :-)
Vieläkö siis mahtuisi yksi varaus?

taukoilua virtuaalikoirista
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Isänä voisi toimia tuo toinen oma porkkikseni, Eahkedan Katvealue. Tuloksia sillä ei pahemmin vielä ole, mutta suku sillä ainakin on. Sopisiko jos pennut syntyisivät 26.6.?
femm, Kyllä sulle pentu lähtee. :)
femm, Kyllä sulle pentu lähtee. :)
-
femm
- Kriisissä
Kiva kuulla :) Mulle siis narttuna ja synttäri ok!

taukoilua virtuaalikoirista
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Lapinporokoira pennejä kesäksi - synt. pvm
Käy hyvin, tosin vko 26 olen poissa kuvioista. Tässä vielä sivut.