Rajut H: saksanpaimenkoira (s. 25.05.)
-
rust
- Kanada
Rajut H: saksanpaimenkoira (s. 25.05.)
Emä Lilithia Dim Los Angeles "Oodi" BH SchH2 Tk2 RH-FL A vPVA vFIN vESP vFRA vES vUSA vDNK vLTU MVA vESTW-10 vAMW-10 vLTW-11. Yritetään vielä napata se 1-tulos suojelun voittajaluokasta, jotta saadaan se SchH3 nimen eteen. Oodi on vähän säheltäjä, rakastaa ihmisiä, luonteeltaan vähän kärsimätön mutta kuitenkin nopea oppimaan. Keskittyminen saattaa joskus herpaantua.
Harvinaissukuinen neiti, vain isä Schwer Recht on virtuaalimaailmassa. Oodilla on kolme sisarusta.
Isä on pussin omistuksessa oleva Hawkeye "Pierce" BH Jk3 vFIN KVA Tk2 vPVA vFIN vLUX vDK vAM vEST vIS vESP vKRE MVA vESTW-10 vAMW-10 vFINW-10 vDKW-10 vLUXW-10. Luonteeltaan Pierce on hyvätapainen oman arvonsa tunteva herrasmies, ihmisille avoin kuten Oodikin. Mahtava keskittymiskyky.
Suvultaan kokonaan evm.
Odotettavissa siis monipuolisia saksanpaimenkoiralapsia käyttöön ja näyttöön!
Kasvattipalautuksien myötä olen alkanut painottamaan pennuille koteja etsiessäni ennen kaikkea pysyvyyttä, kasvateille kun on aina yhtä ikävää etsiä uusia koteja. Aina voi tietysti tulla yllättäviä esteitä, joiden vuoksi ei pentua välttämättä enää voi pitää, mutta harkitse pariin kertaan, ennen kuin tarjoat kotia pennulle.
Kisautuksen suhteen en ole niin tarkka, itsekin kun ilmoittelen virtuaalikoiriani kisoihin lähinnä silloin kun siltä tuntuu. Toivoisin kuitenkin, että kisaisit koiran kanssa ainakin paimennuksessa ja palveluksessa, mieluusti toki valioksi asti.
Oikeus pentueeseen tulee löytymään kaikilta.
Varauksia pentueeseen otan 3-4.
Varaukset
uros - rust, Rajut - Rajut Itse Valitsen Tieni
narttu - Marcia, Joomagnan & Criminales - Rajut Pahan Ilman Lintu
narttu - Aveline, Vicinity - Rajut Veri Vetää Eteenpäin
Harvinaissukuinen neiti, vain isä Schwer Recht on virtuaalimaailmassa. Oodilla on kolme sisarusta.
Isä on pussin omistuksessa oleva Hawkeye "Pierce" BH Jk3 vFIN KVA Tk2 vPVA vFIN vLUX vDK vAM vEST vIS vESP vKRE MVA vESTW-10 vAMW-10 vFINW-10 vDKW-10 vLUXW-10. Luonteeltaan Pierce on hyvätapainen oman arvonsa tunteva herrasmies, ihmisille avoin kuten Oodikin. Mahtava keskittymiskyky.
Suvultaan kokonaan evm.
Odotettavissa siis monipuolisia saksanpaimenkoiralapsia käyttöön ja näyttöön!
Kasvattipalautuksien myötä olen alkanut painottamaan pennuille koteja etsiessäni ennen kaikkea pysyvyyttä, kasvateille kun on aina yhtä ikävää etsiä uusia koteja. Aina voi tietysti tulla yllättäviä esteitä, joiden vuoksi ei pentua välttämättä enää voi pitää, mutta harkitse pariin kertaan, ennen kuin tarjoat kotia pennulle.
Kisautuksen suhteen en ole niin tarkka, itsekin kun ilmoittelen virtuaalikoiriani kisoihin lähinnä silloin kun siltä tuntuu. Toivoisin kuitenkin, että kisaisit koiran kanssa ainakin paimennuksessa ja palveluksessa, mieluusti toki valioksi asti.
Oikeus pentueeseen tulee löytymään kaikilta.
Varauksia pentueeseen otan 3-4.
Varaukset
uros - rust, Rajut - Rajut Itse Valitsen Tieni
narttu - Marcia, Joomagnan & Criminales - Rajut Pahan Ilman Lintu
narttu - Aveline, Vicinity - Rajut Veri Vetää Eteenpäin
feel love before it's gone
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Re: Rajut H: saksanpaimenkoira
Mä haluaisin mieluusti nartun Joomagnan & Criminalesiin. Linkki löytyy ak:sta. Harrastuslajeina lähinnä suojelu tai haku, paimennus, toko. Kierrän kyllä aktiivisesti näyttelyitä sekä kilpailen mm. agilityssa. Kilpailunäyttöä voi katsoa kennelin koirilta. Ja olen kaavailemasta koirasta jalostuskoiraa.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
rust
- Kanada
Eiköhän sinne lähde sitten yksi tyttöpentu. :)
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Jea kiitti! Milloinka näiden suunniteltu ajankohta on? Voisin tekaista sit sivut ennakkoon kun en kesän aikana ole koneella / kilpaile koirilla.
-
rust
- Kanada
Yritän saada tolle Oodille vielä sen SchH3-tunnuksen, sen jälkeen ovat valmiita syntymään. Riippuu toki myös varaajista, yritän vielä ainakin pari-kolme varaajaa saada. :) Varmaan tossa kesäkuun aikana siis tupsahtavat maailmaan.
Olisko jotain nimiteemaehdotuksia?
Olisko jotain nimiteemaehdotuksia?
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Voi ei miten ihanat vanhemmat! Ehkä mahtuis vielä seittemäs hurtta Vicinityyn, kun menee suhteellisen hyvin muutaman kanssa tuo kisaaminen.. Pohdiskelen vielä vähän aikaa, että tulenko tarjoamaan (:
.
.
.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Melkein kaikki teemat kelpaavat. Teen alustavat sivut joku päivä.
-
Tatti
- Alkupalat
Minuakin voisi kiinnostaa yksi neiti valmisteilla olevaan kenneliini :)
-
rust
- Kanada
Aveline, pohdiskele vaan ihan rauhassa, eiköhän Vicinityynkin lähitisi pentu. :)
Mä yritän tässä vielä mietiskellä sitä nimiteemaa...
Tatti, en mielelläni anna pentua keskeneräiseen kenneliin enkä ihan aloittelevalle harrastajalle juurikin noiden kasvattipalautusten takia. Ehkä sitten jostakin seuraavasta pentueesta, kun on kisanäyttöä ja jos kiinnostus on säilynyt?
Mä yritän tässä vielä mietiskellä sitä nimiteemaa...
Tatti, en mielelläni anna pentua keskeneräiseen kenneliin enkä ihan aloittelevalle harrastajalle juurikin noiden kasvattipalautusten takia. Ehkä sitten jostakin seuraavasta pentueesta, kun on kisanäyttöä ja jos kiinnostus on säilynyt?
-
Tatti
- Alkupalat
Ookkei :( No empä taida hetkeen saada sitä kaipaamaani saksanpaimenta :( Ei onnaa taas virtuaaliharrastukset :(
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Kyllä mä niin paljon noihin vanhempiin tykästyin, että pakko tarjota kotia! (:
Eli tosiaan sinen Vicinityyn uutta narttua kaipailisin. Tultaisiin kisaamaan tokossa, paimennuksessa, pk-lajeissa (IPO ainakin), agilityssa ja näyttelyissä. Pyrittäisiin tottakai vailoitumaan kaikesta mahdollisesta ja sitten ehkä jossain vaiheessa syntyisi pikku pentue Vicinityn nimen alle (: Kisanäyttönä toimikoon Valdo!
Ja tota nimiteemaa, mulle tuli heti ensimmäisenä mielee (jostain ihmeen syystä) Tehosekoittimen kappaleet :--D
Eli tosiaan sinen Vicinityyn uutta narttua kaipailisin. Tultaisiin kisaamaan tokossa, paimennuksessa, pk-lajeissa (IPO ainakin), agilityssa ja näyttelyissä. Pyrittäisiin tottakai vailoitumaan kaikesta mahdollisesta ja sitten ehkä jossain vaiheessa syntyisi pikku pentue Vicinityn nimen alle (: Kisanäyttönä toimikoon Valdo!
Ja tota nimiteemaa, mulle tuli heti ensimmäisenä mielee (jostain ihmeen syystä) Tehosekoittimen kappaleet :--D
.
.
.
-
rust
- Kanada
Vicinityyn siis narttupentu. :) Tehosekoittimen biisit kelpaa teemaksi ihan mainiosti! Voin huomenissa laitella jotain nimilistaakin tohon aloitusviestiin, mutta tosiaan nimen saa ihan vapaasti valita kaikista Tehareiden biiseistä.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Mulle siis Rajut Pahan Ilman Lintu!
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Rajut Pahan Ilman Lintu eli Mirva esittäytyy :).