Partacollieita kesäksi PENNUT SYNTYNY 11.6 SIVUJA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Partacollieita kesäksi PENNUT SYNTYNY 11.6 SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Cararran C-parrat
Cararran neljäs pentue tulee olemaan rodultaan partacollie. Yhdistelmään on käytetty varsin harvasukuisia koiria saadaksemme uutta verta partacollie piireihin.
Kasvattajana toimii Badi, en minä. Minä vain mainostan pentuetta turrilassa ;).

Vanhemmat
Isä: Piiritetyn Ziggo eli Oiva olisi kyseessä. Koira on menestynyt nuorempana näyttelykehissä, nykyään tosin satelee vaan EH:ta. Amerikan junnuvoittaja se viime vuodelta kuitenkin on. Oiva on myös paimennusvalio ja tokossa TK1. Oiva on myös saanut pk-oikeudet kaikkiin lajeihin suorittamalla BHn, pelastusta unohtamatta. Oivan sukukaan ei ole yleinen.
Emä evm. ja isä jo haudattu.

Emä: Menneisyyden Syyttävä Silmä eli Sylvi. Sylvi on Natalien omistama evm sukuinen, viehättävä partacollieneiti. Sylvin kanssa on kisattu paljon ja monissa erilajiessa. Neiti onkin titteliriviltään BH Jk3 vFBV vAVA PVV-10. Sylvillä on mukava, energinen luonne, jonka toivomme periytyvän myös pennuille.

Kenelle?
Toivoisin, että pennun ostajalla olisi vakuuttava kisa- ja sivunäyttöä ja hän olisi pyörinyt jo hieman kauemmin virtuaalimaailman virallisemmalla puolella. En tietenkään sano, etteikö aloittelijakin voisi tällaista saada, mutta näille kokeneemmille myyn helpommin pennun.

Toivon, että pentujen kanssa kilpailtaisiin ainakin paimennuksessa, muut lajit plussaa. Olisi erittäin toivottavaa, että kasvatilleni valittaisiin kaksi päälajia joissa kilpaillaan mieluusti valioksi saakka. Lisäksi haluaisin nähdä kasvattini joskus näyttelykehässä. Minulta saa kuvat mukaan. Kuvia vastaan näyttelyissä käymistä edes pari kertaa (mikäli H, EH jne vaan niin ei tarvii enempää)

Varaajat
Varaajia otamme korkeintaan viisi (4/5)
1. Badi, Cararra, uros, C. Caheli
2. Ebba, Actex, uros, C. Cuuraparta
3. Jeccu, Vipula, narttu, C. Carvacuono
4. Saara, Harmony, uros, C. Cuningascotca

Nimet
Cararra...
Carvacasa
Carvacuono Jeccu
Cuuraparta Ebba
Caipuu
Caheli Badi

tuolla tyylillä saa myös itse keksiä oman pentunsa nimen ;)
Janniina
Epätoivoinen katse

Re: Partacollieita kesäksi

Viesti Kirjoittaja Janniina »

Tuon kysymysmerkin voi nyt poistaa minun perästä :) Actexiin tosiaan tulee ja nimeksi siis tulisi Cararran Cuuraparta

// ainiin se sukupuolikin (: Meille vois nyt tulla uros, kun tähän mennessä kaikki narttuja.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Ok, nimi on sit tällaisessa muodossa: Cararra Cuuraparta. Niin ja haluutko uroksen vai nartun?

//Joku muu tahtoo pennun!
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Hallavintille voisin nartun ottaa. Pitkään jo miettinyt tuontia, mutta nyt huomasin tän topikin. :)

Neidin kanssa kisattaisiin paimennuksessa, jossakin pk-lajissa, pelastuksessa ja näyttelyissä. Mahdollisesti teettäisin myös pentueen, riippuen toki menestyksestä käyttölajeissa.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Varga, mä en nyt ihan tiedä uskallanko sulle pennun antaa, kun sähän palautit mulle sen Hirankin. Koska mä en tahdo, että näitä pentuja palautellaan sitten alle vuoden kuluessa. Mutta kai mä uskallan sulle pennun antaa.
Janniina
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Janniina »

Mites muuten, rekataanko nämä pennut ennen kuin ne luovutetaan vai pitääkö omistajan sitten rekata ne jos tahtoo?
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Kysy Hannalta :)

Joku haluu vielä pennun!
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Jeccu »

Jospa mulle lähtisi yksi partacollien pentu Vipulaan? Carrara Carvacuono, narttu. :>
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Onko sulla tarkoitus ruveta kisaamaan partiksen kanssa? Kyllä me varmana sulle voidaan pentu antaa. Pennut synty 11.6 kolmella varaajalla, mutta pentuja synty 4 ja yks narttu on vielä vapaana. Kyseinen narttu vois hyvin lähtee sulle :). Yrität tehä sivut mahdollisimman pian ;)
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Peppi kirjoitti:Onko sulla tarkoitus ruveta kisaamaan partiksen kanssa? Kyllä me varmana sulle voidaan pentu antaa. Pennut synty 11.6 kolmella varaajalla, mutta pentuja synty 4 ja yks narttu on vielä vapaana. Kyseinen narttu vois hyvin lähtee sulle :). Yrität tehä sivut mahdollisimman pian ;)
Kilpailisin nartulla suht paljon, ainakin ajattelin mennä näyttelyihin ja BH suoritettaisiin ja tietenkin Tokossa. VEPEen en usko että mennään mutta jos osoittautuu oikeaksi koiraksi siihen, niin miksi ei? Kiitos, teen sivut heti tänään. (:
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Partacollieita kesäksi PENNUT SYNTYNY 11.6 SIVUJA

Ok, hyvä juttu. Badilta saat kuvat jos sulla ei jo ole. Ja sivut vaan pian :)
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Peppi kirjoitti:Ok, hyvä juttu. Badilta saat kuvat jos sulla ei jo ole. Ja sivut vaan pian :)
Mulla ei joo kuvia ole... Miten saan kuvat Badilta?
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Mä hankin ne sulle ;)

// Tässä AVO nartun kuva
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Kiitos paljon. :>
Tässä on nyt sitten Caran sivut. :> Toivottavasti kelpaa, ja sanopa vaan jos jotain pitää muutella tai korjata.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Kasvattaja-kohdassa kennelnimi on väärin. Se on Cararra eikä Carrara ;). Nii ja vanhemmat vois linkittää :) Muuten hyvät sivut
Vastaa Viestiin