Rijmtuinin ekat schapparit SYNTYNY
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Rijmtuinin ekat schapparit SYNTYNY
Eli Rijmtuiniin ois nytten suunnitteilla ekat schapparivaavit, tosin jo viides kasvattamani pentue. Pentueen emä, Muru astutettiin huhtikuussa ja pentuja odotetaan syntyväksi kesäkuun alussa.
Pentueen isä on minun ja Badin yhteinen, Cararrassa asuva Urho eli Finsch's Cloudbeard. Urhon kanssa on kisattu vasta aika vähän, mutta monipuolisesti ja Urhon luonne on todella hurmaava. Urho on syntynyt vuonna 2011, eikä ole sukua virtuaalimaailmassa.
Pentueen emä puolestaan on minun Iiville sijoittamani Cararra All For Love eli Muru. Muru on Cararran A-pentueesta ja sen suvusta löytyy minulle hyvin tärkeä koira, Faleza's Valendaes, joka on oman schapendoeskasvatukseni kantanarttu. Murun kanssa on kilpailtu paljon. Ja se onkin valioitunut paimennuksessa ja koiratanssissa. Mainittavaa on myös se, että Muru kilpailee tokon EVL-luokassa. Muru on saanut näyttelyistä pääasiassa EH:ta.
Pennut lähtevät kilpailemisesta innostuneille ihmisille, joilla on niille oikeasti aikaa ja elinikäinen koti tarjottavana. Minä tahdon tietää kasvattieni kuulumisia myös pentuiän ja ensimmäisten kilpailujen jälkeen. Toivon näkeväni kasvattejani myöhemmin myös näyttelyissä, joten jos sinulla ei ole pennulle kuvaa voit sellaista minulta pyytää. Tutkitutan kasvattini itse eläinlääkärillä ja haluaisin, että tulokset tulevat näkyville kasvattini sivuille. Rekisteröin kasvattini myös itse.
Jos olet varma, että pystyt tarjoamaan hyvän kodin aktiiviselle ja toimintaa rakastavalle, pitkäkarvaiselle paimenkoiralle, lue vielä Rijmtuinin sivuilta kasvatus-sivuni, joilta löytyy kuvausrodusta ja pari tekstiä jotka kertovat lisää kasvatuksistani ja tavoitteistani.
Ensisijaisia varauksia tähän pentueeseen otetaan kuusi (6), jotta kaikki varaajat voivat saada pennun. Jalostuskäytöstä puhutaan myöhemmin! Antaisin tästä pentueesta mielelläni lupaavan narttupennun sijoitukseen, mutta valitsen henkilön itse ja keskustelen asiasta hänen kanssaan kahdestaan.
Varaajat
1. Peppi, Rijmtuin, narttu, Saartje v.h Rijmtuin
2. Badi, Cararra, uros, Sven v.h Rijmtuin
3. Camilla, Lasienkelin, narttu, Sterre v.h Rijmtuin
4. Saara, Harmony, uros, Stijn v.h Rijmtuin
Nimet
Sem v.h Rijmtuin
Stijn v.h Rijmtuin Saara
Sven v. h Rijmtuin Badi
Sam v.h Rijmtuin
Sophie v.h Rijmtuin
Sanne v.h Rijmtuin
Sara v.h Rijmtuin
Saartje v.h Rijmtuin Peppi
Sifra v.h Rijmtuin
Sterre v.h Rijmtuin Cami
Pentueen isä on minun ja Badin yhteinen, Cararrassa asuva Urho eli Finsch's Cloudbeard. Urhon kanssa on kisattu vasta aika vähän, mutta monipuolisesti ja Urhon luonne on todella hurmaava. Urho on syntynyt vuonna 2011, eikä ole sukua virtuaalimaailmassa.
Pentueen emä puolestaan on minun Iiville sijoittamani Cararra All For Love eli Muru. Muru on Cararran A-pentueesta ja sen suvusta löytyy minulle hyvin tärkeä koira, Faleza's Valendaes, joka on oman schapendoeskasvatukseni kantanarttu. Murun kanssa on kilpailtu paljon. Ja se onkin valioitunut paimennuksessa ja koiratanssissa. Mainittavaa on myös se, että Muru kilpailee tokon EVL-luokassa. Muru on saanut näyttelyistä pääasiassa EH:ta.
Pennut lähtevät kilpailemisesta innostuneille ihmisille, joilla on niille oikeasti aikaa ja elinikäinen koti tarjottavana. Minä tahdon tietää kasvattieni kuulumisia myös pentuiän ja ensimmäisten kilpailujen jälkeen. Toivon näkeväni kasvattejani myöhemmin myös näyttelyissä, joten jos sinulla ei ole pennulle kuvaa voit sellaista minulta pyytää. Tutkitutan kasvattini itse eläinlääkärillä ja haluaisin, että tulokset tulevat näkyville kasvattini sivuille. Rekisteröin kasvattini myös itse.
Jos olet varma, että pystyt tarjoamaan hyvän kodin aktiiviselle ja toimintaa rakastavalle, pitkäkarvaiselle paimenkoiralle, lue vielä Rijmtuinin sivuilta kasvatus-sivuni, joilta löytyy kuvausrodusta ja pari tekstiä jotka kertovat lisää kasvatuksistani ja tavoitteistani.
Ensisijaisia varauksia tähän pentueeseen otetaan kuusi (6), jotta kaikki varaajat voivat saada pennun. Jalostuskäytöstä puhutaan myöhemmin! Antaisin tästä pentueesta mielelläni lupaavan narttupennun sijoitukseen, mutta valitsen henkilön itse ja keskustelen asiasta hänen kanssaan kahdestaan.
Varaajat
1. Peppi, Rijmtuin, narttu, Saartje v.h Rijmtuin
2. Badi, Cararra, uros, Sven v.h Rijmtuin
3. Camilla, Lasienkelin, narttu, Sterre v.h Rijmtuin
4. Saara, Harmony, uros, Stijn v.h Rijmtuin
Nimet
Sem v.h Rijmtuin
Stijn v.h Rijmtuin Saara
Sven v. h Rijmtuin Badi
Sam v.h Rijmtuin
Sophie v.h Rijmtuin
Sanne v.h Rijmtuin
Sara v.h Rijmtuin
Saartje v.h Rijmtuin Peppi
Sifra v.h Rijmtuin
Sterre v.h Rijmtuin Cami
-
Shanya
- Vuohenruokaa
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Rijmtuinin ekat schapparit
Joo, minne tulee?
-
Shanya
- Vuohenruokaa
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Okei :D.
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Voin muuten harkita sijoitusnarttua kun Oodikin on. :) ellen ota urosta.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ok, mä kattelen sitten.
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Juu, mä uskon et sulle nyt ainakin lähtee pentu ku olit ekoja jotka sellasta pyysi :)
Jollekkin muulle vielä varausta?
Mitäs te sanoisitte jos pentue vähän aikaistuisi?
Jollekkin muulle vielä varausta?
Mitäs te sanoisitte jos pentue vähän aikaistuisi?
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Mulle ajankohta on ihan sama. :) Mielummin kyl aiemmin.
// Pojalle nimeksi Stijn v.h Rijmtuin.
// Pojalle nimeksi Stijn v.h Rijmtuin.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ok. Tässä nimiä:
Sem v.h Rijmtuin
Stijn v.h Rijmtuin
Sven v. h Rijmtuin
Sam v.h Rijmtuin
Sophie v.h Rijmtuin
Sanne v.h Rijmtuin
Sara v.h Rijmtuin
Saartje v.h Rijmtuin
Mä tahtoisin vielä yhden varaajan tähän pentueeseen, mutta pentue syntyy kyllä myös näillä 5 varauksella.
+ sivuja saa alkaa tekemään, synttäripäivä tulee luultavasti olemaan 16.6 ;)
Sem v.h Rijmtuin
Stijn v.h Rijmtuin
Sven v. h Rijmtuin
Sam v.h Rijmtuin
Sophie v.h Rijmtuin
Sanne v.h Rijmtuin
Sara v.h Rijmtuin
Saartje v.h Rijmtuin
Mä tahtoisin vielä yhden varaajan tähän pentueeseen, mutta pentue syntyy kyllä myös näillä 5 varauksella.
+ sivuja saa alkaa tekemään, synttäripäivä tulee luultavasti olemaan 16.6 ;)
-
Shanya
- Vuohenruokaa
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Re: Rijmtuinin ekat schapparit VIELÄ 1 VARAAJA
MINÄ ilmottaudun heipähei ja anteeksi että on kestänyt näin kauan. Olen miettinyt joitain käytännön juttuja ja tullut siihen tulokseen, että tämä puppe voisi muuttaa Aydan kanssa Carabeehen, jonne hyvää vauhtia kasvaa jättilauma, köh. Täytyykö tähän enempää selitellä? :D Minulle narttupupsi ja nimeksi Sterre v.h Rijmtuin.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Cami, joo laittelin sut ylös.
Mut olisko varaajille 16.6 ok synttäripäivä ja kävisikö et pennut luovutettaisiin vasta heinäkuun alussa? Saataisiin vähän realisuutta tähän hommaan :)
Mut olisko varaajille 16.6 ok synttäripäivä ja kävisikö et pennut luovutettaisiin vasta heinäkuun alussa? Saataisiin vähän realisuutta tähän hommaan :)
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Mulle sopii, ehdin sitten kuviakin etsiskellä!
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate