Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Kuva

Olisi siis tiedossa näin syksyn kunniaksi pehko pentuja kisanneesta ja harvinaisesta suvusta.
Pentueen isänä toimii oma pehkoni VKANS& FIN& LT& BEL& RUS& SWE& K& KRE& GBR MVA VKW-06 VPLW-07 RUSW-07 BH JK3 VFIN KVA V PVA RH-F A Loquent Back To Basics, ja emänä Lanian BH Jk1 VAVA VPKV VKTV vBEL & vFIN & vDK & vKRE & vCA & vGBR & vSWE & vN MVA WolfTame's How She Can be The Queen, eli molemmilla vanhemmilla on kilpailuista menestystä, eikä sukukaan ole kovin yleinen.
Besillä on ennestään 2 jälkeläistä Wolftamen J-pentueesta, mutta Fridalla ei ennestään ole jälkeläisiä virtuaalimaailmassa. Tiettyä syntymäaikaa ei vielä tarkkaan ole määritetty. Jos haluaisit pennun, mutta et omista kuvia, niin sinun on mahdollista pyytää minulta kuvia, sillä tällä hetkellä omistan muutamat ylimääräiset kuvat. Besille tämä olisi viimeinen pentue virtuaalimaailmassa.

Kaikille pennuille toivotaan aktiivista, kisaavaa ja mikä tärkeintä mahdollisimman pitkäaikaista kotia. Suosittelen lukaisemaan Waporen kasvatus sivun lisätietoa etsiessäsi. Varauksia tästä pentueesta otetaan maksimissaan 3 kappaletta. Pentue syntyy 25.09.2008.
Jos kiinnostuit ottamaan itsellesi pennun, kirjoita alle vapaamuotoista hakemusta, jossa kerrot millaiseen kotiin koira on pääsemässä, ja olisi mukava kuulla myös pennun tulevaisuuden suunnitelmista. Pentueesta ei oteta v€! Mahdollista ottaa myös sijoituspentu!

Pennut:
1. wenya - Jauniklis - narttu - Wapore Invisible Ink
2. Ciel - Haly - uros - Wapore Bad Luck Charm
3. Sigitius - Trin Taz - narttu - Wapore Worst Night Out

Nimet:
Wapore Magic Recoveries
Wapore Poltergeist
Wapore Stun Gun
Wapore This Is My Head Exploding
Wapore We Might Fall Apart
Wapore Drop Dead Casanova
Wapore See If I Care
Wapore You Are The Dawn
Wapore Eyes Of a Ghost
Wapore Masquerade
Wapore Secret Society
Wapore Skeleton Key
Risto
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4309
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:30 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Risto »

Mä sorrun... Pakko saada yksi, kun en saanut vähän aikaa sitten Wolftimesin pentueesta pentua, koska ei ollut kuvia ja nyt olisi.
Eli olisi todella kiva saada pikku pehko lapsukainen Jauniklisiin pyörimään (www.freewebs.com/vjauniklis/etu.htm siellä on nyt ulkoasun vaihdos, joten joillain sivuilla on viellä eri ulkoasu). Koiran kanssa kisattaisiin ahkerasti, mutta se kisaaminen ei tule olemaan sellaista 'joka kisaan osallistumista' toivottavasti se ei haittaa? Harrastaisimme tokoa, agilitya ja koiratanssia, myös jälkeä ja paimennusta silloin tällöin. Olisin kiinnostunut narttu pennusta. : )
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Eiköhän sinulle laiteta pentu varaukseen. : )
Avatar
jannu
Kanada
Viestit: 1691
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja jannu »

kiinostais, mut pitää miettiä :s
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

^kyllä nâmaan yksi pehkopallero mahtuisi ^^
Milbu-96
Ei riitä.
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Elo 12, 2008 1:55 pm

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Milbu-96 »

Olisko sulla annetavaks kuvii? Kiinnostas mut kuvien puute...
Pinaco Kisser <3
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

^On kuvia, mutta jos kertoisit ensin hieman millaiseen paikkaan pentu olisi mahdollisesti pääsemässä. : )
Milbu-96
Ei riitä.
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Elo 12, 2008 1:55 pm

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Milbu-96 »

No jos myyt niin voisin ottaa. Eli osoite olis: www.freewebs.com/barnello
Koira pääsis harrastavaan kotiin. Harrastan koiriens kanssa aktiivisesti näyttelyitä, flyballia, tokoa, agilityä, kiratanssia ym. Voisin alkaa kennelisi kanssa yhteistyöhön. Eli jos narttupennun myyt. Mutta oon aikas huono näis assioissa ja haluut varmaan tietää lisää nii kysy vaa..
Pinaco Kisser <3
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

^Ei valitettavasti oikein vakuuta. Kun noilla kennelisi koirilla ei ole yhteensä käyty kuin 1 kilpailussa, eikä erillistä kisanäyttöäkään ole. Eli valitettavasti sinulle ei pentua lähde.
En valitettavasti ala yhteistyöhön kuin collieita tai shelttejä kasvattavien kenneleiden kanssa.
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Heii, eikö ketään muka kiinnosta? Hyvä suku ja mahdollista saada hyvät kuvat mukaan!
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Minä olisin kiinnostunut. Halyyn (ent. Elliptic Jump, siksi ulkassakin lukee vielä niin). Tauolla on, mutta linkistä pääsee kurkkaamaan sivuja.

Elikkäs, urospentua ajattelin. Päälajeina olisivat paimennus, pk-lajit, toko ja agility, joissa ainakin kisattaisiin valioksi. Siinä sivussa sitten myös flyballia ja koiratanssia, ehkä frisbeetäkin. Myös pelastuskoiralajeja voitaisiin koittaa. Kisaus tulisi olemaan aktiivista, ja kuulumisia saisit kuulla usein =) Jalostuksesta en vielä tiedä, mutta sitä kai voi miettiä myöhemmin.

Kuvia mulla ei ole, joten olisi kiva jos sä voisit jotain vilauttaa.

/ joo tuli aika lyhyt, mutta toivottavasti vakuuttaa =) Todella hienot vanhemmatkin, olisi upeaa saada tästä pentu.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Minun puolestani Chielille lähtee urospentu. : )
Lähettelen yv:llä näytille kuvia joita minulla olisi tarjottavana.
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Waporen A-pentue! vielä yksi pentu (mahdollista myös sij.)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Elikkäs vielä yksi varaus otetaan mielellään, mutta jollei kiinnostusta millään löydy, niin pentue syntyy kahdellakin varauksella. Myös sijoitusnarttu on mahdollista saada.

Mikäli enempää varauksia ei tule 22.09 mennessä lisään, niin pentue syntyy 2 varauksella.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Waporen A-pentue! vielä yksi pentu (mahdollista myös sij.)

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Haluaisin tiedustella vähän tuosta Besin isästä, White Horse's Eduardosta. Sillä ei näytä olevan vanhempia merkittynä, mutta onko se mahdollisesti Teenyn omistuksessa olevan White Horse's Emilyn täysveli? Saattaisin olla kiinnostunut Waporen A-pennusta, mutta minulla on kyllä myös Emilyn pentu Crea, joten asia mietityttää.
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Waporen A-pentue! vielä yksi pentu (mahdollista myös sij.)

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Eduardroa ei minun tietojeni mukaan enää ole olemassa virtuaalimaailmassa. Googletusta, välimuistien tutkimista ja siskojen sivuja olen yrittänyt selailla, mutta en ole löytänyt edes Eduardon vanhoja sivula saatika nykyisiä.
Emily kyllä taitaa olla Eduardon sisko, päätellen virallisesta nimestä. Minulla ei siis juurikaan tietoa ole Besin isän sukujuurista, ikävä kyllä, vaikka olen kyllä yrittänyt etsiskellä. Minulla on sellainenkin käynyt mielessä, että jos Eduardo olisi nimestään huolimatta evm. koira, joka on kyllä todella epätodennäköistä.
Mutta jos yhtään siltä tuntuu, niin mielelläni sinulle laittaisin pennun varaukseen. : )
Vastaa Viestiin