E: saksanpaimenkoirauros LÖYDETTY!
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
E: saksanpaimenkoirauros LÖYDETTY!
Vielä tämän vuoden puolella olisi tarkoitus saada Vicinity Shepherdsin nimen alle meidän ensimmäinen pentue, eli A-pentue. Nartun kisautus on vielä jonkin verran kesken, mutta tahtoisin uroksen käyttööni jo mahdollisimman ajoissa jottei sitten tarvitse myöhemmin sitä enää miettiä.
Uroksella saa olla sukua virtuaalimaailmassa, mutta kuten varmasti kaikki toivovat, niin myös minäkin ettei suku olisi hirveän yleinen. Joten pentue saattaisi jäädä urokselle ehkä viimeiseksi, paitsi jos joku ihan pikku pentue tulisi joskus tulevaisuudessa. Sinä päätät, joka uroksen omistaa! Narttuhan olisi siis Free Dragon's What is Fate...?, jolla meriitteinä BH Tk2 SchH2 vjLTW-11 vjFRAW-1. Toivoisin, että narttu ehtii valioutumaan tämän vuoden puolella joistakin lajeista, muuten pentue siirtyy sitten vielä vuodella. Vera on pärjännyt hyvin näyttelyissä ja sillä onkin jo x3 SERT, joista yhtä ei ole jostain syystä merkitty kilpailukalenteriin.
Uroksen toivoisin olevan käyttölinjainen, sekä valioitunut muutamista lajeista, mutta vähempikin riittää ja onhan tässä vielä aikaa kistaa, kun narttukaan ei ole loppuun kisattu! (: Ja tosiaan vapaamuotoista ilmoittelua tähän alle, jos joku uskaltaa urostaan minulle lainata.
Uroksella saa olla sukua virtuaalimaailmassa, mutta kuten varmasti kaikki toivovat, niin myös minäkin ettei suku olisi hirveän yleinen. Joten pentue saattaisi jäädä urokselle ehkä viimeiseksi, paitsi jos joku ihan pikku pentue tulisi joskus tulevaisuudessa. Sinä päätät, joka uroksen omistaa! Narttuhan olisi siis Free Dragon's What is Fate...?, jolla meriitteinä BH Tk2 SchH2 vjLTW-11 vjFRAW-1. Toivoisin, että narttu ehtii valioutumaan tämän vuoden puolella joistakin lajeista, muuten pentue siirtyy sitten vielä vuodella. Vera on pärjännyt hyvin näyttelyissä ja sillä onkin jo x3 SERT, joista yhtä ei ole jostain syystä merkitty kilpailukalenteriin.
Uroksen toivoisin olevan käyttölinjainen, sekä valioitunut muutamista lajeista, mutta vähempikin riittää ja onhan tässä vielä aikaa kistaa, kun narttukaan ei ole loppuun kisattu! (: Ja tosiaan vapaamuotoista ilmoittelua tähän alle, jos joku uskaltaa urostaan minulle lainata.
.
.
.
- Badi
- Ei riitä.
- Viesti:
Re: E: saksanpaimenkoirauros
Näin ot. (?), mut mun oli pakko tulla kommentoimaan (hehehe, aletaankohan tässä vihaamaan jo mua xD). Tää on niin kaunis sakemanni mun mieleen että... <3 Tekis mieli tarjota mun tuonti-Rhota, mutta se ei oo menestynyt ku BH JK1 että en sitten viitti...
// Rhota voit toki käyttää. Rhota tosin käytän enemmän käyttölajeissa, mutta muiden mukana menee myös näyttelyissä. Se tosin ei ole näteimmästä päästä, että nykyisillä kuvilla saa EH:ta vaan, myös H:ta. Mut jutellaan tästä sitten myöhemmin vielä ;)
// Rhota voit toki käyttää. Rhota tosin käytän enemmän käyttölajeissa, mutta muiden mukana menee myös näyttelyissä. Se tosin ei ole näteimmästä päästä, että nykyisillä kuvilla saa EH:ta vaan, myös H:ta. Mut jutellaan tästä sitten myöhemmin vielä ;)
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Tuloksia toivoisin tosiaan kyllä jonkin verran enemmän, sekä sitä sukua olisi kiva olla ainakin se yksi polvi. Rho oikein mukavan oloinen, että jos saisit sen valioksi muutamista lajeista, niin voisin ehkä tulevaisuudessa käyttää tuolla evm-nartullani? (:
Eikä tässä kukaan rupea vihaamaan ketään, ihan kiva kun joku edes käy kommentoimassa ja tarjoilemassa urosta!
Eikä tässä kukaan rupea vihaamaan ketään, ihan kiva kun joku edes käy kommentoimassa ja tarjoilemassa urosta!
.
.
.
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Hhhmm mietin että voisin tarjota urostani BH Hk3 Jk3 vFIN KVA Tk3 VPVA vJV-08 vJLUXW-09 vJEUW-08 vJLTW-09 vJDKW-09 vJISV-10 Slackline Aggravate Hissing. Jeer on käyttövalio ja paimennusvalio, agilityssä se kisaa MAXI II-luokassa ja tottelevaisuudessa EVL-luokassa. Voisin Jeerin kisata ainakin nyt vielä tottelevaisuusvalioksi. Näyttelyistä on 4xSERT ja ja 6xjuniorivoittajatitteli. Jeerin suku on muutoin evm. paitsi emä ja isä löytyvät virtuaalimaailmasta. Mutta Jeerin antaisin mielelläni kyllä käyttöön jos kelpaa(:

- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Voi kuule! Tänään viimeks kattelin tota poikaa :--D Olis kyllä ihanaa, jos tämän herran käyttöön saisin ja tosiaan se "käyttöönotto" olisi vasta jonkin verran myöhemmin. Mutta, jos tää on sitten tällä lukkoon lyöty ja ilmottelen sulle, kun olisi ajankohtasempaa? (:
.
.
.
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Juu kyllä ehdottomasti saat sen käyttöösi(: Kun itseltä noita uroksia löytyy kuitenkin sen verran että en kaikille itse käyttöä tarvitse(: Että minun puolestani lukkoon lyöty että ilmottele sitten kun ajankohtaisempaa(:

- your my lucky ace
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Kiitos sulle kovasti! Taidanki heti ruveta värkkäämään pentue topaa, kyselen jo valmiiksi kiinnostuneita. Mutta, ilmoittelempi sitten (:
.
.
.
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Re: E: saksanpaimenkoirauros LÖYDETTY!
Selvä homma ja eipä mitään(:

- your my lucky ace