Saluki kasvatti etsii uutta kotia.

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Saluki kasvatti etsii uutta kotia.

Viesti Kirjoittaja Eros »

Uutta kotia etsii kuvankaunis neitokainen Sawquen Devil May Care eli tutummin Julia. Millaa ei ole näkynyt täällä moneen kuukauteen, enkä saa yhteyttä sähköpostilla, joten yritän etsiä Julialle uutta aktiivisempaa kotia.
Vähän tuloksia löytyy näyttelyistä, koejuoksuista ja VEPE:stä. Mitään himokisaamista en suinkaan vaadi, esimerkiksi näyttelyt ja ratajuoksut riittäisivät hyvin. Kuvat saa mahdollisesti mukaan, jos kysäisee kennelistä luvat. Muussa tapauksessa voin antaakin uudet kuvat mukaan, jos itsellään ei ole. Jalostukseen saa myöskin käyttää, tällä hetkellä vain Julian veli Hydra on jatkanut sukuaan.
Becky
Alkupalat

Re: M: shelttiuros

Viesti Kirjoittaja Becky »

Voisin olla kiinnostunut... Voit vaikka ottaa yhteyttä: four-minutes.w2.fi
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Saluki kasvatti etsii uutta kotia.

Ihan eka haluaisin nähdä kennelin sivut ja olis myös kiva tietää miksi sä haluaisit Julian itsellesi ja minkälaisen kodin se sun luona saisi.
Becky
Alkupalat

Ok, toi nyt oli tuommonen kiinnostuksen ilmaisu. :DD Mutta juu, asiaan. Juliasta kiinnostuin aika lailla puolin ja toisin, olen pitkään etsinyt salukia kenneliini, joka on vielä keskeneräinen. Nimikin [siis Julian nimi] on kaunis! Julia tosiaan pääsisi rakastavaan kotiin, jossa ei ole hoitajatoimintaa, ja Beckykin [Eli minä] aloittelee kisaamista, joten todennäköisesti voisin kisata Julian kanssa. Jah, kavereita löytyy... C=
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Keskeneräisiin kenneleihin en valitettavasti koiriani luovuta ja kun olet uusi täällä, ei sulla taida olla mitään kisautusnäyttöäkään.
Becky
Alkupalat

Totta, ehkei minun vielä niitä koiria sinne haalia.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Jeps, Julia etsii siis vielä uutta kotia!
Becky
Alkupalat

Eros kirjoitti:Jeps, Julia etsii siis vielä uutta kotia!
Jos/kun olen saanut sivut valmiiksi, ja jos Julialla ei vielä ole kotia, niin voisinko ostaa koiran silloin?
mikopon
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja mikopon »

Olisin kiinnostunut Juliasta suuresti hyvien kisatulosten lisäksi kauneuden ja ehdottomasti sirouden vuoksi. Julia saisi kodin Dos Diamantesta toisen salukin, Pikkuhiipan Twist Caramelin, seurana. Muita karvaturreja on pitkä- ja lyhytkarvaista collieta ja bordercollie. On vielä siperianhuskyn pentukin. Juliaa tulisi käytettyä kisoissa, joissa on jo tottunut käymään. Eritoten näyttelyissä ja juoksemisissa. Ehkä lisättäisiin tokoa kalenteriin, saa nähdä miten suhtautuu. Pentue tai jopa pari tulisi tehtyä, kunhan on kisauraa kartoitettu enemmän.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Sulle mä voisin kyllä Julian luovuttaa, mites kuvien laita? Yksi pentue sopii mulle hyvin, kahta en enää suosittele koska Julian suku on melko yleinen.
mikopon
Nakkisotilas

Kuvia tässä itsekin mietin. Onko sinulla millaisia kuvia Julialle, olisiko mahdollista nähdä? Yksi pentue käy hyvin minullekin, joten siitäpä ei suuresti huolta.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Tässä mun kokoelmasta löytyvät kuvat:

JUN narttu 2

NUO narttu 2

JUN/NUO narttu

JUN narttu 2

JUN narttu 3
mikopon
Nakkisotilas

Että ovat kauniita kuvia jokainen. Setit 1 ja 2 ovat miellyttävimmät. Käykö jos setti nro 2/NUO tyttöselle?

Anteeksi kun en ole vastannut nopsakasti, kuumetta nostaa taas näin syksyn kunniaksi. Jipii...
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Saat valita ihan mitkä ite haluat, ja voit käydä kysymässä niille laatumainintaa jos tuntuu vaikealta päättää.
mikopon
Nakkisotilas

Hm. Kyllä minä tuon setti nro kakkosen ottaisin tytölle kuviksi. Merkitsenkö kuinka sinut kuvien ottajaksi? Ja onko lupa Julia kotiuttaa Dos Diamanteen nyt?
Vastaa Viestiin