Brienpaimenkoiria Hallavintille - syntyneet !
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
Brienpaimenkoiria Hallavintille - syntyneet !
Hallavintille olisi suunnitelmissa brienpaimenkoira-pentue, jos kiinnostuneita löytyy. Tämä pentue tulee jäämään pieneksi ja siksi varauksiakin otetaan vain kolme.
Pentujen emänä tulee toimimaan oma brieni, täysin evm-sukuinen BH, vPVA, HK3, SchH2, RH-F A, vPOK2, vFIN MVA, vLVA MVA, vFRA MVA, vLTU MVA, vSWE MVA, vFINW-10, vLTUW-11, vWW-11 Bayan Kiraz Dilara. Kira kilpailee enimmäkseen käyttölajeissa, mutta kiertää myös näyttelyitä joissa sillä on ollut menestystä. Parhaimpana tuloksena näyttelyistä on Liettuan Voittajan RYP1 ja BIS2 saavutukset. Näistä iso kiitos tuomareille, jotka osaavat arvostaa tätä kaunista neitiä. ;)
Ennen pentujen syntymistä Kiraa kisataan vielä vähän lisää pk-lajeissa, yleispoliisikoirakokeissa ja pelastuksessa.
Isäksi pennuille pääsee 3-vuotias saksalainen evm-uros Schwarzfelle Fritz von Herta. Rio on komea mustaturkkinen käyttölinjainen uros, jonka kanssa kilpaillaan pk-lajeissa ja tokossa. Näyttelyissäkin Rio on käynyt ja saanut enimmäkseen ERI'ä. Luonteeltaan tämä nuorimies on varsin rauhallinen ja miellyttämisenhaluinen, mutta osaa myös pistää vauhtia elämään !
Varaukset 3/3 - kaikkien sivut ok !
narttu Hallavintin Carambola - Varga, Hallavintin
narttu Hallavintin Cappuccino - Kirsi, Rainvalley
uros Hallavintin Charmantti - Sintsu, Blepicas
Nimet
Cayennepippuri
Chilipaprika
Cocktailtikku
Cashewpähkinä
Celsiusaste
Chinchilla
Cappuccino
Cembalo
Charmi
Pentujen emänä tulee toimimaan oma brieni, täysin evm-sukuinen BH, vPVA, HK3, SchH2, RH-F A, vPOK2, vFIN MVA, vLVA MVA, vFRA MVA, vLTU MVA, vSWE MVA, vFINW-10, vLTUW-11, vWW-11 Bayan Kiraz Dilara. Kira kilpailee enimmäkseen käyttölajeissa, mutta kiertää myös näyttelyitä joissa sillä on ollut menestystä. Parhaimpana tuloksena näyttelyistä on Liettuan Voittajan RYP1 ja BIS2 saavutukset. Näistä iso kiitos tuomareille, jotka osaavat arvostaa tätä kaunista neitiä. ;)
Ennen pentujen syntymistä Kiraa kisataan vielä vähän lisää pk-lajeissa, yleispoliisikoirakokeissa ja pelastuksessa.
Isäksi pennuille pääsee 3-vuotias saksalainen evm-uros Schwarzfelle Fritz von Herta. Rio on komea mustaturkkinen käyttölinjainen uros, jonka kanssa kilpaillaan pk-lajeissa ja tokossa. Näyttelyissäkin Rio on käynyt ja saanut enimmäkseen ERI'ä. Luonteeltaan tämä nuorimies on varsin rauhallinen ja miellyttämisenhaluinen, mutta osaa myös pistää vauhtia elämään !
Varaukset 3/3 - kaikkien sivut ok !
narttu Hallavintin Carambola - Varga, Hallavintin
narttu Hallavintin Cappuccino - Kirsi, Rainvalley
uros Hallavintin Charmantti - Sintsu, Blepicas
Nimet
Cayennepippuri
Chilipaprika
Cocktailtikku
Cashewpähkinä
Celsiusaste
Chinchilla
Cappuccino
Cembalo
Charmi
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Brienpaimenkoiria suunnitelmissa.
Tuli muutoksia suunnitelmiin enkä usko, että mulla olisi aikaa brie-pennulle.
-
Sintsu
- Epätoivoinen katse
Oii, minä ainakin ottaisin mielelläni yhden pienen pojan Blepicasiin. (Blepicasin sivut ovat hieman vaiheessa, tarkoituksena muuttaa ulkoasu kunnolliseen, kirjoitella kunnon tekstit ja sellaista, tuo on vain väliaikainen ulkoasu jossa joku vuosi sitten kirjoittamani tekstinpätkä.)
Yksi brie minulla on jo itsellänikin, Tessa, joka voi toimia samalla myös kisanäyttönä. Minulla oli parin vuoden tauko virtuaalikoirailussa, ja uskon että taukoja tulee koulun takia olemaan paljon jatkossakin. Mutta aina olen palannut innostuksen taas kasvaessa. En siis lupaa joka kuussa osoittavani elonmerkkejä. Luultavasti ainakin paimennusta, palveluskoiralajeja ja näyttelyitä aikoisin kuitenkin pennun kanssa harrastaa, omaan tahtiini.
Pentu saisi minun piirtämäni kuvat, kuten Tessallakin on. Kiran värinen punainen olisi haaveissa. Jalostukseen toivoisin voivani poikaa käyttää joskus tulevaisuudessa, jos se vain olisi mahdollista.
Pitkäaikainen koti olisi luvassa, jos vain minulle uskallat pennun antaa.;)
Yksi brie minulla on jo itsellänikin, Tessa, joka voi toimia samalla myös kisanäyttönä. Minulla oli parin vuoden tauko virtuaalikoirailussa, ja uskon että taukoja tulee koulun takia olemaan paljon jatkossakin. Mutta aina olen palannut innostuksen taas kasvaessa. En siis lupaa joka kuussa osoittavani elonmerkkejä. Luultavasti ainakin paimennusta, palveluskoiralajeja ja näyttelyitä aikoisin kuitenkin pennun kanssa harrastaa, omaan tahtiini.
Pentu saisi minun piirtämäni kuvat, kuten Tessallakin on. Kiran värinen punainen olisi haaveissa. Jalostukseen toivoisin voivani poikaa käyttää joskus tulevaisuudessa, jos se vain olisi mahdollista.
Pitkäaikainen koti olisi luvassa, jos vain minulle uskallat pennun antaa.;)
-
Vinta
Sintsu
Enköhän uskalla sinulle pienen pojan luvata. :)
Kisaamisen suhteen toivon, että kasvattini kanssa harrastettaisiin edes välillä. En vaadi jatkuvaa kisautusta, mutta toivon, että kasvattiani ei unohdeta ihan kokonaan. Jos näin käy, otan kasvattini takaisin. Jalostukseen saat käyttää, koska nämä pennut ovat kokonaan evm-sukuisia.
/ Kiran titteliriviin lisäystä, vSWE MVA !
Enköhän uskalla sinulle pienen pojan luvata. :)
Kisaamisen suhteen toivon, että kasvattini kanssa harrastettaisiin edes välillä. En vaadi jatkuvaa kisautusta, mutta toivon, että kasvattiani ei unohdeta ihan kokonaan. Jos näin käy, otan kasvattini takaisin. Jalostukseen saat käyttää, koska nämä pennut ovat kokonaan evm-sukuisia.
/ Kiran titteliriviin lisäystä, vSWE MVA !
-
Vinta
-
Vinta
Vielä yksi pentu vapaana ! :)
/ Kiran tittelirivi päivitetty taas: SchH2, vPOK2
/ Kiran tittelirivi päivitetty taas: SchH2, vPOK2
-
Sintsu
- Epätoivoinen katse
Hallavintin Charmantti minulle. :)
-
Vinta
Selvä juttu. Ilmoittelen tämän viikon aikana pentujen syntymäpäivästä. :)
-
Vinta
Re: Brienpaimenkoiria Hallavintille - syntyvät 31.08.
Pennyt syntyvät 31.08. Sivut tahdon siitä viimeistään viikon kuluessa. :)
-
Sintsu
- Epätoivoinen katse
Manun sivut. Kuvaa en ole vielä ehtinyt piirtää, mutta se tulee sitten ajallaan. Luultavasti ensi viikolla.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ehtiikös vielä? Haluaisin kovasti Rainvalleyyn yhden briardlapsosen. Kisanäyttöä antaa edellinen briardini Charm ja sun kasvattis Bianca. En uskalla luvata ihan yhtä ahkeraa kisautusta kuin Biancalle (tosin taisin sanoa samaa sitä varatessa :D), mutta ainakin tultaisiin kisaamaan näyttelyiden lisäksi palveluksessa ja paimennuksessa, joista valious on tavoitteena. Muihin lajeihin mennään sitä mukaan, kun mahtuu.
/ Sukupuoli selveni, eli haluaisin nartun.
// Jos ehdin vielä saada, niin onnistuisko nimeksi pelkkä Cayanne (ilman pippuri-sanaa)? Jos ei, niin sitten Cappuccino.
/ Sukupuoli selveni, eli haluaisin nartun.
// Jos ehdin vielä saada, niin onnistuisko nimeksi pelkkä Cayanne (ilman pippuri-sanaa)? Jos ei, niin sitten Cappuccino.
-
Vinta
Juu, vielä ehtii ja luovutan sulle ilomielin pennun ! Pistän varauksen ylös ja jään odottelemaan sivuja. :)
Tuo Cayenne mieluusti pippurin kanssa, koska nimilistalla olevat nimet ovat asioita tai esineitä. Cayenne ilman pippuria on naisen nimi. Elikkäs, laitanko sulle sitten Cappuccinon ? :D
/ Kiitos Sintsu sivusta ! Voisitko merkitä pentujen isän ja Kiran vanhemmille perään evm ? :)
// Hyvä juttu !
Tuo Cayenne mieluusti pippurin kanssa, koska nimilistalla olevat nimet ovat asioita tai esineitä. Cayenne ilman pippuria on naisen nimi. Elikkäs, laitanko sulle sitten Cappuccinon ? :D
/ Kiitos Sintsu sivusta ! Voisitko merkitä pentujen isän ja Kiran vanhemmille perään evm ? :)
// Hyvä juttu !
- Kirsi
- Höpsö veitikka
-
Vinta
Kiitos sivusta. Onpas hän kaunis nuori neiti ! ^^
-
Sintsu
- Epätoivoinen katse
Nyt pitäisi olla evm:t paikoillaan.