Myydään Koruttoman C-labradoriuros MYYTY
-
femm
- Kriisissä
Myydään Koruttoman C-labradoriuros MYYTY
Entinen omistaja lopettaa kennelinsä ja täten minulle tuli palautukseen Koruttoman C-pentueen uroskoira.
UUTTA KOTIA ETSII
labradorinnoutaja uros Koruttoman Cosmos
s. 13.06.2010
1-polvi sukua
1 x TOKO-ALO1
Cosmokselle haluaisin hyvän ja huolta pitävän kodin, jossa se pääsisi kisaamaan vielä, erityisesti nomessa.
Näyttelyihin ei tarvitse viedä, jos ei halua, mutta onhan se aina mukava nähdä omia kasvatteja mukana luokissa!
Myyn koiran mieluiten labradorikotiin, mutta ketään ei poissuljeta! Ennen kaikkea toivon Cosmoksen tulevaisuudelta valoisuutta:
väh. nomessa valioituminen + muita koesuorituksia. Tyhjänpantiksi en tätä myy.
Laita rohkeasti tarjousta sivu- ja kisanäyttöineen!
Ilmoitus tulee löytymään myös VLBL:n sivuilta.
UUTTA KOTIA ETSII
labradorinnoutaja uros Koruttoman Cosmos
s. 13.06.2010
1-polvi sukua
1 x TOKO-ALO1
Cosmokselle haluaisin hyvän ja huolta pitävän kodin, jossa se pääsisi kisaamaan vielä, erityisesti nomessa.
Näyttelyihin ei tarvitse viedä, jos ei halua, mutta onhan se aina mukava nähdä omia kasvatteja mukana luokissa!
Myyn koiran mieluiten labradorikotiin, mutta ketään ei poissuljeta! Ennen kaikkea toivon Cosmoksen tulevaisuudelta valoisuutta:
väh. nomessa valioituminen + muita koesuorituksia. Tyhjänpantiksi en tätä myy.
Laita rohkeasti tarjousta sivu- ja kisanäyttöineen!
Ilmoitus tulee löytymään myös VLBL:n sivuilta.

taukoilua virtuaalikoirista
-
femm
- Kriisissä
-
femm
- Kriisissä
-
femm
- Kriisissä
-
neean
- Nostaa rautaa
Re: Myydään Koruttoman C-labradoriuros
Voi ei! Mun tekee aina hirveesti mieli pelastaa tällaset, mutta en kyllä tiiä kannattaako se nyt =D Harkitsen tätä vielä tosi tarkkaan, mutta jos saisin Koruttoman Cosmoksen, niin sen kanssa tultaisiin kisaamaan luultavasti vaan käyttöpuolella, ehkä muutaman kerran näyttelyissä. Nomevalio olisi siis tavoite ja tämän lisäksi kisattaisiin tokossa, mejässä ja vepessä. Harmi vaan kun noita vepe kisoja on tosi harvoin. Minulla on tavoite kisata aina mahdollisimman pitkälle kaikissa lajeissa, joten tyhjän paltiksi koira ei jää. Kisaamistahtia en kyllä osaa sanoa... Aina kun on ylimääräistä aikaa niin kisailen koirien kanssa, mutta mihinkään orjalliseen hommaan en rupea! =)
Eli olisin halukas ottamaan kasvattisi Nukkasuohon. Kennelin sivut ovat vielä todella keskeneräiset, koska en saa niille mitään aikaiseksi =D Mutta tässä on labbisten kisa -ja sivunäyttöä:
Ferry, Mailis, Demi (demi on tullut minulle vasta viime kuussa)
Eli olisin halukas ottamaan kasvattisi Nukkasuohon. Kennelin sivut ovat vielä todella keskeneräiset, koska en saa niille mitään aikaiseksi =D Mutta tässä on labbisten kisa -ja sivunäyttöä:
Ferry, Mailis, Demi (demi on tullut minulle vasta viime kuussa)
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Olen harkinnut tätä, mutta miten sisarusten laita? Saisiko joskus käyttää jalostukseen (yhteen pieneen pentueeseen?)
Haittaisiko jos kisautus ei olisi alkuun muuta kuin (nou) nomea, tokoa ja näy? Myöhemmin mejä & vepe.
De veranoon (linkki ak:ssa) voisi olla paikka :)
Haittaisiko jos kisautus ei olisi alkuun muuta kuin (nou) nomea, tokoa ja näy? Myöhemmin mejä & vepe.
De veranoon (linkki ak:ssa) voisi olla paikka :)
-
femm
- Kriisissä
Nytpä tulikin vaikea valinnan paikka! neean, millaista jalostuskäyttöä sinä olet suunnitellut?
Hensu, jalostukseen minun puolestani voi käyttää ja pieni pentue kuulostaisikin hyvältä.
Hensu, jalostukseen minun puolestani voi käyttää ja pieni pentue kuulostaisikin hyvältä.

-
neean
- Nostaa rautaa
Oon aika samalla linjalla kuin Hensu. Jos siis jalostukseen käytän, niin pieni pentue olisi tulossa, koska tuolla koiralla on kuitenkin aika paljon sisaruksia. Kuinka montaa noista C-pennuista tullaan käyttämään jalostukseen?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Karlaa ehkä. Valioitui muuten vähän aikaa sitten noutajakokeista.
-
femm
- Kriisissä
Carlan ja Cillan lisäksi varmaan Cascadea (en ole varma).
Colin meni ihan tallikoiran virkaa toimittamaan, joten en usko että sitä käytetään jalostukseen ja jos käytetään niin pennut varmaan kaupataan virtuaalitallifoorumilla heppailijoille.
// Täytyisi varmaan mainita, että C-pentueen isällä on myös toinen pentue:
Avénlessin B-pentue http://avenless.webs.com/Kasvatus.htm
Colin meni ihan tallikoiran virkaa toimittamaan, joten en usko että sitä käytetään jalostukseen ja jos käytetään niin pennut varmaan kaupataan virtuaalitallifoorumilla heppailijoille.
// Täytyisi varmaan mainita, että C-pentueen isällä on myös toinen pentue:
Avénlessin B-pentue http://avenless.webs.com/Kasvatus.htm

-
Hensu
- Epätoivoinen katse
En olekkaan tuota katsonut ollenkaan. Itsellä tuosta B -pentueesta. Täytyy katsella sun tulevia pentueita :)
-
femm
- Kriisissä
neean, Cosmos vois lähteä sinun matkaasi, mikäli yhä olet ottamassa?

-
neean
- Nostaa rautaa
Joo oon nyt päätynyt siihen että voin ottaa Koruttoman Cosmoksen! Päätin pitää Kössi kutsumanimen, mutta väri muuttui keltaisesta mustaan. Katsoin, että ainakaan tuolla edellisillä sivuilla ei ollut rekisterinumeroa, niin kai pystyn vaihtamaan väriä? Me aletaan nyt sitten harrastamaan noutajakokeita, mejää, vesipelastusta, tokoa ja muutama kerta kävästään näyttelyissä. Käyttökoira siitä kyllä tulee... =) Tein Kössille jo uudet sivut, luonne vain puuttuu. =)
KÖSSI
KÖSSI
-
femm
- Kriisissä
Joo, ei haittaa vaikka väri vaihtuu :) Kiitoksia sivuista! Näyttää hyvältä ja menestystä kokeisiin :-)
// neean, annatko vielä toimivan s-posti osoitteesi mistä sinut saa kiinni?
// neean, annatko vielä toimivan s-posti osoitteesi mistä sinut saa kiinni?

-
neean
- Nostaa rautaa
Re: Myydään Koruttoman C-labradoriuros MYYTY
kiitos kiitos =) nukkasuo @ gmail.com
Käyn katsomassa sen ainakin kerran viikossa.
Käyn katsomassa sen ainakin kerran viikossa.