M: punainen irlanninsetterinarttu (kuvilla)
-
kirby
- Höpsö veitikka
M: punainen irlanninsetterinarttu (kuvilla)
Ajanpuutteen vuoksi joudun luopumaan muutamasta koirasta, joille etsinnässä pitkäikäinen, luotettava ja kiinnostunut koti!
australianpaimenkoiranarttu Juicy Couture "Czar" s. 03.01.2011 (evm- suku) MYYTY
Czarilta (kutsumanimen saa muuttaa) löytyy ainoastaan näyttelytuloksia. Ei sivuilla olevia kuvia mukaan, mahdollisuus kuitenkin saada mukaan seuraavat kuvat: x x x
punainen irlanninsetterinarttu Scarlets Baya "Yaya" s. 16.9.2009 (kas. Scarlets)
Yaya (kutsumanimen saa muuttaa) lähtee myyntiin koska omistajasta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Joitakin tuloksia löytyy sivuilta, ja Googlettamalla voi kenties löytää lisää. Sivuilla olevat kuvat eivät lähde mukaan, uusia voi kysyä minulta.
bordercollieuros Filthy Hooligan "Sinko" s. 29.12.2010 (kasv. Filth in the Beauty/Lano) MYYTY
Singolta (kutsumanimen saa muuttaa) saattaa löytyä muitakin kuin näyttelytuloksia, Google kaveriksi! Luonteen saa mukaan. Sivuilla olevat kuvat eivät lähde mukaan, mahdollisuus kuitenkin saada seuraavat kuvat: x (mikäli uros)
Myyntiin tulee mahdollisesti lisää koiria, elleivät kasvattajat niitä itse halua myydä.
australianpaimenkoiranarttu Juicy Couture "Czar" s. 03.01.2011 (evm- suku) MYYTY
Czarilta (kutsumanimen saa muuttaa) löytyy ainoastaan näyttelytuloksia. Ei sivuilla olevia kuvia mukaan, mahdollisuus kuitenkin saada mukaan seuraavat kuvat: x x x
punainen irlanninsetterinarttu Scarlets Baya "Yaya" s. 16.9.2009 (kas. Scarlets)
Yaya (kutsumanimen saa muuttaa) lähtee myyntiin koska omistajasta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Joitakin tuloksia löytyy sivuilta, ja Googlettamalla voi kenties löytää lisää. Sivuilla olevat kuvat eivät lähde mukaan, uusia voi kysyä minulta.
bordercollieuros Filthy Hooligan "Sinko" s. 29.12.2010 (kasv. Filth in the Beauty/Lano) MYYTY
Singolta (kutsumanimen saa muuttaa) saattaa löytyä muitakin kuin näyttelytuloksia, Google kaveriksi! Luonteen saa mukaan. Sivuilla olevat kuvat eivät lähde mukaan, mahdollisuus kuitenkin saada seuraavat kuvat: x (mikäli uros)
Myyntiin tulee mahdollisesti lisää koiria, elleivät kasvattajat niitä itse halua myydä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Re: Kotia etsii: auspain (kuvilla)
Tämmöisiä tarjouksia ei oikeen voi väistää.. Voisin mahdollisesti ottaa tämän tytön itselleni, mutta kysyn ensin kuvalupia tuonne mistä noi kuvat on, koska noissa kuvissa oleva tyttö on vähintäänkin hurmaava. :D
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: M: auspain (kuvilla) punainen irlanninsetterin (kuvilla)
Shanya, sovithan sitten Kendran kanssa kuvien käytöstä! Myyn tämän sitten ehkä alta pois jollekin muulle mikäli saan välittömän tarjouksen. :D Eli valitettavasti en vältsysti jää venailemaan että saatko kuvaluvat milloin.
vuoden kadehdituin 2012
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Toi auspai olis kyl kiinnostanut. Muttamutta, nopeat syl hitaat, ja minä olin hidas.

-
Shanya
- Vuohenruokaa
Joo, tämä tulisi olemaan ihan ainokainen auspai varmasti pitkäksikin aikaa. :) Laitoin nyt pyyntöä, jos saan luvat tyttö muuttaa meille ilman muuta. Kauan pystyt odottamaan tän vastausta niin että olisin ykkössijalla? :D Teen muuten varausta heti, kun on kiva evm-sukuinen koira kyseessä!
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: M: auspai, pirset, bc (kuvilla)
Shanya, jos mä saan oikein kivan tarjouksen ja tarjouksen tekijällä on mahdollisuus ottaa koira heti mukaansa, sit tää lähtee jollekin muulle. Oot ykkössijalla vaikka kaks päivää.
vuoden kadehdituin 2012
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Selvä homma, luulen että voin jo huomenna ilmotella otanko tän, koska ehin huomenna selailla myös muita kuvavaihtoehtoja. :)
-
kirby
- Höpsö veitikka
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Kyllä Czar lähtee mun mukaan. En vielä saanut vastausta kuvalupapyyntöön, mutta kun on kiva evm-auspai myynnissä pakko tarttua tähän. Jos en saa lupia laitan jotkut muut kivat kuvat. :---) Miksi mun on alkanut tekemään mieli uutta bc-urostakin.... mutta tän väistän nyt ettei taas kasva koiramäärä liikaa! :D
-
kirby
- Höpsö veitikka
Selkis Czar on sun. Mihis se on menossa muuten? Laita sivuja mulle parin viikon sisään. :)
vuoden kadehdituin 2012
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Re: M: pirset, bc (kuvilla)
Sivut. :) Eli Harmonyyn muutti. Kuvat lisään heti kun päätän mitä sinne laitan.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mua kyllä vois tuo bortsu kiinnostaa, mutta kai kuvat lähtee mukaan jos on luvat Bordermaniaan?
Luvassa olisi kisaamista alkuun ainakin paimennuksessa ja pk:ssa, sekä näyttelyissä sitä mukaan kun ehdin. Saisi kodin Liirun Laarusta. Olisin myös kiinnostunut jalostukseen käyttämään, varmaan käyttäisin Iinun pentujen isänä.
Luvassa olisi kisaamista alkuun ainakin paimennuksessa ja pk:ssa, sekä näyttelyissä sitä mukaan kun ehdin. Saisi kodin Liirun Laarusta. Olisin myös kiinnostunut jalostukseen käyttämään, varmaan käyttäisin Iinun pentujen isänä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
kirby
- Höpsö veitikka
Joo, toki kuvat lähtee jos on samaan paikkaan luvat. Eiköhän Sinko sulle lähe, sivuja viikon parin sisään!
Bortsu myyty.
Bortsu myyty.
vuoden kadehdituin 2012
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: M: punainen irlanninsetterinarttu (kuvilla)
Singon uudet sivut.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!