http://prinssielamaa.blogspot.com/
Prinssielämää on Remin (ja tietty vähän munkin) blogi, jonka väsäsin kun alkoi tehdä mieli höpöttää meidänkin juttuja jonnekin! Kaikenlaista palauetta saa antaa, siitä on hurjan pitkä aika kun mä oon mitään blogia väsäillyt joten hommat voi olla vielä vähän vinksin vonksin. Ihan kaikenlaista eteen sattuvaa sekä erityisesti kuvia tuun tonne tunkemaan.
Olis tosi mukavaa saada muutama lukija - linkittäkää vaikka omia koirablogejanne tänne niin käyn vilkaisemassa, seuraamaan ryhdyn myös oikein mielelläni niin montaa kuin ehdin! Mä lähden mielelläni mukaan kaiken maailman blogihaasteisiin sun muihin, ja meille saa tulla heittämään kommenttia asiaan kuin asiaan.:)
Prinssielämää (blogi)
-
kirby
- Höpsö veitikka
Prinssielämää (blogi)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
Re: Prinssielämää (blogi)
Tiiätkö, oon aina miettinyt että miksikö, eikö Remillä ole blogia! Nyt mun odotukset täytty heti kerralla. Mutta joo Remi on söps, ulkoasu toimiva ja ehdottomasti saatte lukijan ja pääsette myös Pyryn blogin (linkki läytyy ak:sta) stalkkauslistalle. Jess! / Höh, miksei tuo lukijaklikkausjuttu toimi?
/ Nyt se toimii, toisella yrittämällä napsahtaa kyllä kohdalle!;) Tuttu tunne Bloggerin kanssa.
/ Nyt se toimii, toisella yrittämällä napsahtaa kyllä kohdalle!;) Tuttu tunne Bloggerin kanssa.
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
-
kirby
- Höpsö veitikka
Oi kiitos Tuuli! Käynpä hei tsiikaamassa Pyryn blogin. :) Ja katon mikä tota klikkausjuttua vaivaa, se toimii vähän miten huvittaa..
vuoden kadehdituin 2012
-
Quattro
- Kanada
Tuo sun remi on vaan niin ihana Kiva, että remiltäkin löytyy nyt blogi, sillä oon teidän sivuja joskus kyylännyt :D Blogin otsikko on tosi kiva, sellanen pirtee.
Peeäs mua harmittaa, että setterit on seinäjoella sunnuntaina, olisin muuten tullut kattelee irkkuja :((
Peeäs mua harmittaa, että setterit on seinäjoella sunnuntaina, olisin muuten tullut kattelee irkkuja :((
If you can dream it you can do it
-
kirby
- Höpsö veitikka
Voi kiitos Quattro! Reiska kiittää kans. :) Tunnen kyllä luissani et Remi ei oo mikään shown kirkkain tähti siellä Seinäjoella (se on todennäköisesti nuttu nurin koko päivän) eli meissä ei taida olla mitään näkemisen arvoista hehe. 
vuoden kadehdituin 2012