E: suvullinen sakunarttu

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Nath
Höpsö veitikka

E: suvullinen sakunarttu

Viesti Kirjoittaja Nath »

En yhtään ihmettelis jos mulle ei kukaan tulis narttua tarjoamaan, koska kyseessä on pieni "projekti", jolla on merkitystä vain mulle :mrgreen:

Mulla on tosiaan ollut jo pidemmän aikaa haaveissa koira, jonka suvusta löytyvät virtuaaliurani ensimmäiset sakemannit (BlackCave's BlueBat, Free Like Sky's Bird, BC's AllDay Abracadabra, BWT Nordic Ramiro, Metsämäen Siegreich). Harmi vain, että mulla on kaksi _urosta_, joiden suvusta noita nimiä löytyy, mutta vain yksi narttu, joka on sukua BC's AllDay Abracadabralle (i: BlackCave's BlueBat, e: Free Like Sky's Bird). Lisäksi kaikilla näillä koirilla on todella pitkät ja wanhat suvut, joten jotta sukutaulun estetiikka ei kärsisi ihan mikä tahansa narttu ei käy, koska nartulla täytyy sukua olla edes kolme polvea.

Haen siis narttua BH SchH3 RH-FL B VFIN KVA* VPVA* Rajavahdin Varjopuolelle. Pentue ei tulisi yleiseen "jakoon", vaan teettäisin mieluusti vain yhden pentueen, kaksi jos nartun omistaja haluaa pentueesta pennun itselleen.

Kriteerit:
- väh. 3-polvinen suku
- suvussa ei saa olla seuraavia koiria: BlackCave's BlueBat, Free Like Sky's Bird, BC's AllDay Abracadabra, Metsämäen Siegreich
* BWT Nordic Ramiro-nimisen koiran löytyminen sukupuusta plussaa, muttei pakollista
Nath
Höpsö veitikka

Re: E: suvullinen sakunarttu

Viesti Kirjoittaja Nath »

28 katsonutta eikä kellään tarjota narttua lainaksi. Vähän arvelinki että tässä käy näin :mrgreen:
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: E: suvullinen sakunarttu

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mä olisin voinut lainata sulle Tuulia, mutta valitettavasti on vain yksi polvinen.
Vastaa Viestiin