Firielin C-pentue
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Firielin C-pentue
Firielissä on siis aika taas pienten mustien, schipperkeiden. Kyseessä on C-pentue. Tulee olemaan tämän vuoden puolella luultavasti viimeinen pentue, joten D-pentue ajoittuisi sitten ensivuoden puolelle.
En usko että paljoa kiinnostuneita on, mutta toivotaan edes jotakin halukasta varaajaa.
Jos ei ole kuvia, niin minulla on mahdollisuus kuvata ensikuussa Seinäjoen KV-näyttelystä kuvia.
Isäksi pentueelle olen valinnut oman urokseni, BH Tk1 BEL & FIN & SWE & LT & N & DK MVA vLTW-08 vDKW-08 Firielin Star Of Kirmix.
Kirmix on menestynyt hyvin näyttöpuolella, 10xSERT, jonka ohessa tullut myös valionarvoja sekä pari voittajatitteliäkin. Kirmix kilpailee agilityssä 3-luokassa, maastoesteissä VOI-luokassa, paimennuksessa AI-luokassa, tottelevaisuudessa ALO-luokassa. Kirmixiltä löytyy myös hyväksytysti suoritettu BH sekä 20p. flyballista.
Emäksi olen valinnut evm. nartun, Jazzy Lady X Rated. Tera on kotoisin Ruotsista, jonka omistaa vanha tuttuni, joka kasvattaa kennelnimellä X Rated (evm.). Tera on ruotsin muotovalio, suomesta on yksi SERT sekä Tera on tottelevaisuusvalio.
Pennut on odotettu syntyviksi lokakuulle, tarkkaa tietoa ei vielä ole. Tarkempi päivämäärä tulee tietoon myöhemmin.
Jos olet kiinnostunut, vapaamuotoista hakemusta alle sitten vain, jos olet hiemankin kiinnostunut, niin kerrothan! Toivoisin että kertoisit ainakin paikan mihin pentu pääsisi, näyttäisit hieman sivu-, ja kisanäyttöä ja kertoisin jonkinverran tulevaisuudensuunnitelmista.
Varaajat:
Lania / uros
Mimmu / narttu
Ciel / narttu
Spiegel / uros
Jenna / uros
Hassu / uros
Tässä olisi nyt jo nimet kun varauksia on tullut jo ihan mukavasti (:
Firielin Cadillac Jack
Firielin Cadillac Ceine Ciel
Firielin Cadillac King Jenna
Firielin Cadillac Rock
Firielin Cadillac Hope
Firielin Cadillac Cracker
Firielin Cadillac Kentucky
Firielin Cadillac Knock
Firielin Cadillac Shack
Firielin Cadillac Shamrock
Firielin Cadillac Highway
Firielin Cadillac Hillview
Firielin Cadillac Jazzman Lania
Firielin Cadillac Joker Spiegel
Firielin Cadillac Drifter
Firielin Cadillac Luckystar
Firielin Cadillac Spades
Firielin Cadillac Blackjack
Firielin Cadillac Winner
Firielin Cadillac Champion Mimmu
Firielin Cadillac Charm
Firielin Cadillac Attack
Firielin Cadillac Shock Hassu
Jos ei löydy mieleistä, voit miettiä itse, alku täytyy olla Firielin Cadillac .... ja sitten joku pääte.
En usko että paljoa kiinnostuneita on, mutta toivotaan edes jotakin halukasta varaajaa.
Jos ei ole kuvia, niin minulla on mahdollisuus kuvata ensikuussa Seinäjoen KV-näyttelystä kuvia.
Isäksi pentueelle olen valinnut oman urokseni, BH Tk1 BEL & FIN & SWE & LT & N & DK MVA vLTW-08 vDKW-08 Firielin Star Of Kirmix.
Kirmix on menestynyt hyvin näyttöpuolella, 10xSERT, jonka ohessa tullut myös valionarvoja sekä pari voittajatitteliäkin. Kirmix kilpailee agilityssä 3-luokassa, maastoesteissä VOI-luokassa, paimennuksessa AI-luokassa, tottelevaisuudessa ALO-luokassa. Kirmixiltä löytyy myös hyväksytysti suoritettu BH sekä 20p. flyballista.
Emäksi olen valinnut evm. nartun, Jazzy Lady X Rated. Tera on kotoisin Ruotsista, jonka omistaa vanha tuttuni, joka kasvattaa kennelnimellä X Rated (evm.). Tera on ruotsin muotovalio, suomesta on yksi SERT sekä Tera on tottelevaisuusvalio.
Pennut on odotettu syntyviksi lokakuulle, tarkkaa tietoa ei vielä ole. Tarkempi päivämäärä tulee tietoon myöhemmin.
Jos olet kiinnostunut, vapaamuotoista hakemusta alle sitten vain, jos olet hiemankin kiinnostunut, niin kerrothan! Toivoisin että kertoisit ainakin paikan mihin pentu pääsisi, näyttäisit hieman sivu-, ja kisanäyttöä ja kertoisin jonkinverran tulevaisuudensuunnitelmista.
Varaajat:
Lania / uros
Mimmu / narttu
Ciel / narttu
Spiegel / uros
Jenna / uros
Hassu / uros
Tässä olisi nyt jo nimet kun varauksia on tullut jo ihan mukavasti (:
Firielin Cadillac Jack
Firielin Cadillac Ceine Ciel
Firielin Cadillac King Jenna
Firielin Cadillac Rock
Firielin Cadillac Hope
Firielin Cadillac Cracker
Firielin Cadillac Kentucky
Firielin Cadillac Knock
Firielin Cadillac Shack
Firielin Cadillac Shamrock
Firielin Cadillac Highway
Firielin Cadillac Hillview
Firielin Cadillac Jazzman Lania
Firielin Cadillac Joker Spiegel
Firielin Cadillac Drifter
Firielin Cadillac Luckystar
Firielin Cadillac Spades
Firielin Cadillac Blackjack
Firielin Cadillac Winner
Firielin Cadillac Champion Mimmu
Firielin Cadillac Charm
Firielin Cadillac Attack
Firielin Cadillac Shock Hassu
Jos ei löydy mieleistä, voit miettiä itse, alku täytyy olla Firielin Cadillac .... ja sitten joku pääte.

- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
- Kanada
Re: Firielin C-pentue
kysyn, että myytkö koiraa agility koiraksi? Jos sen kanssa käytäis muutaman kerran näyttelyssä ja BH suoritettais.
- Lania
- Kanada
- Viesti:
No kyllä agilitykoiraksi voin myydä, jos sen kanssa juuri käy pari kertaa esim. juuri näyttelyssä tai muussa vastaavassa, niin siitä tapauksessa käy (: Agility onkin yksi tärkeä laji johon pyrin itsekin omien schipperkejeni kanssa panostamaan. Ja jos olisit kiinnostunut pennusta, eikä sinulla ole kuvia niin voisin hyvin kuvata ensikuussa Seinäjoen KV näyttelystä sinulle kuvia (:

- your my lucky ace
-
- Vuohenruokaa
Niin, mä olisin kyllä kiinnostunut, mutten varma. Kova houkutus kyllä olisi, schipperkeä olen jo pitemmän aikaa halunnut. Vanhemmatkin on niiin <: Puhuin just itteni ympäri, eli:
No mutta, pistän tähän kumminkin nyt jotain. Pentu saisi kodin Halysta (voit tuolta katsoa näyttöä). Pennulla harrastettaisiin agilityä, tokoa, koiratanssia, paimennusta, maastoesteitä ja flyballia. Muitakin lajeja voidaan kokeilla, mutta noita nyt ainakin. Kaikissa yllä olevissa olisi sitten valionarvo tavoitteena. BH-koekin suoritettaisiin. Myös näyttelyissä voitaisiin käydä. Kuvia minulla ei ole, joten jos päätät antaa yhden pennun mulle, olisi tosi kiva jos Seinäjoelta saisit kuvattua.
Sukupuoleksi olen sitten kaavaillut narttua. Pentu saisi kyllä aktiivisen ja rakastavan kodin.
Ja näin lyhyesti ja ytimekkäästi ;D
No mutta, pistän tähän kumminkin nyt jotain. Pentu saisi kodin Halysta (voit tuolta katsoa näyttöä). Pennulla harrastettaisiin agilityä, tokoa, koiratanssia, paimennusta, maastoesteitä ja flyballia. Muitakin lajeja voidaan kokeilla, mutta noita nyt ainakin. Kaikissa yllä olevissa olisi sitten valionarvo tavoitteena. BH-koekin suoritettaisiin. Myös näyttelyissä voitaisiin käydä. Kuvia minulla ei ole, joten jos päätät antaa yhden pennun mulle, olisi tosi kiva jos Seinäjoelta saisit kuvattua.
Sukupuoleksi olen sitten kaavaillut narttua. Pentu saisi kyllä aktiivisen ja rakastavan kodin.
Ja näin lyhyesti ja ytimekkäästi ;D
hello, the end is near
hello, we're still standing here
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Cielille lähtee ehdottomasti pentu! Ihanaa että saadaan uusia kiinnostuneita! (:
Laitan sinulle varaukseen nyt sitten nartun ja pyrin kuvaamaan sinulle Seinäjoelta sitten kuvia :>.
Laitan sinulle varaukseen nyt sitten nartun ja pyrin kuvaamaan sinulle Seinäjoelta sitten kuvia :>.

- your my lucky ace
-
- Kanada
- Viesti:
Sipuja! :D
Hetken mietittyäni tulin siihen tulokseen, että Sinisieluun mahtuisi vielä toinenkin schipperke. Koiran kanssa tultaisiin käymään jonkin verran näyttelyissä ja sen kanssa harrastettaisiin aktiivisesti agilityä, tokoa ja muita käyttöpuolen lajeja. Bh-koe suoritettaisiin toki myös. Kisanäyttöä löytyypi esimerkiksi täältä, joskin kalenteri kaipaisi vissiin taas vähän päivittelyä (ja huom., kisaaminen on aloitettu vasta joskus heinäkuussa, kuten näkyy).
Sukupuoleksi ajattelin urosta, meillä kun on aikamoinen naisvalta kennelissä.
Kuvia ei omasta takaa ole saatavilla kuin piirrettyjä, joten jos meille pentu lähtee, niin pitänee meidänkin niitä kuvia sinulta vinkua :)
Hetken mietittyäni tulin siihen tulokseen, että Sinisieluun mahtuisi vielä toinenkin schipperke. Koiran kanssa tultaisiin käymään jonkin verran näyttelyissä ja sen kanssa harrastettaisiin aktiivisesti agilityä, tokoa ja muita käyttöpuolen lajeja. Bh-koe suoritettaisiin toki myös. Kisanäyttöä löytyypi esimerkiksi täältä, joskin kalenteri kaipaisi vissiin taas vähän päivittelyä (ja huom., kisaaminen on aloitettu vasta joskus heinäkuussa, kuten näkyy).
Sukupuoleksi ajattelin urosta, meillä kun on aikamoinen naisvalta kennelissä.
Kuvia ei omasta takaa ole saatavilla kuin piirrettyjä, joten jos meille pentu lähtee, niin pitänee meidänkin niitä kuvia sinulta vinkua :)
- Lania
- Kanada
- Viesti:
No Spiegelillekin voin pennun luvata, sinulle laittelen uroksen siis (:
Yritän myös sinulle kuvata, ehdin kuvaamaan uroksia ennen kun menen oman uroksen kanssa kehään valioluokkaan, joten ehdin kuvaamaan ainakin NUO-luokan urokset loppuun, avosta ehkä pari mutta sitten täytyy rientää itse kehään ;>.
Yritän myös sinulle kuvata, ehdin kuvaamaan uroksia ennen kun menen oman uroksen kanssa kehään valioluokkaan, joten ehdin kuvaamaan ainakin NUO-luokan urokset loppuun, avosta ehkä pari mutta sitten täytyy rientää itse kehään ;>.

- your my lucky ace
-
- Kanada
- Viesti:
Re: Firielin C-pentue NIMET, Jenna?
Kiitoksia kovasti :)
Saisikohan tuon Firielin Cadillac Joker?
Saisikohan tuon Firielin Cadillac Joker?
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Sinulle tuo ;>

- your my lucky ace
-
- Vuohenruokaa
Firielin Cadillac Ceine? Vaihdoin vaan tuosta Ceinestä sen aan eeksi, jos käy?
hello, the end is near
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Juu, tuo sopii hyvin (:

- your my lucky ace
-
- Kanada
Olisin tosiaan kiinnostunut yhdestä pojasta. Petite's kenneliin ja tosiaan agilityyn enimmäkseen :) (yhtään MINI koiraa ei ole ja kauan haaveissa sellainen on ollut)
Kisanäyttönä vaikka http://www.geocities.com/virt_nasu/nasu.html tai http://www.geocities.com/virt_nasu/isla.html
BH haettais myös ja muutama näyttely. Jos mahdollista saada sulta JUN/NUO kuvat ni olisi kiva :) tosiaan kuvien koiran ei tarvitse olla mikään tähti!
ja jos saan pojan niin Firielin Cadillac King
Kisanäyttönä vaikka http://www.geocities.com/virt_nasu/nasu.html tai http://www.geocities.com/virt_nasu/isla.html
BH haettais myös ja muutama näyttely. Jos mahdollista saada sulta JUN/NUO kuvat ni olisi kiva :) tosiaan kuvien koiran ei tarvitse olla mikään tähti!
ja jos saan pojan niin Firielin Cadillac King
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Jennalle menee myös pentu (: Yritän sitten sinullekin kuvailla parhaani mukaan ;>.
Laittelen sinulle tuon nimen.
Laittelen sinulle tuon nimen.

- your my lucky ace
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Olisiko jo tämä lauantai teille liian aikainen syntymäaika, eli 27.09.? Sivuilla ei ole mitään älytöntä kiirettä, kunhan ne tulisivat viimeistään parin viikon sisässä syntymäajan jälkeen. Miltäs kuulostaisi?
Yritän sitten parhaani mukaan ehtiä kuvata teille kuvia sieltä Seinäjoelta, schipperkekehällä olen kyllä luultavimmin alusta loppuun asti, että jos paikalla on porukkaa niin enköhän kuvia saa räpsittyä ;>
Yritän sitten parhaani mukaan ehtiä kuvata teille kuvia sieltä Seinäjoelta, schipperkekehällä olen kyllä luultavimmin alusta loppuun asti, että jos paikalla on porukkaa niin enköhän kuvia saa räpsittyä ;>

- your my lucky ace
-
- Vuohenruokaa
Re: Firielin C-pentue VARAAJAT!
Mulle ainakin kelpaa hyvin <:
hello, the end is near