Australianpaimenkoiria tälle kesälle - syntyvät 4.7 Sivuja?
-
Emmi
- Alkupalat
- Viesti:
Australianpaimenkoiria tälle kesälle - syntyvät 4.7 Sivuja?
Blue'siin on suunnittelilla pieniä karvapalleroita tälle kesälle. Kyseisen pentueen koko tulee olemaan max.4 pentua ja yksi näistä pennuista etsii pysyvää ja luotettavaa sijoituskotia(yhden pentueen sopimuksella).
Pentueen emä toimisi Katin kasvattama vFIN KVA* & vPVA BH JK3 NLW-07 JNLW-07 Fimera's Anywhere For You, tutummin Wilma,joka on palkittu useamman kerran ERI'llä. Neiti on, hyvin menneen paimennus- ja pk-uransa jälkeen, aloittelemassa agilityä ja ToKoilua. Lisää tietoa saat Wilman sivulta.
Isänä pentueelle toimisi Heidin vPVA vBH vHK2 vJK2 vSchH1 vGRBJV-07 Colthau's Red Jamie eli Jamie. Herra on kunnostautunut näyttelyiden lisäksi monessa käyttölajissa. Lisätietoa Jamiestä löydät täältä.
Mikäli pentu tästä yhdistelmästä kiinnostaa, luethan Blue'sin "kasvatus"-sivun (mikäli sivut ovat ruuhkassa yritä hetken päästä uudestaan). Jos luettuasi ko.sivun haluat edelleen pennun meiltä laita vapaamuotoinen hakemus alle (tai sähköpostiini kblues[at]luukku.com). Mikäli sinulla on Welho-tili/ VRL:n käyttäjätunnukset pennun hinta on 900 v€. (Lisää tietoa maksuista yms. saat "Muuta"-sivulta.)
Pennut etsivät ennen kaikkea rakastavia ja pysyviä koteja.
Varaukset
Sij.narttu Blue's Game Of Love "Zelda" - Jerry / Thema
narttu Blue's Get It Fall "Gilda" - Juulia / Geewas
narttu Blue's Gimme Your Love "?" - Viki
//
Pentujen nimet
Blue's Galileo
Blue's Genie In A Bottle
Blue's Getting To Know You
Blue's Gift
Blue's Girlfriend
Blue's Give Me Love
Blue's Glory Of Love
Blue's Goodbye To You
Blue's Greatest Love Of All
//
Elikkä muutama varaus vielä otetaan pentueelle, olen itse mökillä ilman internettiä heinäkuun alkuun (saatan tosin päästä muutaman kerran tässsä välillä koneelle), joten älkää ihmetelkö! (:
Pentueen emä toimisi Katin kasvattama vFIN KVA* & vPVA BH JK3 NLW-07 JNLW-07 Fimera's Anywhere For You, tutummin Wilma,joka on palkittu useamman kerran ERI'llä. Neiti on, hyvin menneen paimennus- ja pk-uransa jälkeen, aloittelemassa agilityä ja ToKoilua. Lisää tietoa saat Wilman sivulta.
Isänä pentueelle toimisi Heidin vPVA vBH vHK2 vJK2 vSchH1 vGRBJV-07 Colthau's Red Jamie eli Jamie. Herra on kunnostautunut näyttelyiden lisäksi monessa käyttölajissa. Lisätietoa Jamiestä löydät täältä.
Mikäli pentu tästä yhdistelmästä kiinnostaa, luethan Blue'sin "kasvatus"-sivun (mikäli sivut ovat ruuhkassa yritä hetken päästä uudestaan). Jos luettuasi ko.sivun haluat edelleen pennun meiltä laita vapaamuotoinen hakemus alle (tai sähköpostiini kblues[at]luukku.com). Mikäli sinulla on Welho-tili/ VRL:n käyttäjätunnukset pennun hinta on 900 v€. (Lisää tietoa maksuista yms. saat "Muuta"-sivulta.)
Pennut etsivät ennen kaikkea rakastavia ja pysyviä koteja.
Varaukset
Sij.narttu Blue's Game Of Love "Zelda" - Jerry / Thema
narttu Blue's Get It Fall "Gilda" - Juulia / Geewas
narttu Blue's Gimme Your Love "?" - Viki
//
Pentujen nimet
Blue's Galileo
Blue's Genie In A Bottle
Blue's Getting To Know You
Blue's Gift
Blue's Girlfriend
Blue's Give Me Love
Blue's Glory Of Love
Blue's Goodbye To You
Blue's Greatest Love Of All
//
Elikkä muutama varaus vielä otetaan pentueelle, olen itse mökillä ilman internettiä heinäkuun alkuun (saatan tosin päästä muutaman kerran tässsä välillä koneelle), joten älkää ihmetelkö! (:
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: Australianpaimenkoiria tälle kesälle - varauksia otetaan!
Game of Love :)
-
Emmi
- Alkupalat
- Viesti:
Selvä se menee sitten Jerrylle (:
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
- juulia
- Floodari
Voi kun olis mukava ottaa yksi aussie. :) Täytyypä miettiä...
-
Emmi
- Alkupalat
- Viesti:
Juu mieti ihan rauhassa, pentue on ajankohtainen todennäköisesti vasta heinäkuulla (:
-
Viki
- Nakkisotilas
- Viesti:
Voi että. Tekis mieli kyllä ottaa, mutta on vain yksi este.. Kun Heinäkuussa olen 5-26.7 Kreikassa, nii se on sit semmonen, että en kerkii tehä sivuja kun ei siel hotellissa varmaan koneita ole.. ?
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Viki, sivut voi tehdä etukäteen ;)
-
Emmi
- Alkupalat
- Viesti:
Juu niin voi, tai näin kesä aikaan voidaan hieman joustaa noista "määrä ajoista" , olen itsekkin tosiaan heinäkuun alkuun mökillä koneel ulottumattomissa (:
- juulia
- Floodari
Joo, minä varaan yhden puppelin.
Geewasiin siis haluaisin pientä aussieta. Geewas kasvattaa ihan kaikkia rotuja ja pentu saisi siis kavereita kirjavasta laumasta - kahdesta suomenlapparista, samojedista, kahdesta nahkasta, pehkosta, sakusta, malinoisista ja kahdesta shetlanninlammaskoirasta saisi pentu sitten seuraa. Aika riemunkirjavaa, eikös juu. ;) Mutta tällä kertaa taidan ottaa narttupennun.
Kisausta olisi luvassa agilityssä, paimennuksessa ja flyballissa noin aluksi. Maastoesteet ja koiratanssi tulevat sitten myöhemmin mukaan. Näyttelyt, tietenkin, sitten kun löydän jostain hyvät kuvat. Taidan ihan itse koittaa eka piirtää ja etsiä myöskin täältä Turrilasta sitten hyviä aussiekuvia. Kisa- ja sivunäyttöä Santeri, Tiitus (joo en ole muistanut merkitä tuonne valion arvoa koiratanssista) ja Eevi.
Meillä on siis tässä ulkoasun vaihtamis prosessi päällä, kun sellainen edes löytyisi. :s
Jos narttu mulle lähtee, niin nimeksi voisi tulla Blue's Give Love A Bad Name. Tuo on sen verran pitkä, että jos ei käy, niin sitten Blue's Get The Party Started. En osaa päättää noista oikein, niin mielipiteitä vaan sulta sitten Emmi ja Jerry kanssa. ;)
Geewasiin siis haluaisin pientä aussieta. Geewas kasvattaa ihan kaikkia rotuja ja pentu saisi siis kavereita kirjavasta laumasta - kahdesta suomenlapparista, samojedista, kahdesta nahkasta, pehkosta, sakusta, malinoisista ja kahdesta shetlanninlammaskoirasta saisi pentu sitten seuraa. Aika riemunkirjavaa, eikös juu. ;) Mutta tällä kertaa taidan ottaa narttupennun.
Kisausta olisi luvassa agilityssä, paimennuksessa ja flyballissa noin aluksi. Maastoesteet ja koiratanssi tulevat sitten myöhemmin mukaan. Näyttelyt, tietenkin, sitten kun löydän jostain hyvät kuvat. Taidan ihan itse koittaa eka piirtää ja etsiä myöskin täältä Turrilasta sitten hyviä aussiekuvia. Kisa- ja sivunäyttöä Santeri, Tiitus (joo en ole muistanut merkitä tuonne valion arvoa koiratanssista) ja Eevi.
Meillä on siis tässä ulkoasun vaihtamis prosessi päällä, kun sellainen edes löytyisi. :s
Jos narttu mulle lähtee, niin nimeksi voisi tulla Blue's Give Love A Bad Name. Tuo on sen verran pitkä, että jos ei käy, niin sitten Blue's Get The Party Started. En osaa päättää noista oikein, niin mielipiteitä vaan sulta sitten Emmi ja Jerry kanssa. ;)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Callista
- Alkupalat
- Viesti:
Missään ei lue, että saisit päättää pennulle oman nimen, Emmihän antoi tuossa nimilistan josta saa valita. Voihan Emmi hyväksyä omankin nimen, en tiedä, mutta pisti vain silmään.Juulia kirjoitti:Jos narttu mulle lähtee, niin nimeksi voisi tulla Blue's Give Love A Bad Name. Tuo on sen verran pitkä, että jos ei käy, niin sitten Blue's Get The Party Started. En osaa päättää noista oikein, niin mielipiteitä vaan sulta sitten Emmi ja Jerry kanssa. ;)
Itse tekisi kovasti mieli pientä aussieta, mutta emon lähisukulainen minulla jo onkin, joten enpä tiedä :/
- juulia
- Floodari
^ ei siellä lue missään että omaa nimeä ei saisi keksiä. Ja yleensä saa keksiä omankin nimen, eihän nyt sitä tarvitse sellaista nimeä ottaa mistä ei tykkää, ja Emmin nimistä mikään ei iskenyt. Sitä paitsi ei Jerrynkään pennun nimi ole listassa.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Callista
- Alkupalat
- Viesti:
Koska se poistettiin sen jälkeen kun Jerry oli sen valinnut :) Ei sillä nyt suurta väliä ole, mutta Emmi kuitenkin on kasvattaja ja hänen päätöksiään tulee kunnioittaa. Voihan sitä vaikka ensin kysyä nätisti.Juulia kirjoitti:^ ei siellä lue missään että omaa nimeä ei saisi keksiä. Ja yleensä saa keksiä omankin nimen, eihän nyt sitä tarvitse sellaista nimeä ottaa mistä ei tykkää, ja Emmin nimistä mikään ei iskenyt. Sitä paitsi ei Jerrynkään pennun nimi ole listassa.
-
Emmi
- Alkupalat
- Viesti:
Juulia, uskon, että tarjoat hyvän kodin pennulle, joten tyttö sinulle lähtee!
Tuohon nimi -asiaan sen verran kommenttia, että kyllähän niistä voi aina neuvotella, aivan kuten Callista mainitsikin. Mikäli pidät itse tuosta Blue's Give Love A Bad Name, niin kyllä se minulle käy, vaikka se onkin hieman pitkä. Tosin tässä on aikaa mietiskellä näitä nimiä vielä muutama viikko ennen pentueen syntymistä, eli jos jokin muu nimi tuntuu mieleisemmältä laitappa minulle vaikka yksityisviestiä! (:
Tulipas taas kieliopillisesti selviä ja kauniita lauseita.. :D
Tuohon nimi -asiaan sen verran kommenttia, että kyllähän niistä voi aina neuvotella, aivan kuten Callista mainitsikin. Mikäli pidät itse tuosta Blue's Give Love A Bad Name, niin kyllä se minulle käy, vaikka se onkin hieman pitkä. Tosin tässä on aikaa mietiskellä näitä nimiä vielä muutama viikko ennen pentueen syntymistä, eli jos jokin muu nimi tuntuu mieleisemmältä laitappa minulle vaikka yksityisviestiä! (:
Tulipas taas kieliopillisesti selviä ja kauniita lauseita.. :D
Vvardenfell'iin lähtee kyllä, tottakai, pentu jos sellaisen haluat! ;)Callista kirjoitti: Itse tekisi kovasti mieli pientä aussieta, mutta emon lähisukulainen minulla jo onkin, joten enpä tiedä :/
-
Callista
- Alkupalat
- Viesti:
Narttuni Soria (jolla olen meinannut pentujakin teettää paikkoin, kai) vain on pentueen emon isän sisar, eli lyhemmin emon täti :/ Olen aika niuha sen suhteen, ettei ole montaa samansukuista koiraa :) Molemmat urokseni ovat toisilleen sukua, mikä on jo ihan liikaa ;)
-
Emmi
- Alkupalat
- Viesti:
Ihan totta, kyllä ymmärrän, minulla rupeaa olemaan hieman tuo ongelma jo Blue'sissa..
Mutta tosiaan, 1-2 varausta vielä! (:
Mutta tosiaan, 1-2 varausta vielä! (: