Pikkuprinssi.net

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Kelmi
Ei riitä.

Pikkuprinssi.net

Viesti Kirjoittaja Kelmi »

Viimeinkin sain uuden ulkoasun tehtyä kissojen sivuille. Eli tervetuloa kissojen valtakuntaan, eli Pikkuprinssi.netiin!

Toivoisin paljon kommenttia sisällöstä, ulkoasusta, värivalinnoista, kuvista jne. Myös vieraskirjaan saa käydä kirjottamassa (heti kun saan sen toimimaan), jos mieli tekee. Ja ehkäpä sivuille ilmestyy kolmaskin katti - tosin vasta heinäkuun lopulla.. Oikein hurmaavaa kesää kaikille sivuilla kävijöille. :)
'saan sut mua haluamaan'

palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
Vermil
Vuohenruokaa

Re: Pikkuprinssi.net

Viesti Kirjoittaja Vermil »

o.O.............*hetken hiljaisuus*

Ulkoasu vetää mykäski, taas niitä ulkoasuja, jotka ovat oikeasti upeita, ja niitä jakaisi katsella vaikka viikkoja putkeen.
Ulkoasussa ihana toteutus, ja fonttivalinta sopii täydellisesti kokonaisuuteen. Mukavaa piristystä tuo myös se että joka sivulla otsikon kuva vaihtuu. Hieman häiritsee että ulkoasu latautuu ainakin minulla kauan aina seuraavalle sivulle surffatessa, mutta kun ulkoasun on kerran avannut niin se vaihtuu nopeasti. Tuon Team Milli & Laku tekstin saisi mielestäni jättää pois sillä se ei jotenkin vain sovi kokonaisuuteen.
Tekstejäkin oli mukava lukea, huomaa että sivuihin on panostettu. Kokonaisuudessa siis todella kivat sivut.
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Olen järkyttynyt. Laikku on isompi kuin meidän toinen koira ._____O

Muttaah. Erittäin selkeä, käyttäjäystävällinen ulkoasu. Hyvät värit. Paljon olet jaksanut kirjoittaa kissoistasi. :)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Aivan lumoava uusi ulkoasu!
Etsin vieläkin pudonneita silmiäni lattialta. Värit ovat aivan ihanat, mutta voisivat ehkä olla hieman enemmän kesäiset. Ulkoasun kuva on ihana, hieno idea, että kuva aina vaihtuu. Tähän olisi voinut sopia ehkä enemmän mappilinkit. Tekstilinkit ovat hieman, no, piilossa ja häiritsevästi. Sivuilla on koristekuvia, hienoa! Ja nättiä.

En nyt osaa sanoa enempää mitään rakentavaa ;).
Kelmi
Ei riitä.

Kiitos kaikille todella paljon kommenteista, sitä saa vieläkin antaa. ;) Yritän parannella ehdotuksia (esim. ottamalla "team milli & laikku"-tekstin pois), kunhan kerkeän.

Minnea, juu, Laikku on normaalia isompi kissa, se on tullut muutamaan otteesen todettua. :D
'saan sut mua haluamaan'

Viki
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Viki »

Rakastan tuota ulkoasua! <3 Ja sitten kun joka linkissä vaihtuu tuo otsikkokuva, se onkin kaiken huippu! Laikku on kylläkin iso kissa, sen nenä varsinkin! :') Ulkoasu asteikolla 4-10 on 9-, johtuen siitä team milli & laikku tekstistä.
Kuva

w w w
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

ihan oteenä huomasin että linkkilistalta puuttuu edelleen juulin linkki, jota oon ootellu siitä astin kun julkasit ekan kerran sivut :''D mut eipä tartte linkittää, koska en keräile nyt tonne etusivulle ees linkkej : Dddd
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja redroses »

näh. miten joku osaa ;DD hitto oon kade. upeita kissoja muuten, pyörryin ku näin ton ulkan. ja toi team milli ja laku sopii minusta tonne ylös ihan hyvin (;
Kelmi
Ei riitä.

Viki ja rosapeikko, kiitokset teillekkin, kissat kiittävät kehuista. (:

jannsu, unohtui linkittää, olen pahoillani.. Mutta jos vielä haluat Juulin sivut linkkilistalle, niin sano toki.
'saan sut mua haluamaan'

Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

Mörh. Ihana ulkoasu! Kadeja ollaan täälläkin.. (älkääkä nyt tarttuko kielioppiin - on meitä kaks! Minä ja Rinja :'D. No juu mitä mun päässä liikkuu jatkukoon.)

Eli ihana ulkoasu. UIJUI - nyt mä hokasin, että otsikkokuva vaihtuu. Ihana ihana ihana. En kestä. Ja mä repesin tolle 'team Milli & Laikku', musta se on hauska. Webmasterissa jäi häiritsemään (siis siinä sivussa, ei sussa) se, että otsikkokuvana on tuo sama, mikä sitten lentopallokuvan vieressäkin. Eli lentopallokuvan kaveriksi voisi mielestäni vaihtaa jonkin toisen kuvan.
Mutta upeaa työtä. Ahdistun valokuvaustaidostasi.
Kelmi
Ei riitä.

Kiitos Mirabella! :D Itsekin huomasin saman että sama kuva toistuu otsikossa ja pikkukuvassa, mutta oon niin onneton ottamaan itsestäni kuvia etten löydä tohon toista hyvää kuvaa. :D Äh. Ja harjoittelemalla oppii kuvaamaan, mullakin tuo harjoittelu vielä menossa, läheskään kaikkea ei ole opittu ja kuvauskohdettakin olisi kiva joskus vaihtaa, ei aina vain Milli tai joku kukka.. :D
'saan sut mua haluamaan'

Lilla
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Lilla »

Tykkään kovasti ulkoasusta, vaikka se välissä lataakin hieman hitaasti.
Ihana ulkoasu siis, ei niin kesäinen, mutta ei se kyllä haittaa yhtään! Erityisesti tykkään tuosta taustasta ja otsikosta. Otsikko on ihanalla fontilla kirjoitettu ja sopii jotenkin täydellisesti etusivun otsikkokuvaan. Laikku näyttää hieman pelottavalta tuossa kuvassa, mutta se on silti toosi suloinen kissa. (:
Ja kun rupesin taas tiirailemaan tätä läppärin näyttöä alakantista, huomasin että tuo alapalkin oikea reuna on epätasainen. :D Ei se kyllä haittaa, eikä se näy jos osaa katsoa näyttöä normaalisti, mä kun en osaa. Pitää aina välissä tiirailla alkantista, että näkee kaikki varjot ja värit kunnolla. Tuota reunaa ei kyllä tarvitse korjata, huomasin vaan.
Sivuilla on sopivasti tekstiä ja kuvia. Hienot sivut, kieltämättä!
You saved my life, now maybe it's my time to save yours
Kelmi
Ei riitä.

Kiitokset Lilla sullekkin kommenteista! En älynnyt tuota epätasaisuutta ja mulla tosiaan jäi kiiressä tuo alapalkin värien häivyttäminen valkoiseen taustaan kesken, unohdin korjata sen ennen julkistamista mutta eiköhän tuokin kohta hoidu. :D Kiitos!
'saan sut mua haluamaan'

eww
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja eww »

Aivan upea ulkoasu! Todella kauniit värit. Ruskea on tosi asiallisen näkönen, mutta samalla toi on hirveen persoonallinen ja kissoille sopiva ulkoasu. Otsikon fontti on aivan ihana ja samaa voi sanoa tuosta haaleasta brushista tai texturesta, mikä onkaan siinä yläreunassa. Taustakin sopii hienosti.
Pidän myös siitä, että otsikon kuva vaihtuu uudelle sivulle mentäessä.

Kissojen esittelyt on hoidettu hyvin, tosin olisi mukavampi, jos kuvagalleria/poseeraukset olisi yhdellä sivulla vaikka pikkukuvina. Sivujen teksti ja sisältö on sujuvaa ja sitä on riittävästi.
Kelmi
Ei riitä.

Kiitos eww sinullekkin, kissojen galleriaa alan juuri tehdä ja varmaan teenkin sen niin, että se tulee tuohon "viralliseen" ulkoasuun. :)
'saan sut mua haluamaan'

Vastaa Viestiin