Löytyykös virtuaalikoiramaailmasta minkä verran amstaffeja ? Ainakaan rodun virtuaalisella yhdistyksellä ei ollut kuin pari kasvattajaa ja itse paikkakin näytti hieman kuolleelta.. Infotkaa jos olen väärässä :-)
Olen jo jonkin aikaa suunnitellut hankkivani amstaffin ja kun kuvat nyt löytyivät niin olisi aika hankkia sellainen!
Tämä tyttönen pääsisi asustelemaan Koruttomaan yhdessä muiden haukkujeni kanssa.
Kilpailemaan tultaisiin näyttelyiden, mejän, pk-lajien, työkoiraliiton lajeissa ja mahdollisesti tokossa, agilityssä ja pelastuskoirakokeissa.
Jossain sopivassa vaiheessa teetättäisin yhden pentueen, kunhan edes muutamat valionarvot olisi saatu alle.
Näyttöä voi katsella Koruttoman koirilta.
Mikäli sinulta siis löytyy kotia vailla oleva amstaffityttönen niin otathan yhteyttä?
Yhteydenotot alle, yv:llä tai mailiin virtuaalifemm@gmail.com kiitos! :)
löytynyt
-
femm
- Kriisissä
Re: O: amstaffinarttu !
se olikin staffiyhdistys, jota silloin tutkin. Ei taida olla erikseen amstaffeille yhdistystä eikä näytä liiemmin niitä olevankaan v-maailmassa. Ellei joltakulta löytyis edes kys. rodun edustajia?

taukoilua virtuaalikoirista
-
Belgi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Mulla ei ole nyt pentuetta, mutta kennelissäni kasvatan amstaffeja ja rhodesiankoiria.
Pentuetta ei vielä ole tiedossa vähään aikaan, kun oli pienoinen tauko virtuaalikoirailussa.
Jos haluat, voin ilmoitella, kun on pentue suunnitteilla? ;)
Pentuetta ei vielä ole tiedossa vähään aikaan, kun oli pienoinen tauko virtuaalikoirailussa.
Jos haluat, voin ilmoitella, kun on pentue suunnitteilla? ;)
Nagare
Touc of Love
Touc of Love
-
femm
- Kriisissä
kiitos belgi, mutta kerkesin tuoda itselleni jo koiran :-)

taukoilua virtuaalikoirista