Maben D-dobberit syntyy 14.11.2011
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Maben D-dobberit syntyy 14.11.2011
Historia järisee - neljännet maapelit tulossa!
Ja tällä kertaa taas dobermanneja. Tätä pentuetta on suunniteltu pitkään, ja ihan kohta se onkin jo ajankohtainen! Ainoa este vauvelille on emältä puuttuva yksi ainokainen tulos. Kun se on hoidettu alta pois annetaan pennuille tilaa tulla parrasvaloihin.
Ja ne hemmetin hienot vanhemmat
Tällä kertaa hienoudet eritellään ranskalaisin viivoin. Koko suku on erittäin kilpaillutta ja menestynyttä.
i. Jääkyyneleen MTV/DNA
- 1-polvinen komistus aloitti kisakenttien valloituksen reilu vuosi sitten ryminällä - lopputuloksena tittelirivi BH SchH3 Hk1 RH-FL B RH-T B RH-F A vFIN KVA vKTV vFIN TVA vAVA vDKW-10 & vNLW-10 & vFINW-10...
- ... joka jatkaa vielä kasvuaan - käyttöpuolen kisaura loppuu RH-F B & vRH-TA-tuloksiin, näyttelyissä jatketaan kunnes saadaan vielä kaksi sertiä jostain kiertämästämme maasta, jolloin saamme anottua seitsemän maan valionarvot.
- Luonteeltaan erittäin rauhallinen ja ystävällinen.
- Vanhemmat hyvin kilpailleita ja menestyneitä!
e. Maben Alpha-Tango
- 1-polvinen kaunokainen syntyi vuoden alussa historian ensimmäiseen Mabel 'n the tommyknockersin pentueeseen.
- Neiti on jo hyvää rataa menestynyt haalien itselleen tulokset BH RH-F A RH-FL A SchH3 Tk3 vKTV vFIN KVA vDPKM-11 - vFIN TVA & vFIN MVA (& vLTU MVA) molemmat vain yhden tuloksen päässä!
- Kilpailu-ura jatkuu, kunnes kasassa ovat myös vAVA ja vRH-TA. Näyttelyura jatkuu.
- Luonteeltaan valloittava ja persoonallinen.
- Hyvin menestyneet vanhemmat!
Itse pallerot
Pentueeseen syntyy neljä pentua, joista yksi jää minulle. Varattavissa siis kolme karvakasaa. Pennut myydään kilpaileviin koteihin, jossa ne pääsevät jatkamaan sukunsa näyttämän mallin mukaan. Nimet tulevat alkamaan D-kirjaimella jonkin teeman mukaan. Se ja syntymäpäivä ovat vielä mietintämyssyssä.
Varaukset 4/4
n. Maben D-Daisy / toksi, Mabel 'n the tommyknockers
u. Maben D-Dieb / Indy, Sgolan
u. Maben D-Deimos / aksu, Virtuaalitalli Atlas
u. Maben D-Darcy / Kirsi, Rainvalley
20.10. // Sitten vaan odotellaan viimoista tulosta emälle. :)
21.10. // NIMET!
Teemana "D-Day". Teemaa toteutetaan ylimääräisellä D-kirjaimella jokaisen nimen alussa. Itse nimet saa olla mistä kulttuurista tahansa.
Maben D-Darcy
Maben D-Dagmar
Maben D-Dahlia
Maben D-Damien
Tmv., saa keksiä itse.
13.11. // Kaikki OK! Pentuesivu
Ja tällä kertaa taas dobermanneja. Tätä pentuetta on suunniteltu pitkään, ja ihan kohta se onkin jo ajankohtainen! Ainoa este vauvelille on emältä puuttuva yksi ainokainen tulos. Kun se on hoidettu alta pois annetaan pennuille tilaa tulla parrasvaloihin.
Ja ne hemmetin hienot vanhemmat
Tällä kertaa hienoudet eritellään ranskalaisin viivoin. Koko suku on erittäin kilpaillutta ja menestynyttä.
i. Jääkyyneleen MTV/DNA
- 1-polvinen komistus aloitti kisakenttien valloituksen reilu vuosi sitten ryminällä - lopputuloksena tittelirivi BH SchH3 Hk1 RH-FL B RH-T B RH-F A vFIN KVA vKTV vFIN TVA vAVA vDKW-10 & vNLW-10 & vFINW-10...
- ... joka jatkaa vielä kasvuaan - käyttöpuolen kisaura loppuu RH-F B & vRH-TA-tuloksiin, näyttelyissä jatketaan kunnes saadaan vielä kaksi sertiä jostain kiertämästämme maasta, jolloin saamme anottua seitsemän maan valionarvot.
- Luonteeltaan erittäin rauhallinen ja ystävällinen.
- Vanhemmat hyvin kilpailleita ja menestyneitä!
e. Maben Alpha-Tango
- 1-polvinen kaunokainen syntyi vuoden alussa historian ensimmäiseen Mabel 'n the tommyknockersin pentueeseen.
- Neiti on jo hyvää rataa menestynyt haalien itselleen tulokset BH RH-F A RH-FL A SchH3 Tk3 vKTV vFIN KVA vDPKM-11 - vFIN TVA & vFIN MVA (& vLTU MVA) molemmat vain yhden tuloksen päässä!
- Kilpailu-ura jatkuu, kunnes kasassa ovat myös vAVA ja vRH-TA. Näyttelyura jatkuu.
- Luonteeltaan valloittava ja persoonallinen.
- Hyvin menestyneet vanhemmat!
Itse pallerot
Pentueeseen syntyy neljä pentua, joista yksi jää minulle. Varattavissa siis kolme karvakasaa. Pennut myydään kilpaileviin koteihin, jossa ne pääsevät jatkamaan sukunsa näyttämän mallin mukaan. Nimet tulevat alkamaan D-kirjaimella jonkin teeman mukaan. Se ja syntymäpäivä ovat vielä mietintämyssyssä.
Varaukset 4/4
n. Maben D-Daisy / toksi, Mabel 'n the tommyknockers
u. Maben D-Dieb / Indy, Sgolan
u. Maben D-Deimos / aksu, Virtuaalitalli Atlas
u. Maben D-Darcy / Kirsi, Rainvalley
20.10. // Sitten vaan odotellaan viimoista tulosta emälle. :)
21.10. // NIMET!
Teemana "D-Day". Teemaa toteutetaan ylimääräisellä D-kirjaimella jokaisen nimen alussa. Itse nimet saa olla mistä kulttuurista tahansa.
Maben D-Darcy
Maben D-Dagmar
Maben D-Dahlia
Maben D-Damien
Tmv., saa keksiä itse.
13.11. // Kaikki OK! Pentuesivu
Dressage is a question of feeling
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Maben D-dobberit
Oi miksi mun koodit pitää olla ihan täynnä?
- toksi
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
- toksi
Re: Maben D-dobberit
SULLE!
Olinkin just vastaamassa.
Uros vai narttu?
Olinkin just vastaamassa.
Uros vai narttu?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Maben D-dobberit YKSI VIELÄ
Saa luvan mahtua! Laita mulle Rainvalleyyn uros (tiedätkö onko tämän kuvat käytössä?). Kisaamisen varmaan tiedät jo Damonista? :3 Jalostukseen haluaisin käyttää sitten, kun on vähintään KVA -titteli suoritettu ja sen lisäksi 1-2 muuta valioutta.
- toksi
Re: Maben D-dobberit YKSI VIELÄ
Sinne lähti! Mä en noista iz Zoosferyn kuvista tiiä, itellä ei oo lupia mut kyllä niitä aika kaikkialla näkee. Ei tuo kyseinen kyllä vaikuta hirveen tutulta. :)
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Maben D-dobberit (nimiä!)
Mulle vaikka D-Darcy. Darcy ei kyl sovi dobberille, mutta tässä on nii hyvä tilaisuus ihkuttaa Mr. Darcya et nyt saa luvan sopii. 
- toksi
Ei tuu mitään, noista kisoista ei taida tulla koskaan tuloksia. Grah. Noo, laitellaas vaan syntymäpäivää vaikkei emä ihan valmis olekaan, ehdotuksia?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mulla ei ainakaan ole mikään kiire, kisakoodit (taas) unohtu huoltoo lähteneen kannettavan pohjalle ja tuskin takasin tulevat. Eli pitäs jaksaa kerää ne kaikki uudelleen... taas. Muuten ei ole päivämäärällä väliä.
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
- toksi
Mites olis isäinpäivän kunniaksi tänään eli 13.11.2011?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Miksi kaikki haluaa pentujen syntyvän 13. päivä, yhyy. Mites ois huomenna, ihan maanantain kunniaks? 
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti: