Virtuaalikoiraharrastusta pienimuotoisesti uudelleen aloittavana mulla olisi näin ensiksi hakusessa nuori/aikuinen labradorinnoutaja, sukupuolella tai värillä ei ole väliä. Koiralla ei tarvitse olla kisatuloksia, mutta mielellään ainakin vanhemmat virtuaalimaailmassa. Etsin koiraa lähinnä käyttöpuolen harrastuksiin, vepeen ja tokoon erityisesti, mutta eiköhän sitä tule muutamat näyttelytkin kahlattua läpi.
Mulla ei luonnollisestikaan ole antaa juuri minkäänlaista näyttöä, koska siitä on jo vuosia, kun harrastin tätä touhua viimeksi - silloin kuitenkin olin melkoisen aktiivinen ja tuomaroinkin ainakin näyttelyissä ja agilityssa. Yksärillä voi kuitenkin kysyä hyvässä vauhdissa rakenteilla olevan, ystäväni kanssa yhteisen ranchin (koiria, hevosia ja muita eläimiä) osoitetta, että on edes jotain pohjaa siitä, mihin on koiransa heittämässä.

Meillä on tavoitteena tehdä ennemminkin sellainen pienimuotoinen, lämminhenkinen paikka, jossa on muutamia hevosia ja vielä vähemmän koiria, että jaksetaan sitten aktiivisesti touhuta kaikkien kanssa ja ne on muutakin kuin vain pari sanaa ja kuva näyttöpäätteellä. Tuosta on tulossa englanninkielinen ihan sen vuoksi, että voidaan sitten kisata niin suomalaisissa kuin ulkomaalaisissakin virtuaalikoirapiireissä.
Odottelen tarjouksia. :)