O: Labradorinnoutaja

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Oona
Alkupalat

O: Labradorinnoutaja

Viesti Kirjoittaja Oona »

Virtuaalikoiraharrastusta pienimuotoisesti uudelleen aloittavana mulla olisi näin ensiksi hakusessa nuori/aikuinen labradorinnoutaja, sukupuolella tai värillä ei ole väliä. Koiralla ei tarvitse olla kisatuloksia, mutta mielellään ainakin vanhemmat virtuaalimaailmassa. Etsin koiraa lähinnä käyttöpuolen harrastuksiin, vepeen ja tokoon erityisesti, mutta eiköhän sitä tule muutamat näyttelytkin kahlattua läpi.

Mulla ei luonnollisestikaan ole antaa juuri minkäänlaista näyttöä, koska siitä on jo vuosia, kun harrastin tätä touhua viimeksi - silloin kuitenkin olin melkoisen aktiivinen ja tuomaroinkin ainakin näyttelyissä ja agilityssa. Yksärillä voi kuitenkin kysyä hyvässä vauhdissa rakenteilla olevan, ystäväni kanssa yhteisen ranchin (koiria, hevosia ja muita eläimiä) osoitetta, että on edes jotain pohjaa siitä, mihin on koiransa heittämässä. :lol: Meillä on tavoitteena tehdä ennemminkin sellainen pienimuotoinen, lämminhenkinen paikka, jossa on muutamia hevosia ja vielä vähemmän koiria, että jaksetaan sitten aktiivisesti touhuta kaikkien kanssa ja ne on muutakin kuin vain pari sanaa ja kuva näyttöpäätteellä. Tuosta on tulossa englanninkielinen ihan sen vuoksi, että voidaan sitten kisata niin suomalaisissa kuin ulkomaalaisissakin virtuaalikoirapiireissä.

Odottelen tarjouksia. :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: O: Labradorinnoutaja

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mulla etsii sijoituskotia yhden pentueen sopimuksella pentueensa ainut Lasipisaran Ainokainen Arvoitus. Rölli on lupaavasti kisailunsa aloittanut musta uros jolle saa kuvat mukaan. Röllin pentuesivun voi katsoa täältä. :)
Oona
Alkupalat

Pistin PM:ää. Jos jollain muullakin on koiria tarjota, niin tämä ilmoitus ei vanhene. Ainakaan vielä.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Teeritarhaan on tulossa tässä muutaman viikon (melko varmasti jo ensi viikolla) sisällä pupeloita. Kasvatussivulla on lisää tietoa yhdistelmästä, jos kiinnostaa. :)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kiinnostaisko sua sijoituskoira? Mulla olis evm-sukuinen musta uros jolle mun oma aika ei oikein riitä mutta tahtoisin kuitenkin käyttää sitä jalostukseen parin pentueen verran. Koira on jonkin verran kisannut. Laittelen lisäinfoa jos kiinnostaa.

edit. Okei, mä en huomannutkaan että Susityttö jo tarjosi sulle :D
Oona
Alkupalat

Liam, mä laitan sulle PM:ää pennuista. Ja Nomad, kiitos tarjouksesta, mutta Susitytöltä tosiaan tuli jo musta sijoitusuros, että mä en taida nyt samalla kertaa hamstrata kahta. :)

Eiköhän se nyt ollut tässä tällä erää. Kiitoksia.
Vastaa Viestiin