M: gordoninsetteri u, bcn MYYTY
-
-Milla-
- Kriisissä
M: gordoninsetteri u, bcn MYYTY
Noniin. Olvida tekee paluuta pitkän ajan jälkeen ja koiria joutuu vihreemmille nummille ja myyntiin. Nyt tarjolla olisikin pari oivaa kisakoiraa. Molemmille koirille haluaisin pysyvän kodin.
Wolftame's Unnecessary Action
Nick on melko tuntemattomasta suvusta ja melko vähän kisattu. Valitettavasti se on jo kanakoirakokeista valio, mutta muut kisakentät ovat vielä valloittamatta. Nick on saanut pari SERTiä ja mikäli haluaa niin herran kuvat saa mukaan, joten näytteluytulokset pysyvät. Myös luonteen voi napata mukaansa.
Teräshampaan Gaia
Tätäkin koiraa on jonkin verran kisattu, ei kuitenkaan paljoa. Paimennuksesta Gaia on valio mutta muissa lajeissa on etenemis varaa ja tästä saisikin oivan kisakoiran itselleen. Kuvia ei saa mukaan.
Wolftame's Unnecessary Action
Nick on melko tuntemattomasta suvusta ja melko vähän kisattu. Valitettavasti se on jo kanakoirakokeista valio, mutta muut kisakentät ovat vielä valloittamatta. Nick on saanut pari SERTiä ja mikäli haluaa niin herran kuvat saa mukaan, joten näytteluytulokset pysyvät. Myös luonteen voi napata mukaansa.
Teräshampaan Gaia
Tätäkin koiraa on jonkin verran kisattu, ei kuitenkaan paljoa. Paimennuksesta Gaia on valio mutta muissa lajeissa on etenemis varaa ja tästä saisikin oivan kisakoiran itselleen. Kuvia ei saa mukaan.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
-
-Milla-
- Kriisissä
Re: M: gordoninsetteri u, bcn
Ohhoh. Näimpä näkyy. :D No oisko kukaan siltikään kiinnostunut näistä?
//Vähän uppia. Kiinnostuneita? :D
//Vähän uppia. Kiinnostuneita? :D
- mikopon
- Nakkisotilas
Dos Diamantessa löytyis paikka Gaialle. Mentäisiin tokoa, vepeä, pelastusta, huumekoirakokeita ja agiliitoa näin ensialkuun. Luultavammin tulis yksi pentue Dos Diamanten oman Luciferin kanssa myöhemmin, kun kumpikin koira on valioitunut enemmän. C:
-
-Milla-
- Kriisissä
Eiköhän Gaia saa sun luota hyvän kodin. :D Jalostuskäytöstä kannattaa keskustella Susitytön kanssa joka on Gaian kasvattaja. Ilmottele sivuja vaan sitte ku tyttö on kotiutunu. :D
Nyt vielä Nickille koti! Ottakee ihmiset gordoninsetteri!
Nyt vielä Nickille koti! Ottakee ihmiset gordoninsetteri!
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Minä haluan tuon gordoninsetterin, kun sille kerta saa kuvat mukaan ja on pärjännyt kanakoirakokeissa. Mä olen tuota urosta katsellut ja oon halunnut itselleni setterin jo ties kuinka kauan. Voisin ottaa hänet BB:n, jossa mulla on tarkoitus painottaa yhteen lajiin koiralla. Tosin koska uros on jo kanakoirakokeista valio niin en oikein tiedä mitä lajia kisattaisiin. Ainakin näyttelyissä voitaisiin kierrellä ja sit satunnaisesti kisailla eri lajeja (varmaan tokoa ja mejää). Sit BB:n koirat on ns. koti- ja käyttökoiria, että kirjoittelen niille blogia mitä tehdään ja uros pääsisi käymään "oikealla metsällä" metsämiesten seurassa.
Jalostukseen haluaisin joskus myöhemmin käyttää.
Jalostukseen haluaisin joskus myöhemmin käyttää.
-
-Milla-
- Kriisissä
Kyllä Nick teille pääsee muuttamaan! Ehdottomasti. Jalostuskäyttö on ok, ehkä jopa suositeltavaa. Tän sisaruksen taitaa olla aika kuolleita/epäaktiivisia, joten vois melkeen suositella jalostukseen. Kuitenkin on harvinainen suku. Kuviin jos viittiit copyiksi laittaa Milla Määttänen/Milla M ja linkki mun säpöön (vk.olvida@gmail.com). Ja tosissaan jos haluat niin luonteen voit kanssa nappasta mukaan. :D
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Uroksesta tuli nyt vähän tylsemmän puoleisesti Aaro. Poimin jotain pätkiä tuolta luonteesta mukaan :)
-
-Milla-
- Kriisissä
Näyttää tosi hyvältä! Hieno homma että Nick eli Aaro sai hyvän kodin. :D
Nyt vielä jos saisin Amnnilta Gaian sivut?
Nyt vielä jos saisin Amnnilta Gaian sivut?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Amnni laittoi mulle Gaian sivut :)
-
-Milla-
- Kriisissä
Jees. Hyvä että molemmilla on nyt kodit. :D tän voikin sitten lukottaa.