Virtuaalinen Suomen Voittaja 2011 - BIS-tulokset tulleet
-
Zellie
- Keilapallo
Virtuaalinen Suomen Voittaja 2011 - BIS-tulokset tulleet
Tervetuloa Helsinkiin 28.12.2011 katsomaan, kuka kruunataan näyttelyn kauneimmaksi!
Sivuilta löytyy ilmoittautumisohjeet ja tuomareita otetaan ilomielin vastaan sähköpostitse, tähän alle voi myös ilmoittautua. FCI1-5 ilmoittautumisia kannattaa lähettää uudelleen, sillä osoitteeseen oli päässyt hölmö virhe, joka on nyt siis korjattu.
Sivuilta löytyy ilmoittautumisohjeet ja tuomareita otetaan ilomielin vastaan sähköpostitse, tähän alle voi myös ilmoittautua. FCI1-5 ilmoittautumisia kannattaa lähettää uudelleen, sillä osoitteeseen oli päässyt hölmö virhe, joka on nyt siis korjattu.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
Red
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Virtuaalinen Suomen Voittaja 2011
Onkos mun FCI1 ryhmän ilmot tullu osotteesta vepared@luukku.com? Koodit oli mun mielestä ihan oikein. Onkos niissä vai luukussa vikaa?
Kohti pohjantähteä ystäväni.
-
Zellie
- Keilapallo
Red, on sun ykkösläisten ilmoittautumiset tulleet. Itselläni ei tähän mennessä ole ollut aikaa laitella kaikkia kerralla, mutta pikku hiljaa tyhjentelen sähköpostia. :)
-
Red
- Le-ppä-ker-ttu
-
Janina
- Höpsö veitikka
Voisin tuomaroida australiankelpiet, australianpaimenkoirat, molemmat colliet, molemmat saksanpaimenkoirat, shetlanninlammaskoirat ja molemmat welsh corgit?
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Mulle voi laittaa koko nelosen ja kympeistä skotlanninhirvikoirat ja whippetit. :-)
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä voin tuomaroida kakkosesta hovawartit, kääpiösnautseri musta & hopea & rotikat &vitosesta faaraokoirat

- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Tuulia, kiitos tarjouksesta, mutta kympeillä on jo tuomari. (: Mä muuten oon sähköpostitse kyselly sua lopulle EFR ja jollekin BIS-kehälle, onkohan viesti tullu perille?
Mun ryhmistäni tuomarit puuttuis kutoselta (paitsi beagle), kasilta (paitsi novascotiannoutaja, kiharakarvainennoutaja, amerikancockerspanieli, fieldspanieli) sekä EFR:ltä ryp ja shiloh shepherd. Tuomariksi voi tosiaan tarjoutua tässä, sähköpostitse tai yvllä, ihan miten tykkää. Sit kanssa noita BIS-kehiä voi pyydellä ken tahtoo, mutta ois kiva saada jokaiseen eri tuomari eli älkää viekö kaikkia kerralla.
Mun ryhmistäni tuomarit puuttuis kutoselta (paitsi beagle), kasilta (paitsi novascotiannoutaja, kiharakarvainennoutaja, amerikancockerspanieli, fieldspanieli) sekä EFR:ltä ryp ja shiloh shepherd. Tuomariksi voi tosiaan tarjoutua tässä, sähköpostitse tai yvllä, ihan miten tykkää. Sit kanssa noita BIS-kehiä voi pyydellä ken tahtoo, mutta ois kiva saada jokaiseen eri tuomari eli älkää viekö kaikkia kerralla.
-
Zellie
- Keilapallo
Indy, laittelin sulle hovawartit ja kääpiösnautseri musta (olin laittanut nimen väärin, joten kelpaa varmaan - ilmoita jos ei), muut noista olikin jo mennyt. Kiitos sulle myös etukäteen!
Tuulia, lisäsin sut nelosien tuomariksi, kiitos paljon!
Nomadille laittelin kaikki, kiitos hurjasti!
FCI1-5 tilannekatsaus:
FCI1: australiankelpie, australianpaimenkoira, pk & lk collie, pk & lk saksanpaimenkoira, shetlanninlammaskoira ja welsh corgit (kumpikin) omistaa jo tuomarin, loput kaipailee.
FCI2: dobermanni, landseer, newfoundlandinkoira, bokseri, rottweiler, tiibetinmastiffi, hovawartit ja kääpiösnautseri (musta) omistaa tuomarin, muut kaipailee.
FCI3: tuomaria vailla.
FCI4: tuomari on.
FCI5: faaraokoira, suomenlapinkoira, basenji, siperianhusky, amerikanakita, akita, eurasier ja chowchow omistaa tuomarin, lopuille vielä kaipailen.
Tuulia, lisäsin sut nelosien tuomariksi, kiitos paljon!
Nomadille laittelin kaikki, kiitos hurjasti!
FCI1-5 tilannekatsaus:
FCI1: australiankelpie, australianpaimenkoira, pk & lk collie, pk & lk saksanpaimenkoira, shetlanninlammaskoira ja welsh corgit (kumpikin) omistaa jo tuomarin, loput kaipailee.
FCI2: dobermanni, landseer, newfoundlandinkoira, bokseri, rottweiler, tiibetinmastiffi, hovawartit ja kääpiösnautseri (musta) omistaa tuomarin, muut kaipailee.
FCI3: tuomaria vailla.
FCI4: tuomari on.
FCI5: faaraokoira, suomenlapinkoira, basenji, siperianhusky, amerikanakita, akita, eurasier ja chowchow omistaa tuomarin, lopuille vielä kaipailen.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Mäkin kyselisin onko tullut ilmoja osoitteesta karla_@hotmail.fi otsikolla FCI8? Lähettämisestä on jo muutama päivä ja muita koiria on kyllä jo lisäilty sivuille, joten mulla iski heti paniikki. :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Onko osoitteesta juinttu.monkey@gmail.com tullut osallistumisia? Toinen tuli otsikolla FCI1, FCI3, FCI5 ja toinen tuli otsikolla FCI6, FCI7, FCI8, FCI10, EFR. Lähettelin ne jo 10. päivä...
// Näköjään FCI10 ja EFR ilmoittautumiset lisätty, mutta muita sitten ei.
// Näköjään FCI10 ja EFR ilmoittautumiset lisätty, mutta muita sitten ei.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Zellie
- Keilapallo
Muiden kysymyksiin en osaa vastata, mutta Juintulle voin sanoa, että FCI1, FCI3, FCI5 ilmoittautumiset löytyvät sähköpostistani, mutta en ole vielä päässyt niihin asti. Parhaani mukaan yritän noita lisäillä, etenkin nyt kun viimeinen koe on huomenna. (:
-
Ilona
- Le-ppä-ker-ttu
onks mun (ilkku_93@hotmail.com) FCI5:n ilmot tullu?
-
Zellie
- Keilapallo
^ Nyt en kyllä äkkiseltään löydä tuolta..