O: Pari bc:tä
-
Esme
- Kanada
O: Pari bc:tä
Olen nyt pyöräyttämässä pystyyn uudelleen kaiken virtuaalitoimintani kennelin Onnea On avulla. Onnea On kasvattaa käyttölinjan bordercollieita ja ensimmäiseni ehdinkin jo hankkia. Pemberleyn Mahtipontinen on 19.1.2012 syntynyt uros, sen kanssa on jo kaluttu muutamat kisat ja jäbä onkin suorittanut BH-kokeen ja saanut ensimmäisen vKUMAnsa.
Kenneliin olisi haussa nyt 1-2 bordercollieta, sukupuolella, iällä, värillä etc. ei ole vielä mitään merkitystä. Haluan ehdottomasti kuulla myös tulevista pentueista! Valitsen tarjonnan mukaan bortsut jotka mukaan lähtee. Ainoa kriteeri on että koiralla on sukua, eli en missään nimessä halua evm. sukuista koiraa tässävaiheessa. Ensisijaisesti haen koiraa joka ei ole kilpaillut, mutta näytä myös kisanneet kotia etsivät. Koska Mahti on uros, narttu olisi kiva, mutta myös uroksenkin olen valmis kotiuttamaan. Haluan koiralle kuitenkin jalostusoikeuden!
Koti tarjoaa:
-Koti on loppuiäksi.
-Kisautusta: agility, toko, pk-lajit ja paimennus, ehkä jokin "hupilajikin".
-Näyttelytähteä ei ole hakusessa ja tod. näköisesti kuvatkaan eivät ole nly kelpoiset.
-Pentue(?)
Kenneliin olisi haussa nyt 1-2 bordercollieta, sukupuolella, iällä, värillä etc. ei ole vielä mitään merkitystä. Haluan ehdottomasti kuulla myös tulevista pentueista! Valitsen tarjonnan mukaan bortsut jotka mukaan lähtee. Ainoa kriteeri on että koiralla on sukua, eli en missään nimessä halua evm. sukuista koiraa tässävaiheessa. Ensisijaisesti haen koiraa joka ei ole kilpaillut, mutta näytä myös kisanneet kotia etsivät. Koska Mahti on uros, narttu olisi kiva, mutta myös uroksenkin olen valmis kotiuttamaan. Haluan koiralle kuitenkin jalostusoikeuden!
Koti tarjoaa:
-Koti on loppuiäksi.
-Kisautusta: agility, toko, pk-lajit ja paimennus, ehkä jokin "hupilajikin".
-Näyttelytähteä ei ole hakusessa ja tod. näköisesti kuvatkaan eivät ole nly kelpoiset.
-Pentue(?)
Onnea On - border collies
- zerggie
- Keilapallo
Re: O: Pari bc:tä
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=15&t=25010 (;
+Sissille tulossa mahd. vielä tämän kevään aikana pentue.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
Camilla
- Vuohenruokaa
No kylhän sä tahdot Chan ja Joyn pennun. >8)
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Teräshampaaseen olisi tulossa nyt keväällä bc-pentuja. Emänä toimii mustavalkoinen käyttönarttu BH Hk3 Jk3 RH-E vPVA ID Be Prepared. Isäksi etsin harvinais-sukuisempaa urosta. Jos en saa lupaa käyttää kenenkään muun urosta niin sitten isänä toimii evm. sukuinen Vati, joka onkin sitten enemmän näyttelylinjainen.
-
Esme
- Kanada
Oi, tänne olikin tullut enemmin tarjouksia kun uskoinkaan! (:
Hero ja Iri olivat molemmat varteenotettavia vaihtoehtoja, olisiko molemmille lähdössä jalostusoikeus? Myös Sissi vaikutti ihan mukiin menevältä, vaikka nly linjainen onkin, oletko isää ehtinyt vielä ajattelemaan? Kodinvaihajista eritoten Iri on suvultaan mieleeni, mutta jos Sissille on tulossa pennut saako se jalostusoikeuden? Mutta jos kodinvaihjat eivät saa jalostusoikeutta, niin olen hyvin kiinnostunut Sissin pupsista.http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=15&t=25010 (;
No kylhän mä haluun, mut se jalostuoikeus :< Mut ilmottele sitten kun Jay on lainassa Pepille niin otan siitä sitten ihan varmasti, kun on oma kasvatti kyseessä, eiks je?No kylhän sä tahdot Chan ja Joyn pennun. >8)
Okei, ilmottele mulle sitten vaikka kun uros on päätetty, niin harkitsen sitten tarkemmin. Oliskos näille mahdollisesti saatavissa jalostusoikeus? (:Teräshampaaseen olisi tulossa nyt keväällä bc-pentuja. Emänä toimii mustavalkoinen käyttönarttu BH Hk3 Jk3 RH-E vPVA ID Be Prepared. Isäksi etsin harvinais-sukuisempaa urosta. Jos en saa lupaa käyttää kenenkään muun urosta niin sitten isänä toimii evm. sukuinen Vati, joka onkin sitten enemmän näyttelylinjainen.
- zerggie
- Keilapallo
Kyllä noille molemmille sekä Herolle että Irille tulee jalostusoikeus mukana. Sissin pentueen isästä tai tarkemmasta ajankohdasta mulla ei vielä ole tietoa. Jalostusoikeus tulee tulevaisuudessa Sissinkin pennuille.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Pentueen kooksi olen päättänyt kolme pentua, joten kaikille pennuille lähtee jalostusoikeus mukaan. Vinkkailen sulle sitten kun isä on päätetty.
-
Esme
- Kanada
No niin, eli päätin nyt sitten että meille muuttaa Iri. Onnea On:iin siis tulee. Molemmat pentueet on myös tosi kivoja, katson ne sitten kun ovat ajankohtaisempia. (:
- zerggie
- Keilapallo
Kiva homma! :) Laittele vaikka yksärillä sivuja kun saat valmiiksi, mikään kiirus ei ole.