pennut saaneet siivet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka

pennut saaneet siivet

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Labralapsosia on sysätty maailmaan oikein urakalla, mutta kyselläämpä nyt löytyisikö kiinnostusta tuleville yhdistelmille. Lasipisaran kasvatin kanssa tulee kisata nomessa tai mejässä. En kiellä kasvattieni jalostuskäyttöä, mutta ehdottomasti haluan kuulla suunnitelmat, koska haluan olla mahdollisimman hyvin kärryillä kasvattieni jalostuskäytöstä, että voin tarpeen tullen infota muita ja harkita, jos vaikka haluaisin kasvattini pennun. Minulle tulee ilmoittaa jos alkaa etsimään kasvatilleni uutta kotia tai kun kasvattini kuolee. Kasvattajaksi tulee merkitä Veera (linkitys mailiin susityttogrr[at]gmail.com), Lasipisaran

Olen innokas sijoittamaan jokaisesta yhdistelmästä pennun kuvien kera nomea tai mejää kisaavaan kotiin! Yhden pentueen jälkeen koira siirtyy kokonaan omistukseesi.

Yhdistelmä 1:

BH Ek2 Hk2 Fh-1 vNM-11 vFIN NVA Ellenin Aciara x RH-E NOU1 vNM-11 vFIN NVA Funside's Basso

Emänä on 1-polvinen Kiara, joka on kisannut hyvällä menestyksellä pk:ssa ja nomepuolella. Aika tasainen erittäin hyvä koira. Väriltään pehmeä vaalea. Luonteeltaan Basso ja Kiara ovat toistensa vastakohdat - Kiara on todella oma päinen ja Basso haluaa miellyttää kaikkia. Basso on väriltään todella syvän musta. Uroksella on pitkä suku ja sen isä on toisesta kasvattamastani labradoripentueesta. Näyttelyistä paras tulos PU3 ja saanut myös SA:n (kuvat vaihtuivat jossain kohtaa).

Syntynyt 18.04.2012
Frisky, sijoitusnarttu Lasipisaran Utopia
uros Lasipisaran Ukulele - etsii kotia

Yhdistelmä 2:

vNM-10 vFIN NVA Fellan Bianca x BH Hk2 Vk2 vNM-09 & -11 vDK JVA Suklaanapin Bombiino

Cao on kaunis, mutta kevyt ruskea narttu, joka on luonteeltaan hyvin tasainen ja rauhallinen. Mahtava noutaja, jonka takia olemmekin kisanneet vain nomessa. Sukua löytyy 2-polven verran. Bombun isä on evm. sukuinen, mutta sen emältä löytyy vanhemmat. Emän vanhemmat eivät ole kisanneet. Bombbu ei ole Caon tavoin mikään suurikaan näyttelytähti, mutta jokunen erinomainen on kuitenkin saavutettu.

Varaukset 1/3
Hensu, narttu Lasipisaran Hieno Helma
skp vapaa - etsii sijoituskotia!

H&H-pentue nimet
Harvoin Himmee
Huisin Hauska
Hiukan Hassu
Hyvin Hehkee

Yhdistelmä 3:

NOU1 vFIN NVA vFRAJM-11 Koruttoman Carla x BH Jk3 vNM-09 & -11 vFIN NVA Sunset's Fabby Fable

Molemmat vanhemmat ovat mustia. Emä miellyttää omaa silmääni huomattavasti enemmän ja se onkin saanut näyttelyistä erinomaisen. Farru on melko tasainen erittäin hyvän koira, joka on pärjännyt hyvin nomessa. Farru on pisempi sukuinen, mutta Karlalta löytyy vain vanhemmat.

Varaukset 1/3
Marsi, sijoitusuros Lasipisaran Viis Variksesta

Viis-pentue nimet
Viis Vainusta
Viis Jäljestä
Viis Vedestä
Viis Tokosta

Kuvat:

Copyiksi Susityttö ja linkitys mailiin susityttogrr[at]gmail.com
uros xxx (keltainen)
uros xxx (keltainen)
narttu xxx xxx (musta - ei kunnon rakennekuvaa)
narttu xxx xxx xxx (keltainen)
Kuvia voi katsella myös täältä.

Copyiksi Jenna
AVO narttu (musta)
AVO narttu xxx xxx (keltainen)
AVO narttu xxx (musta)
AVO narttu (keltainen)
Spunky
Kanada
Viesti:

Re: Lasipisaran kevään-kesän labrasuunnitelmat

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Ensimmäinen yhdistelmä kyllä houkuttelisi, täytyy nyt vielä pohtia! Riippuu vähän siitä milloin tämä pentue syntyisi, kun tällä hetkellä mulla on niin paljon jo noita koiria.
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Susityttö
Höpsö veitikka

Syntymäajasta en oo varma, mutta ei mua haittaisi, vaikka olisi alkuun vähemmällä kisauksella :) Tuosta 1yhdistelmästä olisi vapaana vielä yksi pupsi + sijoituspentu.

// nostetaan
// nostetaan. Tän noston jälkeen tulee yhdistelmä 1:n syntymäaika ja nimet.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Oii saisinko mä toisen Lasipisara-pennun Tinjan seuraksi vaikkapa tosta ekasta yhdistelmästä? ^^ Kisailtaisiin samalla tavalla, kun tuon toisenkinkin kanssa eli monipuolisesti vähän kaikessa mahdollisessa.

Mulla ei edelleenkään ole labrakuvia, joten pitäis taas kinuta sulta. Annatko noita ainoastaan sijoituspennuille vai muillekin? Voin ottaa sijoitukseenkin, jos et muuten raaski kuvista luopua.
Rakastuin tähän narttuun ja uroksista tykkäsin tästä, tästä ja tästä. Narttu miellyttäis eniten silmää, mutta en mä labrojen rakenteesta mitään oikeesti ymmärrä.
Susityttö
Höpsö veitikka

Mä olen pyrkinyt antaan pennuille kuvat mukaan, jos ei muualta löydy ja itsellä on, mutta kuitenkin aina yritän tarjota vähintään sille sijoituspennulle kuvat mukaan. Jos haluat nartun niin antaisin sen mielläni sijoitukseen, koska tykkään tosta nartusta ite aivan valtavasti mikä kuvissa on. Uroksista on tämä & tämä vapaana. Uroksista voit itse valita otatko omaksi vai sijoitukseen, mutta nartun antaisin vain sijoitukseen tolla kuvalla. Mielelläni sulle pupsin annan, kun Tinjankin kanssa oot niin kivasti kisaillut! :)
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

On toi jälkimmäinenkin uros kyllä tosi kiva.. Vaikee päätös. 8/ Sillee houkuttelis labrapennut Furenzaan, mutta ei toi jalostuskäyttö mitenkään äärimmäisen pakollista ole, ehkä ehdin teettää pentuset Tinjalla, jos se sulle sopii eikä sen sisarukset ehdi ensin.

Jos sä uskallat antaa mulle sijoitukseen nartun niin ottaisin kyllä enemmän kuin mielelläni. (: Mulla on nyt ollu tää kiinnostus virtuaalikoiriin vähän ailahtelevaista, mutta nyt ainakin ollu jyrkkää nousua, että enköhän mä voi penikalle aktiivisen kodin tarjota. Mejää, nomea ja näyttelyitä ehdottomasti, tokoa, pk-lajeja, pelastusta, huumekoirakokeita myös. Agility mulla taitaa olla aika täynnä, kun Tinjakaan ei ole vielä sinne ehtinyt, mutta se on varmaan ihan okei.
Susityttö
Höpsö veitikka

Spunkyllä olevan nartun jalostuskäytöstä oon saanut infoa ja uskon, että femmkin käyttää urostaan jalostukseen. Zellien pennusta en vielä tiedä, mutta mulle ainakin olisi ok, että Tinjalle tulisi pennut ja mä oottelenkin innolla sen pentuetta, kun mua saattaisi kiinnostaa pentu siitä :)

Totta kai mä uskallan sulle luovuttaa sijoitusnartun! Tulevaisuuden suunnitelmat kuullostaa todella hyville ja oon iloinen, että myös muita kuin mejää ja nomea tulisi tyttönen kisaamaan.

Yritän tän viikon aikana pistellä pennuille nimiä ja sit voidaan katsella synttäripäivää, että saataisiin nää pupsit maailmalle.

// Eka yhdistelmän nimet tulevat alkamaan U:lla. Jotakin vaihtoehtoja alla, mutta itsekin saa keksiä!
Lasipisaran Unihiekka
Lasipisaran Ufo(logia)
Lasipisaran Umami
Lasipisaran Uniikki
Lasipisaran Universaali
Lasipisaran Uraani / Urasiili
Lasipisaran Urbaani
Lasipisaran Utopia
Lasipisaran Unettomuus / Unisuus / Unelias
Lasipisaran Uskoton
Lasipisaran Unelma
Lasipisaran Uhka
Lasipisaran Ukkonen
Lasipisaran Ukki / Ukko
Lasipisaran Ukulele
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Oon pyrkiny olemaan teettämättä pentuja, jos sisarusten omistajat ehtii ensin, mutta ehkä mä nyt uskallaudun, jos se on sulle okei ja jos sua vieläpä kiinnostaisi penikka siitä. ^^

Kun kerta on sijoitusnarttu niin kai kasvattajallakin on jotain sananvaltaa ton nimen suhteen. Ite tykkään eniten Unihiekasta, Uniikista ja Utopiasta. Sopisko joku noista? Kattelin kanssa sanakirjasta lisää, mutta en törmänny mihinkään erityisen kivaan.
Susityttö
Höpsö veitikka

Musta nuo kolme on kivoja nimiä kanssa! En osaa kyl yhtään sanoa mikä on paras. Äskön olin sitä mieltä, että Unihiekka ja Utopia on parhaat, mutta nyt sit taas Unihiekka ja Uniikki eli kohta se on varmaan Uniikki ja Utopia mitkä iskee eniten :D Mä pyrin antamaan sijoituskoiran ottajalle vapaat kädet nimen suhteen, koska loppujen lopuksi omistaja sen koiran nimeä enemmän joutuu tuijottelemaan kuin minä :)

// Indy perui varauksen tosta ekasta yhdistelmästä, mutta pentue syntyy silti maailmaan kahden koiran voimin. Toinen pentu tulee olemaan uros Lasipisaran Ukulele. Batter vähän kyseli pennun perään, mutta en tiä ottaako.

Se on nyt sit Frisky susta kiinni mikä otetaan synttäripäiväksi :D Voisin heittää ehdotukseksi 18.04. niin saadaan nää maailmaan tälläin melko nopsaan. Mut sano ihmeessä, jos ei käy niin siirretään myöhemmäksi. Sivun kanssa ei olisi mikään kiire, että sen voisi tehdä vaikka vasta toukokuun puolella.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Jos sitten vaikka Utopia. ^^ 18.04. on just sopiva aika, laittelen sivuja ihan parin päivän sisään.
Susityttö
Höpsö veitikka

Selvä homma eli pupsit syntyy 18.04. :)
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Ronjan sivut on valmiit, sori meni vähän suunniteltua pidempään. 83 Kutsumanimi taas liittyy hienosti viralliseen, mutta eipä sille mahda mitään. Onhan noissa kuvissa muuten kaikissa sama koira? Katoin vaan, että sama esittäjä. Mihis luokkaan tyttö pistetään?
Susityttö
Höpsö veitikka

Sivut näyttää oikein hyvälle, kiitos :) Paitsi sulla on väärä isä - sulla on kakkosyhdistelmän isä merkattu ja ykkösten isä on Funside's Basso. Kuvissa mun mielestä on sama koira. Mä laittaisin varmaan NUO-luokkaan (tai AVO:n) kisailemaan, mutta voithan sä laatistöpössä kysellä tuolle laatua ja samalla luokkaa? Siellä yleensä saa aika hyvin labroille vastauksen.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Oho. Noin käy, kun rupee tohon aikaan univelkasena tekemään jotain. Korjasin. ^^
Mä kanssa mietiskelin jotain NUO-AVO luokkia, kyselen vielä tuolla topicissa.
Hensu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Tuo 2. pentue kiinnostaisi. Etsin narttua ja samat ajatukset sen kisaamisen kanssa kuin Lasipisaran Sorsan Surma. Eli toko, agi, pienesti pk, nome, mejä ja näyttelyt.
Joskus jossain kohtaa pieni pentue.

Tarkoituksena on karsia pois näitä "vääriä" rotuja ja jättää ne kolme kasvatusrotua kenneliin enää. Eli nsn, bc ja lb.
Vastaa Viestiin