myyty
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
myyty
VARATTU
Eli etsinnässä olisi kiva ja rakastava sijoituskoti, joka olisi valmis kisaamaan tytön kanssa pk-suojelusta valioksi. Paimennuksen perusrata tulisi myös suorittaa ja jokunen näyttelykiertää. Kaikki muu kisaaminen olisi plussaa! Tässä olisi hyvä vaihtoehto vaikka ensimmäiseksi (/ ainoaksi) saksanpaimenkoiraksi, mutta myös kiva lisä lyhytkarvaisten saksanpaimenkoirien joukkoon. Kun nartun kisaus on saatu loppuun niin sille syntyisi pentue Teräshampaan nimen alle, jonka jälkeen koira siirtyisi kokonaan omistukseesi.
Suojavyöhykkeen Uhkarohkea Menestyjä "Luna" (nimeä voidaan muuttaa ostajan niin halutessa)
s. 23.03.2012, kasvattaja Anni, Suojvyöhykkeen, Suomi (evm)
I: Aadolf "Aatu" (evm)
ii: Tüchtig vom Haus Wildblick (evm) ie: Enna (evm)
E: Yritteliään Tulevaisuuden Lupaus (evm)
ei: Yritteliään Reipas Työmies (evm) ee: Yritteliään Menevä Mars (evm)
Luna on malinoiskasvattaja Annilta, jonka ensimmäinen sakemannipentue tämä on. Pentueen vanhemmat ovat toimineet käyttöpuolella moitteettomasti. Lunan isä on jo veteraani-ikään ehtinyt Aatu, joka valioitui nopeasti suojelusta. Sen isä on saksalainen lammaspaimen ja emä suomalainen käyttökoira. Emänpuoli on pelkkiä Yritteliään-kennelin kasvatteja, jotka ovat tunnettuja käyttöpuolelta. Emä on saavuttanut kansainvälisen muotovalion arvon, mutta sen vanhemmat ovat hakeneet vain erittäin hyvät näyttelykehistä. Lunan emä on pitkäkarvainen, mutta muut 2-polvessa ovat lyhytkarvaisia.
Kuviksi on kaksi vaihtoehto jun-narttu TAI avo-narttu. Toki saa ottaa myös omat kuvat, jos sellaiset löytyy tai jaksaa kysellä kuvalupia.
Eli etsinnässä olisi kiva ja rakastava sijoituskoti, joka olisi valmis kisaamaan tytön kanssa pk-suojelusta valioksi. Paimennuksen perusrata tulisi myös suorittaa ja jokunen näyttelykiertää. Kaikki muu kisaaminen olisi plussaa! Tässä olisi hyvä vaihtoehto vaikka ensimmäiseksi (/ ainoaksi) saksanpaimenkoiraksi, mutta myös kiva lisä lyhytkarvaisten saksanpaimenkoirien joukkoon. Kun nartun kisaus on saatu loppuun niin sille syntyisi pentue Teräshampaan nimen alle, jonka jälkeen koira siirtyisi kokonaan omistukseesi.
Suojavyöhykkeen Uhkarohkea Menestyjä "Luna" (nimeä voidaan muuttaa ostajan niin halutessa)
s. 23.03.2012, kasvattaja Anni, Suojvyöhykkeen, Suomi (evm)
I: Aadolf "Aatu" (evm)
ii: Tüchtig vom Haus Wildblick (evm) ie: Enna (evm)
E: Yritteliään Tulevaisuuden Lupaus (evm)
ei: Yritteliään Reipas Työmies (evm) ee: Yritteliään Menevä Mars (evm)
Luna on malinoiskasvattaja Annilta, jonka ensimmäinen sakemannipentue tämä on. Pentueen vanhemmat ovat toimineet käyttöpuolella moitteettomasti. Lunan isä on jo veteraani-ikään ehtinyt Aatu, joka valioitui nopeasti suojelusta. Sen isä on saksalainen lammaspaimen ja emä suomalainen käyttökoira. Emänpuoli on pelkkiä Yritteliään-kennelin kasvatteja, jotka ovat tunnettuja käyttöpuolelta. Emä on saavuttanut kansainvälisen muotovalion arvon, mutta sen vanhemmat ovat hakeneet vain erittäin hyvät näyttelykehistä. Lunan emä on pitkäkarvainen, mutta muut 2-polvessa ovat lyhytkarvaisia.
Kuviksi on kaksi vaihtoehto jun-narttu TAI avo-narttu. Toki saa ottaa myös omat kuvat, jos sellaiset löytyy tai jaksaa kysellä kuvalupia.
-
KuroNeko
- Sumopainija
Re: Sijoitetaan kuvilla pitkäkarvainen spn
Mua saattaisi kiinnostaa! Kirjoittelen lisää paremmalla ajalla myöhemmin tänään, jos vain sopii? Halusin ilmaista kiinnostukseni jo nyt. =)
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Tosi kiva, että kiinnostusta löytyy! Esittelyä sit vain kehiin :)
-
KuroNeko
- Sumopainija
Joo. Eli ottaisin tytön tänne, sillä siellä on hyvin tilaa yhdelle isommalle koiralle. Pitkäkarvaiset sakut ovat aina miellyttäneet silmää siinä missä lyhytkarvaisetkin, joten sellainen olisi hirmuisen kiva lisä koirapoppooseeni. =) Minulta löytyy ennestään yksi nuori sakemannityttö, joka olisi varmasti hyvä kaveri Lunalle.
Sitten kisaamisesta. Pk-lajeissa kisaavia koiria minulla ei ole kuin neljä, joten tilaa Lunalle löytyy enemmän kuin hyvin. Näyttelyistä ei tarvitse kantaa huolta, tykkään ilmoitella koiriani niihin. Lisäksi kisaan mielelläni tokossa ja agilityssa, Luna saisi siis uran myös niissä lajeissa. Paimennuksen perusrata tulee myös varmasti jossain kohtaa suoritettua. Muista lajeista en sano vielä mitään, mutta tykkään kokeilla kaikenlaista uutta koirieni kanssa ja hiljattain olen innostunut esimerkiksi pelastuskoirakokeista.
Sijoituskoiraa minulla ei ole aikaisemmin ollut, mutta jos vain uskallat tämän minulle luovuttaa, niin lupaan suoriutua tehtävästäni parhaani mukaan. Kisausvauhti minulla on yleensä ihan reipasta, mutta lukion tahtiin mennään, joten joskus saattaa olla vähän hiljaisempaa. (+ arpaonneni on yleensä aika kehno, heh.)
Kisausnäytöksi voisin heittää vaikkapa Vikin, joka on ensimmäinen kasvattajalta ottamani koira, sekä Socran, joka edustaa kasvatusrotuani.
Tässäpä tätä, kysy ihmeessä lisää jos unohdin mainita jotain oleellista! =)
Sitten kisaamisesta. Pk-lajeissa kisaavia koiria minulla ei ole kuin neljä, joten tilaa Lunalle löytyy enemmän kuin hyvin. Näyttelyistä ei tarvitse kantaa huolta, tykkään ilmoitella koiriani niihin. Lisäksi kisaan mielelläni tokossa ja agilityssa, Luna saisi siis uran myös niissä lajeissa. Paimennuksen perusrata tulee myös varmasti jossain kohtaa suoritettua. Muista lajeista en sano vielä mitään, mutta tykkään kokeilla kaikenlaista uutta koirieni kanssa ja hiljattain olen innostunut esimerkiksi pelastuskoirakokeista.
Sijoituskoiraa minulla ei ole aikaisemmin ollut, mutta jos vain uskallat tämän minulle luovuttaa, niin lupaan suoriutua tehtävästäni parhaani mukaan. Kisausvauhti minulla on yleensä ihan reipasta, mutta lukion tahtiin mennään, joten joskus saattaa olla vähän hiljaisempaa. (+ arpaonneni on yleensä aika kehno, heh.)
Kisausnäytöksi voisin heittää vaikkapa Vikin, joka on ensimmäinen kasvattajalta ottamani koira, sekä Socran, joka edustaa kasvatusrotuani.
Tässäpä tätä, kysy ihmeessä lisää jos unohdin mainita jotain oleellista! =)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Neitokainen muuttaa oikein mielellään sun luokse, koska koti kuullostaa varsin lupaavalta! :) Sivua sitten vain kun kerkiät, mutta jos viivästyy niin muistathan ilmoitella, että tiedän sun edelleen olevan kiinnostunut koirasta.
-
KuroNeko
- Sumopainija
Kiitosta kovasti, sivut tulevat tämän viikon aikana. =)
//Sivut olis nyt sitten päällisin puolin tässä (pientä hienosäätöä vaan uupuu). En vaan osannut päättää, kummat kuvat Luna saisi. Eka on niin kivan värinen, mutta toi toinen on jotenkin muuten tosi kiva. Onko sulla mitään mielipidettä kuvavalintaan? =)
//Sivut olis nyt sitten päällisin puolin tässä (pientä hienosäätöä vaan uupuu). En vaan osannut päättää, kummat kuvat Luna saisi. Eka on niin kivan värinen, mutta toi toinen on jotenkin muuten tosi kiva. Onko sulla mitään mielipidettä kuvavalintaan? =)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Mä tykkään molemmissa kuvissa olevista koirista. Tosin Kirsin pk sakulla taitaa olla samasta koirasta kuvat kuin tuo AVO-narttu (tosin parempi laatuisina ja aivan eri näyttelystä, joten sinäänsä ei haittaisi), joten mä ehkä laittaisin mielummin tuon junnunartun kuvat :) Kun saat kuvat valittua niin voin tytön lisätä mukaan tänne. Tee päätös kuitenkin täysin sen pohjalta kummasta tykkäät enemmän ja kumpi susta tuntuu paremmalta. Marcia myös heitti laadut noille laatumainintaa töpössä ja kumpikin sai erin.
Mut Lunan sivut näyttää oikein hyvälle! Kiitos sivuista.
Mut Lunan sivut näyttää oikein hyvälle! Kiitos sivuista.
-
KuroNeko
- Sumopainija
Päädyin nyt sitten noihin junnunartun kuviin, se on vaan minusta niin kauniin värinen. Kuvat on nyt sivuilla, ilmoitankin tytön heti mukaan tuohon näyttelyyn!
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hyvä homma :) Tsemppiä tuleviin kisoihin!