lukkoon
-
- Höpsö veitikka
lukkoon
Lisää Ternen tolleripallosia maailmalle. Toivon, että kisaatte kasvatillani jonkun verran (NOU1 & BH, sekä mielellään mejä- tai nomevalioksi määrittämättömässä ajassa). Kasvattajaksi pitää merkitä Veera (linkitys susityttogrr[@]gmail.com), Terne.
Kovasti toivon, että saan kuulla kuulumisia itsellesi sopivin väliajoin sekä, että pentueita ei teetetä ennen minulle kertomista.
Emä vKTV-F Helmineidon Ihme Tyttö
Namu on Milzun omistuksessa oleva 3½-vuotias narttu, joka on aloittanut raivaamaan tietään tähtiin. Namu on helposti koulutettava ja miellyttämishaluinen. Tyttönen onkin kunnostaunut eniten sellaisessa rennossa lajissa kuin koiratanssin freestyle-puoli. Namu on hankkinut myös osviittaa siitä, että se taitaa noutajille ominaisen. Namulla on nomessa oikeus AVO-luokkaan ja mejästä pari I-tulosta eri maista. Tyttöä on nähty myös vepen, flyballin, maastoesteitten ja agin parissa. Kauniin punainen ja hyvin pieni valkoinen läikkä rinnassa. Tämän tytön suurin miinus ulkonäössä on sen takakorkeus. Namu on evm. sukuinen eikä sen suvusta ole tietoa.
Isä RH-F B vNM-08&-11 vFIN NVA vFIN&vSWE JVA Rejtélyes Szórakoztató
Orja on Batterilla oleva sijoitusurokseni Unkarista. Sen kanssa on jouduttu tekemään todella paljon töitä, että siitä on saatu edes kohtuullinen harrastuskaveri. Sillä ei ole ollenkaan intoa tehdä, jos se ei hyödy jotenkin ja se tuntuukin olevan varsinainen junttura. Orja on kova pomottamaan muita eikä se helposti nöyrry. Se on kuitenkin mitä mahtavin mejästäjä! Orjalla on todella hyvä nenä ja se todellakin tykkää käyttää sitä. Uros on mejävalio Suomesta ja Ruotsista sekä sillä on Ranskasta&Norjasta yksi VOI1:n, jonka lisäksi sillä on Saksasta&Tanskasta yksi AVO1:n. Parhaimmillaan tämä uros on rodulle ominaisissa lajeissa eli mejässä ja nomessa. Paras näyttelytulos ERI2.
Varaukset 3/3 - s. 10.04.2012
Milzu, uros Ternen Belfort "Benji"
Marsi, sijoitusuros Ternen Bar-le-Duc "Virke"
neean, narttu Ternen Bayonne "Deela"
Kovasti toivon, että saan kuulla kuulumisia itsellesi sopivin väliajoin sekä, että pentueita ei teetetä ennen minulle kertomista.
Emä vKTV-F Helmineidon Ihme Tyttö
Namu on Milzun omistuksessa oleva 3½-vuotias narttu, joka on aloittanut raivaamaan tietään tähtiin. Namu on helposti koulutettava ja miellyttämishaluinen. Tyttönen onkin kunnostaunut eniten sellaisessa rennossa lajissa kuin koiratanssin freestyle-puoli. Namu on hankkinut myös osviittaa siitä, että se taitaa noutajille ominaisen. Namulla on nomessa oikeus AVO-luokkaan ja mejästä pari I-tulosta eri maista. Tyttöä on nähty myös vepen, flyballin, maastoesteitten ja agin parissa. Kauniin punainen ja hyvin pieni valkoinen läikkä rinnassa. Tämän tytön suurin miinus ulkonäössä on sen takakorkeus. Namu on evm. sukuinen eikä sen suvusta ole tietoa.
Isä RH-F B vNM-08&-11 vFIN NVA vFIN&vSWE JVA Rejtélyes Szórakoztató
Orja on Batterilla oleva sijoitusurokseni Unkarista. Sen kanssa on jouduttu tekemään todella paljon töitä, että siitä on saatu edes kohtuullinen harrastuskaveri. Sillä ei ole ollenkaan intoa tehdä, jos se ei hyödy jotenkin ja se tuntuukin olevan varsinainen junttura. Orja on kova pomottamaan muita eikä se helposti nöyrry. Se on kuitenkin mitä mahtavin mejästäjä! Orjalla on todella hyvä nenä ja se todellakin tykkää käyttää sitä. Uros on mejävalio Suomesta ja Ruotsista sekä sillä on Ranskasta&Norjasta yksi VOI1:n, jonka lisäksi sillä on Saksasta&Tanskasta yksi AVO1:n. Parhaimmillaan tämä uros on rodulle ominaisissa lajeissa eli mejässä ja nomessa. Paras näyttelytulos ERI2.
Varaukset 3/3 - s. 10.04.2012
Milzu, uros Ternen Belfort "Benji"
Marsi, sijoitusuros Ternen Bar-le-Duc "Virke"
neean, narttu Ternen Bayonne "Deela"
-
- Nostaa rautaa
Re: Ternen B-pennut
ihan ot. Mut hassua nähdä koiria (Helmineidon Ihme Tyttö), jotka on ollu mulla ihan virtuaalitouhuilun alussa. =D Aika pitkään on tyttö ollut mukana!
-
- Alkupalat
Millainen on tämän pentueen jalostus ajatus? Kuinka monta pentua max tulossa ja ketä oltaisiin jalostukseen käyttämässä? :)
Ärrälän
-
- Höpsö veitikka
Se on kyl kiva, että tuollaisia vanhempiakin koiria on edelleen mukana :)
Varmaan vain 3pentua ja kaikille mukaan jalostusoikeus. Milzun pennun jalostuskäytöstä ei oo ollut puhetta. Jos tuon oman pupsini saan sijoitukseen niin sille tulee ainakin pentue, mutta jos se jää mulle itselle (en välttis ees pidä pentua itse, jos jollakin kiinnostusta kolmanteen täysin omaan pentuun) niin voi olla, että otan jonkun muun sisaruksen pennun.
En näe tota ongelmana, koska molemmat vanhemmat on evm. sukuisia ja tää on vanhempien eka (& varmaan ainut) pentue.
Varmaan vain 3pentua ja kaikille mukaan jalostusoikeus. Milzun pennun jalostuskäytöstä ei oo ollut puhetta. Jos tuon oman pupsini saan sijoitukseen niin sille tulee ainakin pentue, mutta jos se jää mulle itselle (en välttis ees pidä pentua itse, jos jollakin kiinnostusta kolmanteen täysin omaan pentuun) niin voi olla, että otan jonkun muun sisaruksen pennun.
En näe tota ongelmana, koska molemmat vanhemmat on evm. sukuisia ja tää on vanhempien eka (& varmaan ainut) pentue.
-
- Alkupalat
-
- Höpsö veitikka
Mä varaan sulle pennun, jos sä tästä sen haluat :) Kumpaa sukupuolta saisi olla?
-
- Alkupalat
Uros narttu, narttu uros :D
Mietin että narttua voisin itse käyttää, mut voisin myös ottaa tuon sinun sijoituskoiran joka sit olisi tässä kohtaa uros. hmm..
Jos kelpaa vain käyttökokeet niin voisin tarjota sijoituskotia urokselle :)
Mietin että narttua voisin itse käyttää, mut voisin myös ottaa tuon sinun sijoituskoiran joka sit olisi tässä kohtaa uros. hmm..
Jos kelpaa vain käyttökokeet niin voisin tarjota sijoituskotia urokselle :)
Ärrälän
-
- Höpsö veitikka
Hyvin kelpaa pelkät käyttökokeet ja oikein mielelläni annan sulle sijoitusuroksen :) Oot niin hyvin huolehtinut mun kasvateistani ennenkin.
B-pentueen nimet tulevat olemaan ranskalaisia B:llä alkavia kaupunkeja yms:
Ternen Barcelonnette
Ternen Bar-le-Duc Marsi
Ternen Barbizon
Ternen Bastia
Ternen Bayonne
Ternen Beauvais
Ternen Belfort
Ternen Besançon
Ternen Béthune
Ternen Béziers
Ternen Blois
Ternen Bobigny
Ternen Bordeaux
Ternen Boulogne-sur-Mer
Ternen Bourg-en-Bresse
Ternen Bourges
Ternen Brest
Ternen Brive-la-Gaillarde
B-pentueen nimet tulevat olemaan ranskalaisia B:llä alkavia kaupunkeja yms:
Ternen Barcelonnette
Ternen Bar-le-Duc Marsi
Ternen Barbizon
Ternen Bastia
Ternen Bayonne
Ternen Beauvais
Ternen Belfort
Ternen Besançon
Ternen Béthune
Ternen Béziers
Ternen Blois
Ternen Bobigny
Ternen Bordeaux
Ternen Boulogne-sur-Mer
Ternen Bourg-en-Bresse
Ternen Bourges
Ternen Brest
Ternen Brive-la-Gaillarde
-
- Nostaa rautaa
Oon vähän miettinyt tässä, että mua vois kiinnostaa tällainen pieni tolleri! Pitkään aikaan ei ole ollut novascotiannoutajaa, mutta nyt on alkanut vähän kutkuttamaan. Hieman saattaa asiaan vaikuttaa, että pentujen emä on tosiaan mun ensimmäisiä virtuaalikoiria =D
Eli pentu olisi tulossa Rugged Gundogsiin. Ainakin näillä näkymin ihan vain käyttökoiraksi, sillä mulla ei oo tällä hetkellä yhtään näyttelykelposia tolleri kuvia. Pitää ruveta lähettelemään taas kuvalupakyselyjä =) Harrastettaisiin melko ahkerasti ainakin noutajakokeissa, mejässä, tokossa ja ehkä pk-lajeissa. En osaa vielä ihan varmaksi sanoa. Jalostukseen voisin käyttää koiraa sitten myöhemmin käyttää.
Eli pentu olisi tulossa Rugged Gundogsiin. Ainakin näillä näkymin ihan vain käyttökoiraksi, sillä mulla ei oo tällä hetkellä yhtään näyttelykelposia tolleri kuvia. Pitää ruveta lähettelemään taas kuvalupakyselyjä =) Harrastettaisiin melko ahkerasti ainakin noutajakokeissa, mejässä, tokossa ja ehkä pk-lajeissa. En osaa vielä ihan varmaksi sanoa. Jalostukseen voisin käyttää koiraa sitten myöhemmin käyttää.
-
- Höpsö veitikka
Tosi mielelläni mä sulle pennun luovutan! Tulevaisuus kuullostaa varsin hyvälle :) Uros vai narttu? Minkä haluat nimeksi?
-
- Nostaa rautaa
Oi hieno juttu! Apua, en osaa päättää... uros, narttu, uros, narttu..? Kyllä mää varmaan siihen narttuun sitten kuiteskin kallistun. Ja nimeksi tytölle tulisi Ternen Bayonne. Sivuja alan heti väsäämään. Haittaako muuten jos koira on nyt jonkin aikaa täysin kuvaton? Tuntuu turhalta laittaa koiralle kuvat väliaikasesti, jos aijon ne kuitenkin jossakin vaiheessa vaihtaa. =)
-
- Höpsö veitikka
Sulle narttu Ternen Bayonne :) Ei haittaa vaikka olisi kuvattomana.
-
- Nostaa rautaa
Deela esittäytyy! Sain kerrankin väsättyä sivulle luonteen, tosin aika lyhyen, mutta kuitenkin =D Sivut näyttää aika tyhjältä kun ei ole kuvia, mutta enköhän ne jossakin vaiheess saa hommattua!
-
- Höpsö veitikka
Todella kiva luonne! Kiitos sivuista :)
Miltäs varaajista kuullostaisi syntymäpäiväksi 10-20.04? Riippuu kyl aikalailla siitä miten saan Milzuun yhteyden.
Miltäs varaajista kuullostaisi syntymäpäiväksi 10-20.04? Riippuu kyl aikalailla siitä miten saan Milzuun yhteyden.
-
- Nostaa rautaa
Mulle on oikeestaan aika sama, käy vaikka heti tuo 10.4 =)