PIVIKO - koiria/kenneleitä?
- takkuturkki
- Alkupalat
PIVIKO - koiria/kenneleitä?
Kuinka monella teistä on PIVIKO - koiria omistuksessa tai pidätte kenneliä, missä on pääpainoitteisesti piirrettyjä koiria? Olisi kiva jos linkkailisitte koirianne tai kenneleitä :)
Mitäs pienistä, kun pidetään sienistä
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
- Shannon.
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: PIVIKO - koiria/kenneleitä?
Multa löytyy Noitarummusta ja Siipirikosta lähinnä vain piirrettyjä koiria :)
Saragis & Qazarat - vinttikoirat
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset
Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset
Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Minulta löytyy pari pivikokoiraa. Shetlanninlammaskoira Halla, suomenlapinkoira Taika, lapinporokoira Noki ja azawakh Luna.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Analysaattori
- Viesti:
Mie oon yrittänyt tehdä Borderskysta kokonaan piviko kenneliä, mutta pari koiraa on viel valokuvilla. :) Nuiden lisäksi löytyy toisesta kennelistä yks piviko, Unna.
-
- Sumopainija
Mulla on pivikoja toistaiseks vaan kaks, eurasiernarttu Sinko ja pk-pyreneittenpaimenkoirauros Ento. Tarkoitus olis joskus tulevaisuudessa hankkia ainakin toinen piirretty euris, minkä lisäksi olen pidempään ajatellut laittaa yhdelle norfolkeistani pivikokuvat, kunhan saan sellaiset aikaiseksi.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Meillä asuu (yksityisenä) piirretty bc-narttu Läike. Olen ajatellut hankkia kenneliin ehkä vielä toisen pivikon, mutta saapa nähä!
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Dactyrlohiza Disco painottuu piirrettyihin v-eläimiin (:
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulloli jokunen vuos sitten pivikokennel "kaverin" kanssa, mutta hän häippäsi muistaakseni mulle mitään ilmoittamatta, joten se juttu jäi kuin seinään.. Vähän enemmän ehkä hänen kaverina yritin siinä olla.
Muuten noita yksittäisiä heppuja on muutama. Uusin on oma islam kasvatti Thesik. Sit löytyy esmes ajokoira, pystis ja saku jota tuolta pivikokennelajoilta herätin just henkiin ja kultsu.
Muuten noita yksittäisiä heppuja on muutama. Uusin on oma islam kasvatti Thesik. Sit löytyy esmes ajokoira, pystis ja saku jota tuolta pivikokennelajoilta herätin just henkiin ja kultsu.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Epätoivoinen katse
-
- Le-ppä-ker-ttu
Meillä asustaa portugeesi, westie ja bassetti. Tarkoitus olisi hankkia ehkä tulevaisuudessa lisää pivikokoiria, sitten kun meidän katraassa on tilaa.
- neuer
- Alkupalat
Itse "ostin" juuri yhden piviko koiran kenneliini. Puolivahingossahan tuo tuli rodultaan on Belgianpaimen koira Malinois.
"Ja sattumaan taas sun täytyisi luottaa.
Tapahtuu, mitä tapahtuu, muista että oot kaunis ihminen.
Vielä, kasvaa puu juuret vahvistuu taivaankantta päin kätes kurottaa.
Kyllä usko niin tai vähitellen lakastut. "
Tapahtuu, mitä tapahtuu, muista että oot kaunis ihminen.
Vielä, kasvaa puu juuret vahvistuu taivaankantta päin kätes kurottaa.
Kyllä usko niin tai vähitellen lakastut. "
-
- Analysaattori
Minulla on ollut alusta lähtien yksi kaksi piirrettyä koiraa. Ensimmäinen piirretty oli suomenajokoirauros, joka keräsikin näyttelyistä mm. vFIN, vSWE, vN, vF & vKANS PMVA tittelit. Sen jälkeinen hirvikoirauros oli kolmen maan sekä kansainvälinen piirrettymuotovalio. Kasvatan suomenajokoiria, joista ensimmäinen piirretty koira löytyikin heti ensimmäisestä pentueesta. Usagin Prinssi Uljas keräsi itselleen 6 sekä kansainvälisen piirrettyjenmuotovalioarvon. Eräs ajokoiraurokseni, evm. sukuinen keräsi itselleen kaksi serttifikaattia Ranskasta, kun pentueen jälkeen meni autuaimmillemaille. Ei kauaakaan, kun eräs myöskin evm. sukuinen ajokoirauros meni autuaimmillemaille, tuoden ensin kotiinsa 3xVSP, 2xROP sekä kolme serttifikaattia. Minulla oli myös piirretty valkoinenpaimenkoira, mutta myin sen ja nyt sillä onkin valokuvat. Lisäksi minulla oli aikojen alussa, ensimmäisen piirretyn ajokoiran kanssa nyt kadonnut kk. mäyräkoira "Leidi", joka valioitui ainakin Suomen piirretyksimuotovalioksi.
Tällä hetkellä Usagissa on 6 piirrettyä suomenajokoiraa sekä yksi piirretty beagle. Koirista tällähetkellä yksi on Suomen muotovalio, 5 koirista on ainakin yksi serttifikaatti ellei useampikin ja yhtä ei olla ehditty vielä kisauttaa. Mikäli kasvattini omistajat eivät löydä valokuvia koirillensa, pyrin piirtämään heille kuvat ellei minultakaan löydy valokuvia. Kasvateistani, jotka asuvat muualla on neljä piirrettyjä. Ja joista ainakin kahdella on serttifikaatti näyttelyistä.
Piirrän myös pivikokoiria pyydättäessä.
Tällä hetkellä Usagissa on 6 piirrettyä suomenajokoiraa sekä yksi piirretty beagle. Koirista tällähetkellä yksi on Suomen muotovalio, 5 koirista on ainakin yksi serttifikaatti ellei useampikin ja yhtä ei olla ehditty vielä kisauttaa. Mikäli kasvattini omistajat eivät löydä valokuvia koirillensa, pyrin piirtämään heille kuvat ellei minultakaan löydy valokuvia. Kasvateistani, jotka asuvat muualla on neljä piirrettyjä. Ja joista ainakin kahdella on serttifikaatti näyttelyistä.
Piirrän myös pivikokoiria pyydättäessä.
LOPETTANUT!!
-
- Kanada
- Viesti: