Pieniä lyhytkarvaisia belgejä tarjolla
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Pieniä lyhytkarvaisia belgejä tarjolla
Rainvalleyn 14. pentue on täällä ja rotuna tällä kertaa belgianpaimenkoira malinois. Pennut lähtee palveluskoirakokeita kisaavaan kotiin, kaikki muut lajit pelkkää plussaa. Haluan kisanäytön vaikken kovaa kisautusta vaadikaan, haluan vaan jonkunlaisen todisteen ettei jää sohvaperunaksi roikkumaan sivuilla.
Emä on vFINW-11 vMV-11 vNW-11 vSWE, vFIN, vFRA, vN, vGER MVA BH IPO3 RH-E TK3 vAVA vFIN TVA vFIN KVA Rajut Aarre Lasimaljassa, eli rakas Lenani. Lena on kantanartustani Hulttion Fiaskotapauksesta, jonka vuoksi haluan jatkaa tätä sukua niin kauan kuin bittipiskejä harrastan. :D Tuo suku on kuitenkin valitettavasti alkanut yleistymään, jonka vuoksi en ota tähän pentueeseen kuin yhden mun lisäksi.
Isä on vFIN KVA vPVA vFIN TVA Bakemonon Prison Blues, jonka Marcia ystävällisesti lainasi jalostuskäyttöön. Rutjalla ei ole paljoa sukua, jonka takia se on turvallinen valinta Lenalle.
Varaukset 1/2
Kirsi x narttu x Lilithia x Rainvalley's N______
varaaja x u/n x Kennel x Rainvalley's N______
Emä on vFINW-11 vMV-11 vNW-11 vSWE, vFIN, vFRA, vN, vGER MVA BH IPO3 RH-E TK3 vAVA vFIN TVA vFIN KVA Rajut Aarre Lasimaljassa, eli rakas Lenani. Lena on kantanartustani Hulttion Fiaskotapauksesta, jonka vuoksi haluan jatkaa tätä sukua niin kauan kuin bittipiskejä harrastan. :D Tuo suku on kuitenkin valitettavasti alkanut yleistymään, jonka vuoksi en ota tähän pentueeseen kuin yhden mun lisäksi.
Isä on vFIN KVA vPVA vFIN TVA Bakemonon Prison Blues, jonka Marcia ystävällisesti lainasi jalostuskäyttöön. Rutjalla ei ole paljoa sukua, jonka takia se on turvallinen valinta Lenalle.
Varaukset 1/2
Kirsi x narttu x Lilithia x Rainvalley's N______
varaaja x u/n x Kennel x Rainvalley's N______
-
- Kanada
Re: Pieniä lyhytkarvaisia belgejä tarjolla
Äläs nyt viitsi kun mulla on muutenkin koiria tulossa. :D Mutkun mulla ois just sopivasti nartulle kuvat ja Ruuti voisi saada tästä hyvän morsiamen sitten joskus pikkuiselle (esim. just kaks pentua) pentueelleen. Ja kun on Lenakin emänä! Riittäiskö sulle alkuun vähän hitaampi kisaaminen esim. vaan IPO:ssa josta lähdettäis sit laajentamaan tota kisautusta?
// Hei ja Rutjan emähän on Yar Dayr jonka toin joskus itselleni! Ai vitsit kun ois kiva suku!
// Hei ja Rutjan emähän on Yar Dayr jonka toin joskus itselleni! Ai vitsit kun ois kiva suku!
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Tietysti riittää! Enempää varaajia kun en ota, niin saat päättää nimen ihan vapaasti. :D Kuhan jotain ännällä alkavaa.
-
- Kanada
Mahtavaa! Rainvalley's No Sound But The Wind olis ihana. :) Ja mulle käy tosiaan syntymäpäiväksi mikä vaan.
// Neva
// Neva
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitti, olipa tää nopeeta.
Sitten, kun jaksaisi vielä oman naperon nimen päättää ja sivut tehdä... Laitetaanko synttäriksi vaikka 8.5.?

-
- Kanada
8.5. käy hyvin. :D Mitä muuten sanot, eiköhän tosta rakennekuvasta pysty jotenkin arvostelemaan vaikka onkin vähän viistosta? Jos parit näyttelytkin vaikka pyörähtäisi.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kyl mä uskon, että pystyy hyvin arvostelemaan. Kaikki tärkeä näkyy. :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Haluun Lenan pennun. Nyyh. 
Onks näit enää yhtään ja uskallatko edes mulle antaa?

Onks näit enää yhtään ja uskallatko edes mulle antaa?

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
No kun toi suku on alkanu yleistyy sen verran, nii halusin pitää pentueen toi pienenä. Mutta toisaalta muistin nyt, että oot puhunu ennenki että haluut Lenan pennun, joten kai mä nyt voin sen kolmannen kakaran sulle antaa. Tehdää sitte kaikki pieniä pentueita, jooko? 

- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jeij! :3 Eli nää on jo syntynyt?
Teen sivut varmaan illalla, nyt pitäis miettiä nimi näistä... Rainvalley's Negative Creep, Rainvalley's Northern Lights, Rainvalley's New Wave Polly tai Rainvalley's Neutron Star Collision, hmm....
Teen sivut varmaan illalla, nyt pitäis miettiä nimi näistä... Rainvalley's Negative Creep, Rainvalley's Northern Lights, Rainvalley's New Wave Polly tai Rainvalley's Neutron Star Collision, hmm....
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Aaa joo, nii on. :D En oo kyllä itekää saanu vielä päätettyä nimee tai tehtyy sivuja, joten ei sullaka oo kiirettä. Northern Lights ja Neutron Star Collision on kivoimmat mun mielest.
/ Mun pennun sivut rakentuvat pikkuhiljaa tänne! Laitan kaikki rekisteriin, kun saan Juintulta sivut. :)
/ Mun pennun sivut rakentuvat pikkuhiljaa tänne! Laitan kaikki rekisteriin, kun saan Juintulta sivut. :)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
http://www.junkiemonkey.org/virt/liirun ... netri.html
Vihdoin sain sivut tehtyä.
Vihdoin sain sivut tehtyä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ty! Laitan rekisterianomukset menee heti.