Jeee, ne on vihdoin valmiit!
Tervetuloa!
Linkkilistalle otan täytettä koirien sivuista ;)
Tenhon sivut / enma-daio.net
-
Nath
- Höpsö veitikka
-
Rotta
- Todellisuuden Avokämmen
Re: Tenhon sivut / enma-daio.net
Mä en ehtinyt nyt hirveän tarkasti vielä selailla mutta ai vitsi ku mua jo muutaman päivän on ahdistanut toi pissaamiskuva etusivulla niin mun oli pakko tulla sanoo et jotenkin se häiritsee kauheasti. :D
-
Byrento
- Syvällistä
Aluksi aattelin Rotan kanssa samaa, et ei etusivulle ainankaan, mutta sitten kun tutustuin (= luin rivin enemmän ja sanan nettireviiri jälkeen :D) paremmin, sopii se sivulle ihan erinomaisesti!
Tykkään muutenkin sivuista, kaikki tarvittava löytyy ja kaikki on vielä silmää miellyttävästi esillä. Erityisesti tykkään tosta, että noi blogitekstit löytyy suoraan tuolta sivulta, oon ite miettinyt miten saisin vastaavan toimimaan Elvin mahdollisilla tulevilla sivuilla!
Olinpas nyt tylsä arvostelija, en keksi rakentavaa palautetta! Tosi kivat sivut.
m/ otan yhteyttä jos joskus pääsen siihen asti, että sivut on pystyssä ;D
Tykkään muutenkin sivuista, kaikki tarvittava löytyy ja kaikki on vielä silmää miellyttävästi esillä. Erityisesti tykkään tosta, että noi blogitekstit löytyy suoraan tuolta sivulta, oon ite miettinyt miten saisin vastaavan toimimaan Elvin mahdollisilla tulevilla sivuilla!
Olinpas nyt tylsä arvostelija, en keksi rakentavaa palautetta! Tosi kivat sivut.
m/ otan yhteyttä jos joskus pääsen siihen asti, että sivut on pystyssä ;D
-
Nath
- Höpsö veitikka
Kiitos teille! Etusivun jalannostokuvan on tosiaan tarkoitus tukea tervehdystekstiä :D Joskin se tulee vaihtumaan kesäisempään tässä heti kun saan napattua sopivan, se ei todennäköisesti jatka tätä teemaa ;)
Byrento, tuollaisen blogipostausten syötön saa sivuille Feedburnerin kautta :) Voin vaikka neuvoa sen säätämisessä jos apua tarvitset!
Byrento, tuollaisen blogipostausten syötön saa sivuille Feedburnerin kautta :) Voin vaikka neuvoa sen säätämisessä jos apua tarvitset!