Tenhon sivut / enma-daio.net

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Nath
Höpsö veitikka

Tenhon sivut / enma-daio.net

Viesti Kirjoittaja Nath »

Jeee, ne on vihdoin valmiit!

Tervetuloa!

Linkkilistalle otan täytettä koirien sivuista ;)
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Re: Tenhon sivut / enma-daio.net

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Mä en ehtinyt nyt hirveän tarkasti vielä selailla mutta ai vitsi ku mua jo muutaman päivän on ahdistanut toi pissaamiskuva etusivulla niin mun oli pakko tulla sanoo et jotenkin se häiritsee kauheasti. :D
Byrento
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Byrento »

Aluksi aattelin Rotan kanssa samaa, et ei etusivulle ainankaan, mutta sitten kun tutustuin (= luin rivin enemmän ja sanan nettireviiri jälkeen :D) paremmin, sopii se sivulle ihan erinomaisesti!

Tykkään muutenkin sivuista, kaikki tarvittava löytyy ja kaikki on vielä silmää miellyttävästi esillä. Erityisesti tykkään tosta, että noi blogitekstit löytyy suoraan tuolta sivulta, oon ite miettinyt miten saisin vastaavan toimimaan Elvin mahdollisilla tulevilla sivuilla!
Olinpas nyt tylsä arvostelija, en keksi rakentavaa palautetta! Tosi kivat sivut.

m/ otan yhteyttä jos joskus pääsen siihen asti, että sivut on pystyssä ;D
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Kiitos teille! Etusivun jalannostokuvan on tosiaan tarkoitus tukea tervehdystekstiä :D Joskin se tulee vaihtumaan kesäisempään tässä heti kun saan napattua sopivan, se ei todennäköisesti jatka tätä teemaa ;)

Byrento, tuollaisen blogipostausten syötön saa sivuille Feedburnerin kautta :) Voin vaikka neuvoa sen säätämisessä jos apua tarvitset!
Vastaa Viestiin