Suomen voittaja vuosimallia 2012

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Vastaa Viestiin
elena
Syvällistä
Viesti:

Suomen voittaja vuosimallia 2012

Viesti Kirjoittaja elena »

Saatiin bambin kanssa tosiaan sivut sun muut valmiiks, eli tervetuloo kisailemaan! Halukkaat tuomarit saa ja pitää ehdottomasti ilmoittaa itsestään sähköpostitse tai tähän topaan. :-)

vFINW 2012
TUOMAROINNIN VOI ALOITTAA!
Janina
Höpsö veitikka

Re: Suomen voittaja vuosimallia 2012

Viesti Kirjoittaja Janina »

Voiko mukaan ilmoittaa pikkupentuja (5-7 kk)?
Camilla
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Saisinko mä bortsut tuomaroitavakseni? :) Camilla-nimelle!
and like a deer in the headlights
i meet my fate
elena
Syvällistä
Viesti:

Pikkupentuluokkaa ei ole, joten ei voi.

Kiitos Camilla, lisäilin sut sivuille!

// Tällä hetkellä tuomaria tarvitsevat
- BIS
- BIS-JUN
- BIS-KAS
- FCI 5: kaikki paitsi RYP, suomenlapinkoira, faaraokoira, harmaa norjanhirvikoira, karjalankarhukoira, ruotsinlapinkoira, pohjanpystykorva, amerikanakita, keeshond, mittelspitzit, siperianhusky, suomenpystykorva
- FCI 8: kaikki paitsi novascotiannoutaja, chesapeakelahdennoutaja, kiharakarvainen noutaja
- FCI 9: kaikki paitsi löwchen, perhoskoirat, havannankoira, lhasa apso, tiibetinterrieri
- FCI 10: saluki (ja mahdollisesti myös loput paitsi afgaaninvinttikoira ja whippet)
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Kutosryhmästä aina EFR:ään saakka olevat ryhmät lisäillään aina viikonloppuisin. Mä olen niiden päivittelyistä vastuussa niin ajattelin vain ilmoittaa ettei tarvitse miettiä miksi 1-5 ryhmiä päivitellään ja loput pyörii vielä hiljaisena.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
elena
Syvällistä
Viesti:

Päivitellääs tuomarilistaa! Eli tällä hetkellä tuomaria tarvitsee
- BIS
- BIS-JUN
- BIS-KAS
- FCI 8: kaikki paitsi novascotiannoutaja, chesapeakelahdennoutaja, kiharakarvainen noutaja
- FCI 10: saluki (ja mahdollisesti myös loput paitsi afgaaninvinttikoira ja whippet).

Tosi mukavasti on jo tuomareita löytynyt! Vielä noille lopuille kun saisi, oltaisiin kyllä ihan überiloisia:)
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mie voin tuokkia BIS ja BIS-jun jos ei oo omia koiria kehäs. :)
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Onko mun FCI1 ja FCI9 ilmottautumiset tullu osotteesta vicinity.k@gmail.com? Vai oliko ne jotenki väärin? (:
.
.
  • Kuva
whokilledbambi
Höpsö veitikka

^ Kaksi viestiä ylempää
whokilledbambi kirjoitti:Kutosryhmästä aina EFR:ään saakka olevat ryhmät lisäillään aina viikonloppuisin. Mä olen niiden päivittelyistä vastuussa niin ajattelin vain ilmoittaa ettei tarvitse miettiä miksi 1-5 ryhmiä päivitellään ja loput pyörii vielä hiljaisena.
Ysiryhmä kuuluu tähän viikonloppuisin päivitettävään.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Sen joo luin tosta, mutta kysyin nyt ennen viikonloppua. Ykkösryhmäläisiä ei ole laitettu tuonne niin siksi kysyin!
.
.
  • Kuva
elena
Syvällistä
Viesti:

^Selailin sähköpostia ja kyllä ne siellä oikein on, en oo vaan kerennyt eilen enkä tänään päivitellä. Huomenna viimeistään päivittelen ryhmät 1-5:)

// Niin joo ja kiitos Erika, lisäilen kohta sut sivuille tuomariksi!:)
Eli tällä hetkellä tuomaria vailla
- BIS-KAS
- FCI 10: saluki (ja mahdollisesti myös loput paitsi afgaaninvinttikoira ja whippet).
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Tänään lisätty EFR, 10- ja 9-ryhmät sekä osa kaseista. Mulla on ollut ihan hemmetin kiireinen viikko maanantaista tähän sunnuntaihin saakka ja ensi viikolla kiireet jatkuu ainakin ma-la töiden muodossa ja sunnuntainakin on asiakastapaaminen.

Hirveästi pahoittelut näiden mun kontolla olevien koirien lisäämisessä, mutta toisaalta osasin jo itse arvioida tälläistä viivettä "omien ryhmien" lisäämisessä ja siksi näyttely onkin vasta marraskuussa.

Elena sen sijaan on tehnyt aivan tajuttoman määrän työtä, lisännyt omat ryhmänsä ajallaan, hankkinut tuomareita kehottamatta ja teki kokonaan tuon ulkoasunkin. Suurimman kiitoksen näyttelystä saa (ja pitää) siis suunnata hänen suuntaan. ;)
elena
Syvällistä
Viesti:

Päivitellääs tota tuomarilistaa! Eli tällä hetkellä on kaikille ryhmille ja BIS-kehille tuomarit löytyneet paitsi FCI 10 ryhmästä saluki ja mahdollisesti myös loput paitsi afgaaninvinttikoira ja whippet kaipailis tuomaria. Ei oo paha homma enää:)
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Rete Dans la Lune pitäisi olla suursnautseri, p&s rodussa eikä pelkkä snausseri. Voisitteko siis siirtää sen suursnautseriksi? :)
whokilledbambi
Höpsö veitikka

FCI8 kaikki oikein ilmoitetut lisätty.

FCI6-EFR korjaukset aina sähköpostiin (esimerkiksi FCI7 korjaus, fci7 korjaus, FCI7 KORJAUS, tarkalla muodolla ei väliä). Käytän tätä topicia päivitysten välitykseen, jotta koiranomistajat voivat seurata täältä helposti mitkä ryhmät ovat sivuilla ja mitkä ei.

Elena tiedottaa omasta käytännöstään jos hän haluaa samanlaisen poikkeuksen. FCI1-FCI5 korjaukset saa ilmoittaa tänne topiciin kunnes Elena toisin päättää.

Oma päätökseni tulee näkymään näyttelyissä vain siten, että topicissa ilmoitetut korjaukset eivät tule tapahtumaan.

Tämä ei ole millään tavalla "läppäisy" Susitytölle, minun piti aikaisemmin jo pistää aiheesta viestiä mutta unohdin ja nyt Susitytön viesti muistutti asiasta (vaikka koira ei olekaan mun "päivitysalueella").

/ FCI7 sivuilla (14.9. klo 10.50)
FCI6 sivuilla (14.9. klo 11.01)
-> FCI6-EFR kaikki lisätty.
Vastaa Viestiin