saa poistaa

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
NeaS
Nakkisotilas
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 9:54 pm

saa poistaa

Viesti Kirjoittaja NeaS »

Eli hakusessa olisi sulhanen kauniille BH IPO2 HK1 JK1 TK1 Liirun Laarun Marialle! Maya tullaan ennen pentuetta kisauttamaan valioksi paimennuksessa, tokossa ja käyttöpuolella. Agility tavoitteena on myös valioituminen tai vähintään kolmosissa kisaaminen. Eli pentue olisi ajankohtainen aikaisintaan loppu vuonna/ alku vuodesta.
Sukua Mayalta löytyy jonkin verran. Molemmat vanhemmat ovat kuitenkin jo kuopattuja ja Mayalla on pari siskoa, joilla kummallakaan ei ole vielä pentuja ollut, mutta tullaan mahdollisesti käyttämään jalostuksessa. Eli kovin yleinen suku ei ole.

Urokselta odotan

- valio paimennuksessa
- kisausta pk-puolella
- ei yleinen suku (sukua saa ja mielellään pitäisi kuitenkin olla, huomion myös evm koirat)
- näyttelyistä vähintään laatumainen EH
Olen kuitenkin avoin vaihtoehdoille, joten laittakaahan rohkeasti sulhasehdokkaita näytille!

Pentue tulisi Cinnamon Circlesin nimiin ja on samalla kennelin ensimmäinen pentue. Uroksen omistaja saa halutessaan valitsemansa pennun tästä pentueesta.
Sulhasia rohkeasti näytille! :)
Litsikoira
Nakkisotilas
Viestit: 282
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 9:26 am
Paikkakunta: Tukholma

Re: E: bpg u

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

No mulla ois Super Max. Max on vFIN TVA, BH-koe on suoritettu & kilpaillaan suojelun VOI-luokassa. Maxilla on paimennuskessa perusrata suoritettu, oon ilmoittanut sen A1-luokkaan. Jos Max kelpaa, niin voin yrittää kisata sen käyttö- ja paimennusvalioksi ennen pentujen syntymää. Näyttelyistä Max on saanut EH:ta. Max on myös suorittanut yleispoliisikoirakokeiden SOVE-luokan.

// Ja Max on evm-sukuinen :)
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
NeaS
Nakkisotilas
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 9:54 pm

Re: E: bpg u

Viesti Kirjoittaja NeaS »

Kiitos tarjouksesta! Katselen vielä jos jollain on lainata suvullista gronttu herraa. Otan suhun yhtettä kun Maya on valio ja pentue enemmän ajankohtainen :)
Litsikoira
Nakkisotilas
Viestit: 282
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 9:26 am
Paikkakunta: Tukholma

Re: E: bpg u

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Okei, kiva :)
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: E: bpg u

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Jos vielä satut urosta etsimään, niin mulla olis tällanen Terranoisin kakara talossa hillumassa :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
NeaS
Nakkisotilas
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 9:54 pm

Re: E: bpg u

Viesti Kirjoittaja NeaS »

Enää ei ole urokselle tarvetta mutta kiitos nyt paljon tarjouksesta! :)
Lukittu