Whitback B: malinoiseja! synttäripäivä 10.1.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
elena
Syvällistä
Viesti:

Whitback B: malinoiseja! synttäripäivä 10.1.

Viesti Kirjoittaja elena »

Taas olis meidän kennelissä pentueen aika, ja rotuna sama kuin ensimmäisessäkin: nimittäin käyttölinjaisia belgianpaimenkoira malinoiseja! Pennut lähtevät aktiivisiin ja ennen kaikkea pysyviin koteihin, joilla toivon mukaan on jo ainakin jonkin verran kokemusta paimenkoirista ja niiden käsittelystä. Ajankohtana pentueelle on suurinpiirtein joulukuun puoliväli, riippuu vähän miten saadaan loput tulokset kasaan. Jos nappaa, lukaise läpi myyntiehdot ajatuksen kanssa. :)

Isäksi pentueelle on jo aikoja sitten valkattu ja hieman jopa jo pennuista kyselty BH IPO1 HK3 vFIN KVA vPVA RH-E RH-F A vFIN TVA vAVA vFBV Ferrera Roche, tutummin Nyko. Nyko on täysin evm-sukuinen, upea käyttölinjan malikka, joka tulee Ranskasta asti. Poika on kerännyt hienosti titteleitä itselleen käyttölajeista, ja näyttelyistä napannut yhden SERTin ja CACIBin. Luonnetta voi lukea herran omilta sivuilta.

Emänä näillä näkymin toimii myös täysin evm-sukuinen BH VK3 HK2 vPVA RH-E vFIN TVA vAVA vKTV-H Schönheit, kavereiden kesken Nia. Nia on tuotu saksasta käyttölinjaisesta suvusta, mutta näyttelyistä paras sijoitus PN4. Erinomaisesti käyttölajeissa pärjännyt tyttö on luonteeltaan hyvin itsevarma ja jahkailematon, mutta silti ns. kennelin prinsessa ja ajoittain oikea sylivauva! Nialle olis tarkoitus hankkia vielä viimeinen I-palkinto PAVIsta, jotta saadaan hänestäkin vielä käyttövalio ennen pentujen syntymää.

Vaatimuksena olis mahdollisille ostajille, että koirien kans kisattaisiin vähintäänkin pk:ssa ja paimennuksessa. Kuvilla ei sinänsä ole väliä, käy ei-rakennekuvat, pelkät rakennekuvat, pivikot, ja kuvattomatkin kelpaa oikein hyvin. Varauksia otan korkeintaan neljä (kolme itseni lisäksi).

Varaukset 4/4
n. Whitback Beulah / elena / Whitback
n. Whitback Bairin / Aveline / Vicinity
n. Whitback Bambi / Kirsi / Vroengard
n. Whitback Bashir / horros / Lowryder

Nimiä voi katella täältä, mikä tahansa B:llä alkava käy. Jos on itsellä kiva B:llä alkava nimi päässä (ei suomenkielinen), saa sen toki myös ottaa käyttöönsä.
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Re: Whitback B: malinoiseja!

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Apua... Rakastan vanhempia jaja.. Mulla saattais olla tilaa yhelle pienen pienelle koiralle. Lähtiskö mulle toinenki sun kasvattis, jos oikein kiltisti pyytäisin?
.
.
  • Kuva
elena
Syvällistä
Viesti:

No aivan varmasti lähtis! Vicinity on ehottomasti muutenkin yks mun lempparikenneleistä joita kyttään säännöllisin väliajoin... :mrgreen:
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Vroee yks, eih jeah?
elena
Syvällistä
Viesti:

Sinne myös, muistelinkin että sulla saattais Nykon pentu kiinnostaa. ;)
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Oi, tosi kiva kuulla tollasta (: En viel tiiä sukupuolesta, metsästän kuvia tässä just.
.
.
  • Kuva
elena
Syvällistä
Viesti:

Juu eipä tässä mitään kiirettä tosiaan ole, mukavaa kun menevät näin nopeasti kaupaksi meiän penikat!
Kirsi
Höpsö veitikka

Mäkää en tiiä viel sukupuolest. Haluaisin uroksen, mut mul olis kasa kuvia nartulle ja keksin nartulle jo kivan nimenkin... Joten laita nyt alustavasti narttu ja nimeksi Bambi, muutan sitte, jos löydänkin urokselle hyvät kuvat.
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Whitback B: malinoiseja! 1 pentu vapaana

Viesti Kirjoittaja horros »

Sie lupasit silloin joskus melkein minulle Nykon pennun!

Ja ai niin. Koska minua ei suuremmin kiinnosta kasvatella belgejä, kun näissä bordercollieissa tuota puuhaa riittää ihan tarpeeksi, niin sijoituskoira passaa myös oikein hyvin.

Lowryderiinhän se sitten joukon jatkoksi tulisi. Koirat-sivulta näkee aika kattavasti millä tapaa me treenataan ;)
Vuoden 2012 kennelinperustaja
elena
Syvällistä
Viesti:

Re: Whitback B: malinoiseja! 1 pentu vapaana

Ja ehottomasti lähtee horrokselle tästä viiminen pentu. :) Tota sijoitusasiaa mun pitää vielä mietiskellä, että miten itse aion käyttää tota omaa pentua etc.

Nyt sais alkaa tekemään sivuja ja katella tuolta noita nimiä, jos parin viikon sisään saataisiin kaikkien nimet ja sivut kasaan olisin tyytyväinen!
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Whitback B: malinoiseja! nimiä & sivuja

Viesti Kirjoittaja horros »

Minua himottaisi ottaa musta malikka ja saisinkin yhdet kuvat, mutta mitä mieltä kasvattaja on uniikkivärisestä pennusta?
Vuoden 2012 kennelinperustaja
elena
Syvällistä
Viesti:

Kuulostaa kyllä ihan mielenkiintoiselta toi musta väri, mun puolesta asia on kyllä ihan ok. :) Ja tän saat tosiaan ihan omaksi pennuksi, kun mulla todennäköisesti tulevaisuudensuunnitelmiin kuuluu teetättää pentue omalla pennulla, ettei suku yleisty liikaa ja Kirsillä ja Avelinellakin on mahdollisuus sitten muutaman pentueen pennut teettää!
Kirsi
Höpsö veitikka

Ää mä en vieläkää tiiä sukupuolta varmaks, kun en oo kuvia saanut urokselle. D: Koska nää olis syntymässä, että kauan mulla on aikaa?
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Mäkää en oo viel saanu kuvia, joten en tiiä sukupuoltakaa.. Yritän tossa kahessa viikossa saada jotain aikaseks..
.
.
  • Kuva
elena
Syvällistä
Viesti:

Ei tässä tosiaan ole mikään kiire, sanotaanko että about joulun aikaan näitten ois tarkotus syntyä, tän vuoden puolella kuitenkin. Laitetaan takarajaks kolmisen viikkoa sivujen ja nimien suhteen. :)
Vastaa Viestiin