Rumoer E-bortsut
- seita
- Toistolla tehoa
Rumoer E-bortsut
toivottavasti saadaan edes joku kiinnostunut!
ISÄ: Rumoer Acid eli Vito on ensimmäisestä Rumoer-pentueesta oleva mustavalkoinen uros, joka on saavuttanut tittelit BH Hk3 vPVA vAVA vFIN TVA vTOTBC-12, ennen pentuetta olisi tarkoitus napata vielä viimeinen ykköstulos hausta jotta saadaan vielä käyttövalionarvo tuohon titteliriviä koristamaan.
EMÄ: sain Juintulta lainaksi upean mustavalkoisen Lotta-neitokaisen, virallisemmin Radio Friendly Gallons Of Rubbing Alcohol Flow Through The Strip ja titteleiltään vPVA BH vAVA TK1 IPO2 JK2.
Viton veljellä Bolla on pentue, jonka kaikilla pennuilla on luultavasti jotain jalostussuunnitelmia. Viton kahden siskon jalostussuunnitelmat ovat vähän auki. Vitolla on kuitenkin lähes evm-suku joten tuskinpa tarvitsee liikaa pelätä suvun yleistymistä.
varaukset
seita, narttu, Rumoer Elki
jabberjay, narttu, Rumoer Esther
Saino, narttu, Rumoer Extreme
nimet
kuten tähän asti kaikkien pentujen nimet, täältä voi valita mieleisen. yksi nimi vaan, tyylillä Rumoer Eager.
ISÄ: Rumoer Acid eli Vito on ensimmäisestä Rumoer-pentueesta oleva mustavalkoinen uros, joka on saavuttanut tittelit BH Hk3 vPVA vAVA vFIN TVA vTOTBC-12, ennen pentuetta olisi tarkoitus napata vielä viimeinen ykköstulos hausta jotta saadaan vielä käyttövalionarvo tuohon titteliriviä koristamaan.
EMÄ: sain Juintulta lainaksi upean mustavalkoisen Lotta-neitokaisen, virallisemmin Radio Friendly Gallons Of Rubbing Alcohol Flow Through The Strip ja titteleiltään vPVA BH vAVA TK1 IPO2 JK2.
Viton veljellä Bolla on pentue, jonka kaikilla pennuilla on luultavasti jotain jalostussuunnitelmia. Viton kahden siskon jalostussuunnitelmat ovat vähän auki. Vitolla on kuitenkin lähes evm-suku joten tuskinpa tarvitsee liikaa pelätä suvun yleistymistä.
varaukset
seita, narttu, Rumoer Elki
jabberjay, narttu, Rumoer Esther
Saino, narttu, Rumoer Extreme
nimet
kuten tähän asti kaikkien pentujen nimet, täältä voi valita mieleisen. yksi nimi vaan, tyylillä Rumoer Eager.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Rumoer E-bortsut
Jee mulle mulle mulle! Mä en tiedä haluunko tytön vai pojan, toisaalta mulla on Pennyssä nyt 5 urosta ja 7 narttua, että ehkä mä sen uroksen otan. Tää tulisi varmaan saamaan joskus sitten pentueen yhdessä jonkun noista mun tuontikoirista kanssa. Nimeä mun pitää vielä miettiä. :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- seita
- Toistolla tehoa
jeee kuulostaa jepalta! merggailen sulle uroksen ja mieti toki rauhassa!
edit/
osaatko muuten sä sanoa mitä värejä tähän voi syntyä?
edit/
osaatko muuten sä sanoa mitä värejä tähän voi syntyä?

by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Sanoisin että mustavalkoisia ja ruskeavalkoisia. Punavalkoisia (noita vaaleampia ns. australianpunaisia siis) myös, riippuen siitä kantaako Vito resessiivistä E:tä (eli Ee). 

- seita
- Toistolla tehoa
okei, sovitaan että kantaa ni saa vähän valinnanvaraa enemmän. 

by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ja sovitaan, että molemmilla on A-lokuksessa vielä vaikka atat ja K-lokuksessa Kk ni nää voi olla trikkejä kans. 

- seita
- Toistolla tehoa
aijaha, sopii mulle!
en oo oikeesti niin kauheen tarkka enkä haluu liikaa rajottaa kuvien etsimistä ni mulle käy oikeen hyvin.

by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
-
- Epätoivoinen katse
Minä oisin kiinnostunut näistä bortsu pennuista! Pystyisikö tästä pentueesta syntymään show-linjaisia koiria vaikka molemmat vanhemmat näyttää olevan käyttölinjaisia? Pentu pääsisi siis asustamaan [http://rainboww.webs.com/s/etusivu.htm]Selyemiin[/url].
Kakaran kanssa tulisi kisattua lähinnä näyttelyitten lisäksi paimennuksessa ja pk-lajeja (haku ja ehkä jälki). Ja myös toko ja agility ehdottomasti! Myös joistain lajeista joitan yksittäisiä tuloksia, mutta nuo olisi mihin tulisi ainakin panostettua.
Ja jos sinulta pennun nyt saa niin kuva tulisi olemaan tämä ja sukupuoleltaan uros. Noista nimilistoista kaikkein kivoin nimi olisi Ebony, mikä tulisi siis pennun nimeksi.
Kakaran kanssa tulisi kisattua lähinnä näyttelyitten lisäksi paimennuksessa ja pk-lajeja (haku ja ehkä jälki). Ja myös toko ja agility ehdottomasti! Myös joistain lajeista joitan yksittäisiä tuloksia, mutta nuo olisi mihin tulisi ainakin panostettua.
Ja jos sinulta pennun nyt saa niin kuva tulisi olemaan tämä ja sukupuoleltaan uros. Noista nimilistoista kaikkein kivoin nimi olisi Ebony, mikä tulisi siis pennun nimeksi.
-
- Ei riitä.
Toivottaisin ilomielin tervetulleeksi yhden nappulan yksäreihini. Kisailtaisiin vähän kaikessa, mutta ainakin paimennuksessa, tokossa ja palveluksessa. Kuvia mulla ei vielä ole, mutta repäsen ne kyllä jostakin.
- seita
- Toistolla tehoa
haluaisin pitää tämän pentueen aika pienenä eli kolmen pään pentueena, en siis molemmille valitettavasti anna pentua. en suhtaudu myöskään kauhean innostuneesti showlinjaiseen pentuun. tällä hetkellä siis kallistun enemmän Sainon puoleen, eli jos vaan haluat niin saat kyllä pennun tästä. mulla voi ehkä olla jotain kuvia jotka voisin antaa jos et muualta saa. :)
edit/
Juinttu onko sulle jotain väliä koska nää syntyy?
edit/
Juinttu onko sulle jotain väliä koska nää syntyy?

by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
-
- Vuohenruokaa
Hei ootko tämän jälkeen suunnitellut millaista pentuetta? Kun mulle iski kamala himo, mutta olin tietysti hauskasti myöhässä, tässä kun olisi ollut niin täydellinen pentue (oisin halunnu E-pennun saakeli!!!!!). ;____; Oon hieman nukkunut virtuaalikoirien kanssa mutta uuden koneen myötä voisin aktivoitua jee ja tahdon uuden koiran.
// Oikeastihan haluaisin kyllä O-pentueesta mutta jos osaan aakkoset oikein O on aika kaukana voih.
// Oikeastihan haluaisin kyllä O-pentueesta mutta jos osaan aakkoset oikein O on aika kaukana voih.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
- seita
- Toistolla tehoa
Saino linkkaan sulle niitä kuvia tähän myöhemmin. :)
Camilla ööööööööö en oo yhtään ajatellut vielä! mä voin heittää sulle yksäriä vaikka sitten kun tiiän vähän paremmin!
Juinttu (oot mulle ikuisesti Juinttu......) kiitti sivuista!
Camilla ööööööööö en oo yhtään ajatellut vielä! mä voin heittää sulle yksäriä vaikka sitten kun tiiän vähän paremmin!
Juinttu (oot mulle ikuisesti Juinttu......) kiitti sivuista!
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))