vGBRW-13 | Welcome to London!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
vGBRW-13 | Welcome to London!
Welcome to London!
[/b]
Tervetuloa kauniiseen, ja toivottavasti mahdollisimman vähäsateiseen Lontooseen Iso-Brittannian voittajakoiranäyttelyn merkeissä! Tänä vuonna näyttely järjestetään 16. kesäkuuta ja osallistumisaikaa on 14. kesäkuuta saakka.
[/b]
Tervetuloa kauniiseen, ja toivottavasti mahdollisimman vähäsateiseen Lontooseen Iso-Brittannian voittajakoiranäyttelyn merkeissä! Tänä vuonna näyttely järjestetään 16. kesäkuuta ja osallistumisaikaa on 14. kesäkuuta saakka.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Syvällistä
- Viesti:
Re: vGBRW-13 | Welcome to London!
Linkki antaa mulle 404-virhesivun. :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Nyt ei pitäisi antaa. :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Viimestä viedään, tänään olisi näyttelyn vippi!
Mulla tosiaan, kuten olen jo ehtinyt valitella, on oma kone rikki. Äidin koneella saan toki näyttelyä hoideltua, mutta älkää panikoituko jos en nyt ihan 16. päivään mennessä onnistu osallistujia saamaan sivulle. Koitetaan kuitenkin hoitaa tämä näyttely kunnialla loppuun.
Mulla tosiaan, kuten olen jo ehtinyt valitella, on oma kone rikki. Äidin koneella saan toki näyttelyä hoideltua, mutta älkää panikoituko jos en nyt ihan 16. päivään mennessä onnistu osallistujia saamaan sivulle. Koitetaan kuitenkin hoitaa tämä näyttely kunnialla loppuun.
-
- Höpsö veitikka
Tarviiks viel tuomareita? Mulle voi laittaa loput.
// hienoo
// hienoo
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Jaa kaikki loput? :o Okei, no sulle sitten ysit, kympit, efr, sekä ykkösten, kakkosten ja kasien jämät. :D
Lisäilen just kolmosia. Enää nämä, kakkoset ja ykköset, sitten saa tuomaroida.
Lisäilen just kolmosia. Enää nämä, kakkoset ja ykköset, sitten saa tuomaroida.
-
- Nakkisotilas
ootko kasit laittanu? kun mun mitään koiria ei näy? eikä ykkösenkään koiria.
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.
~Beenful's golden retrievers and others
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.
~Beenful's golden retrievers and others
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kaikki osallistujat olen laittanut. Jos koiriasi ei näy niin se saattaa johtua virheellisestä viestin otsikoinnista tai siitä, että viestissä on ollut virheitä.
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mun koirista on lisätty myös vaan osa enkä tajua, miten oisin sitten tehny virheitä toisten ryhmien kanssa. Mutta ehtiskö vielä laittamaan uudet ilmot? Kun tää on vähän ikävää, kun oot lisänny koirat vasta vipin jälkeen eikä ole voinu aiemmin tarkistaa onko koirat päässy mukaan.
//Pistän nää nyt uusiksi, olisi mahtavaa jos vielä pääsisivät mukaan!
//Pistän nää nyt uusiksi, olisi mahtavaa jos vielä pääsisivät mukaan!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Sulla tais jäädä välistä kun nuo koirat on menneet kaikki ihan "suppuun", eli missään kohti ei ole rivinvaihtoja:
Ja noita on tosi rasittava tosta lähteä lisäämään kun hankala erottaa missä kohtaa vaihtuu sukupuoli/rotu/luokka, mutta okei mie voin nuo pistää mukaan.
Koodi: Valitse kaikki
FCI 5, harmaa norjanhirvikoira, JUNu. <a href="http://www.freewebs.com/kennel-furenza/Tantta.htm">Usagin rajamiehen Tantta</a><br> AVOu. <a href="http://www.kennel-furenza.webs.com/Rico.htm">Fenrisúlfr</a><br> n. <a href="http://www.kennel-furenza.webs.com/Siru.htm">Sisusuden Matkijanärhi</a><br> VETn. <a href="http://www.freewebs.com/kennel-furenza/Halla.htm">Lintuhaukun Heittotähti</a><br> islanninlammaskoira, JUNn. <a href="http://www.freewebs.com/kennel-furenza/Diega.htm">Katana Samurai's Diljá Dýrleif</a><br> samojedinkoira, NUOn. <a href="http://www.freewebs.com/kennel-furenza/Kaaos.htm">Ken'ketun Kaaos Ei Karkaa</a><br> AVOu. <a href="http://www.freewebs.com/kennel-furenza/Riemu.htm">I Don't Need Rhyme of White Snow</a><br> suomenlapinkoira,AVOu. <a href="http://www.freewebs.com/kennel-furenza/Zigva.htm">BB Lapin Ávzi</a><br>
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
^
Niin mä vähän arvelin, kun katselin noita ilmoja. Se on toi hotmail, se poistelee rivinvaihtoja vähän miten sattuu, vaikka yritän niitä lisäillä ihan reippaalla kädellä. Mutta kiitos hirveästi, jos viitsit noita setviä, koska varsinkin kasiryhmä ois mahtavaa saada mukaan ja oon pahoillani ylimääräisestä vaivasta. Pitäis vissiin kääntyä gmailin puoleen näyttelyilmoissa..
Niin mä vähän arvelin, kun katselin noita ilmoja. Se on toi hotmail, se poistelee rivinvaihtoja vähän miten sattuu, vaikka yritän niitä lisäillä ihan reippaalla kädellä. Mutta kiitos hirveästi, jos viitsit noita setviä, koska varsinkin kasiryhmä ois mahtavaa saada mukaan ja oon pahoillani ylimääräisestä vaivasta. Pitäis vissiin kääntyä gmailin puoleen näyttelyilmoissa..
-
- Syvällistä
- Viesti:
tähän liittyen muaki vähän harmittaa, että kasvattajaryhmä jäi ilmottamatta kun en ollut ollenkaan varma, onko kasvatteja tulossa tarpeeksi ja nyt vasta näkee, että olis ollut. :(Frisky kirjoitti:Kun tää on vähän ikävää, kun oot lisänny koirat vasta vipin jälkeen eikä ole voinu aiemmin tarkistaa onko koirat päässy mukaan.
en viitsi kasvattajaluokkaa turhaankaan ilmoitella, jos kasvatteja on oikeesti tulossa se nolla.
-
- Höpsö veitikka
Eli voiko alkaa tuomaroimaan?
// Okayh, laittelen muutaman lauseen koirista jotka saavat HYL/T/H:n tai ovat H:n ja EH:n rajamailla.
// Okayh, laittelen muutaman lauseen koirista jotka saavat HYL/T/H:n tai ovat H:n ja EH:n rajamailla.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Juu voi. :3
Olen pahoillani että osallistujat lisäsin vasta nyt. En mie kiusallani näitä järkkää ja tuhlaa aikaani. Tosta syystä laitankin itse lähes aina sen kasvattajaryhmän, tietämättä vielä että tuleeko siihen ne neljä kasvattia.
Olen pahoillani että osallistujat lisäsin vasta nyt. En mie kiusallani näitä järkkää ja tuhlaa aikaani. Tosta syystä laitankin itse lähes aina sen kasvattajaryhmän, tietämättä vielä että tuleeko siihen ne neljä kasvattia.
- Shady
- Taikuri
Parsoneilla on laitettu uros PN1'deksi.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ