M: 3x siperianhuskyja!! MYYTY

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Wolfin
Alkupalat
Viesti:

M: 3x siperianhuskyja!! MYYTY

Viesti Kirjoittaja Wolfin »

Juttu on niin että kennelini on ollut nk. kisatauolla jo liian pitkään. Olen erittäin kiireinen nykyään, eikä minulla ole kovinkaan paljon aikaa enää virtuaalikoirilleni. Näillä näkymin jätän ihan oikeasti kennelini tauolle, joten ajattelin, että jos jollakin kiinnostusta olisi, voisin antaa koiria uusiin koteihin. Olen itse siis kyseisten koirien kasvattaja. Tarjolla olisi kolme siperianhuskya, kaksi niistä on rekisteröity ja paljon kisanneita. Näyttelyissä ja rekiajokilpailuissa on käyty paljon. Koirat lähtevät kuvien kera.
Loput koirat jäävät kenneliin tauolle.

vPFRAV-10
Hidakan Susi
Uros, 17/5/2008
Siperianhusky

vPDKW-11
Hidakan It's A Sin
Narttu, 23/6/2009
Siperianhusky

Hidakan No Rest For The Wicked
Narttu, 1/6/2011
Siperianhusky

Haluasin koirat sellaiseen kotiin, jossa harrastetaan valjakkoajoa, sillä kennelissäni on pääasiassa muutenkin keskitytty siihen.
Olisin tosi kiitollinen, jos joku kiinnostuisi!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: M: 3x siperianhuskyja!!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Ovatko nämä evm.-sukuisia vai löytyykö yhdeltäkään polvia virtuaalimaailmasta? Voisin näille kaikille kodit tarjota Bellspockista. Kisausnäyttöä voit katsella vaikkapa Rockilta, Tihkalta ja Merliniltä. Kisaus on pääasiassa aktiivisinta valjakkoajoissa (siinä määrin mitä noita kisoja nyt järjestetään), agilityssä, tokossa sekä mejässä. Mejässä ei yleensä ole ollut mitään valioitumistavoitteita mutta mikäli koira siellä menestyy niin sit kisaillaan muutaman maan valioksi. Hupilajeihinkin jotkut näistä pääsevät, eli koiratanssiin ja agilityyn. Bellspock on kuitenkin mun tällainen sivuprojekti Kemroesin rinnalla.

Jos näille saisi sukuselvitystä niin kaikki voisin napata samaan paikkaan. :) Pentueet tulevaisuuteen, kun kukin on VVL KVA, TVA, AVA ja mielellään vielä muutaman maan mejävalio.
Wolfin
Alkupalat
Viesti:

Hyvältä kuulostaa, kaikkiin lajeihin mukaan vaan ;)

Kaikki ovat täysin evm. sukuisia koiria, ei sen kummempia sukujuuria löydykkään.

Voisin kyllä koirat ilman mitään sen kummempaa antaa teille parempaan kotiin. Jos vielä on jotain kysyttävää, niin kysy ihmeessä, muutoin koirat ovat teidän! :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Voi vitsi miten kiva juttu. Laitan sulle sivuja tulemaan tän illan tai viimeistään huomenna aamupäivän aikana! :) Kiitoksia! Tästä saadaankin mukavaa uudistusta Belleen.
Wolfin
Alkupalat
Viesti:

Okei asia selvä! Ja kiitoksia paljon!! :D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: M: 3x siperianhuskyja!! MYYTY

Näillä on kaikilla jo sivut, mutta tuloksia en vielä ehtinyt listata enkä kuvia lisätä, eli ethän ihan vielä poista koirien sivuja. :) Kutsumanimet vaihtuivat kullakin. Kontio, Deilah ja Zup. Tää juhannus vähän syö mun aikaa, mutta koitan saada loppuun saatettua mahdollisimman nopeasti!
Wolfin
Alkupalat
Viesti:

Joo ei mitään kiirettä, ilmoitat vaan sitten kun on valmista ja uskaltaa poistaa :)
ja hyvät nimet on :D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Näköjään en pitänyt kiirettä. :D Sori, oli päässyt unohtumaan. Nyt ois kaikki tallella, kiitos!
Wolfin
Alkupalat
Viesti:

Noh ei se mitään :) noniin hyvä juttu, ja ole hyvä vaan :D
Vastaa Viestiin