Nyt olis vielä ensimmäisestä tervupentueesta yks narttu myynnissä. Ainoastaan perusrata suoritettu, muuten täysin kisaamaton koira. Jos joku haluaa tuommosen haasteen itselleen ottaa, niin ilmanmuuta lähtee sinne sitten.
Koira on näköjään Guthrunin vanhalla kennel/kasvatusnimellä, mutta eipä kai nimi koiraa pahenna -eihän?
Muutaman kasvatin mä pistin kuoppaan armotta, minkä takia niitä ei tässä näy. Kaikkien omistajille on ilmoitettu asiasta, että kasvattini on pistetty uudelleen myyntiin (tai kuopattu mun toimesta).
• n. (Ei meriittejä, perusrata hyv.) Ketunjalan Came To Greenland "Vilja" (lempinimen saa vaihtaa)
Seitilautan Läksynsä Lukenut x Jenken's Shut Up And Sleep With Me | S. 25.10.2012
punaruskeahiilikko (mustamaski), belgianpaimenkoira tervueren
Vilja on Came To -pentueesta
M: Muutama vanhempi kasvatti (vielä 1x bpt)
- Cookiemonster
- Kanada
M: Muutama vanhempi kasvatti (vielä 1x bpt)
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Kanada
Re: M: Muutama vanhempi kasvatti (2x bc & 1x bpt)
Miten ois jos Kelmi lähtisi minun aaaaivan uutukaiseen Black Cherryyn? Jatkettaisiin kisautusta aina valioitumiseen asti ascassa ja agilityssa. Muista lajeista en tiedä vielä. Jalostusta en ole edes miettinyt ja jos sellaista tapahtuu niin otan hyvissä ajoin yhteyttä :) Kisautuksesta näyttöä löytyy täältä.
Tietty tuo Funktiokin miellyttää kovasti mutta luultavasti et kahta anna yhtäaikaa &.&
Tietty tuo Funktiokin miellyttää kovasti mutta luultavasti et kahta anna yhtäaikaa &.&
Taukoilen
- Cookiemonster
- Kanada
Enköhän mä voi ton Kelmi-pojan pistää sun matkaas hyvillä mielin. Oonkin seuraillut sun koirien kisautusta enkä epäile yhtään, etteikö tääkin tirriäinen pääsisi kisailemaan itteensä vielä jatkossa.
Huikkaile mulle tähän vaikka koiran uudet sivut, niin nappaan sen sitten pois tuolta alotusviestistä. :)
Mä hetken mietin tota Funktioo jos olisin sittenkin ottanut sen itelleni, kun ihan ensimmäisesta kasvattipentueesta on. Mutta mulla ei kyllä just nyt oo tilaa tuolla gaoottisessa Guttiksessa uudelle hauvalle. Niin jos sä vaan senkin haluat, niin ota pois vaan!
Huikkaile mulle tähän vaikka koiran uudet sivut, niin nappaan sen sitten pois tuolta alotusviestistä. :)
Mä hetken mietin tota Funktioo jos olisin sittenkin ottanut sen itelleni, kun ihan ensimmäisesta kasvattipentueesta on. Mutta mulla ei kyllä just nyt oo tilaa tuolla gaoottisessa Guttiksessa uudelle hauvalle. Niin jos sä vaan senkin haluat, niin ota pois vaan!
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Kanada
Kelmi pysyi Kelminä. Funktiosta tuli Askar
Kelmille tuli kuvat mutta toiselle tulee päivän mittaan kunhan jaksan alkaa selailemaan sivustoja.
Kelmille tuli kuvat mutta toiselle tulee päivän mittaan kunhan jaksan alkaa selailemaan sivustoja.
Taukoilen
- Cookiemonster
- Kanada
Selvä juttu, kiitoksia paljon sivuista. Päivittelen nuo Guthrunin sivulle kun taas kirjaudun, nappaan bortsut pois alotusviestistä.
// Kisaamaton (paitsi perusrata suoritettu paimennuksesta) tervutyttö myynnissä! Jos se ei kenellekään kelpaa, niin menee kuopattavaksi.
// Kisaamaton (paitsi perusrata suoritettu paimennuksesta) tervutyttö myynnissä! Jos se ei kenellekään kelpaa, niin menee kuopattavaksi.
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu