-
Huuuu, syvä henkäys ja se on menoa nyt.
Wasted Years rp aka WYRP aka ihana wyrppis olisi nyt ehkä just ja just katseenkestävä. En oo oikein uskaltanut tuoda paikkaa julkisuuteen kiitos Suomen roolipelimaailman hiljaisuuden ja kuppikuntaisuuden ja seliseli. Mutta tässä se nyt sitten olisi, erittäin paljon jenkkivaikutteita omaava foorumiroolipeli, jossa pelataan pääosin maineikkaan ohiolaisen sisäoppilaitoksen oppilailla. Pelattavaksi saa kuitenkin ottaa myös koulun ja kampuksen henkilökuntaa sekä kaupunkilaisia, mutta pääpaino on oppilailla.
Perinteisten pelien lisäksi on mahdollisuus edistää tapahtumia ja suhteita muun muassa tekstiviestikeskusteluilla, puheiluilla, chattailemassa, sosiaalisessa mediassa, vessan seinällä...... Lisäksi kokeilen, ymmärtääkö kukaan jenkkilästä tuttua plotting-menetelmää, jossa suunnitellaan hahmojenväliset suhteet pitkälti valmiiksi ja lähdetään saman tien itse suhteeseen hukkaamatta aikaa tutustumisiin sun muihin - kovin epärealististahan on, että koulun oppilaat eivät olisi toisiaan tavanneet, right?
Tällä hetkellä wyrppis on esiteltynä vain ja ainoastaan turrilassa, mutta olisi tarkoitus käydä kaupittelemassa tätä vielä vaikka missä sekä saada sivut listattua ja arvioitua erilaisten sivustojen toimesta. Kuitenkin turreilla on hyvä silmä asioiden suhteen, joten mielelläni kuulisin mielipiteitä ja kysymyksiä ja kaikkea mahdollista ennen isommille vesille seilausta. Sekä tietenkin pelaajia - kysymys niille, jotka eivät liity mukaan: miksi et!
PS. Pelialueet tullaan myöhemmin piilottamaan vierailijoilta - ne on kuitenkin nähtävissä vierastunnuksilla - joten ei tarvitse ujostella senkään suhteen! Tiedän, että moni ei tykkää kun pelit ovat näkyvillä kaikille, so don't worry!
PPS. Munhan tunnus tuolla tosiaan on fiona ihan vain vaihtelun vuoksi!
WASTED YEARS RP - foorumiroolipeli
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
WASTED YEARS RP - foorumiroolipeli
olin kerran herranterttu
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: WASTED YEARS RP - foorumiroolipeli
Tää on itseasiassa aika tervetullutta! Mähän itse ropetan, tosin aika vähän, ja oon huomannut sen kuinka ihmiset aina haluaa asioiden menevän omalla painollaan ja katsoa miten hahmojen kemiat lähtee pelittämään ja blaablaablaa, kun itse oon aina kuulunut niihin ihmisiin jotka taas haluavat suunnitella kaiken etukäteen ja pelata sen jälkeen suunnitelmat toteutumaan. :DLisäksi kokeilen, ymmärtääkö kukaan jenkkilästä tuttua plotting-menetelmää, jossa suunnitellaan hahmojenväliset suhteet pitkälti valmiiksi ja lähdetään saman tien itse suhteeseen hukkaamatta aikaa tutustumisiin sun muihin - kovin epärealististahan on, että koulun oppilaat eivät olisi toisiaan tavanneet, right?
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: WASTED YEARS RP - foorumiroolipeli
Lisää pelaajia kaipailtaisiin! Meitähän löytyy jo ihan reippahasti, 13 hahmoa yhteensä aktiivisesti mukana, mutta lisää kaivataan aina ;) Aloittajaystävällinen peli! Kaikki kukat saavat kukkia eli säännöt ovat sinänsä melko löysät ja toiminta vapaamuotoista. Kaikessa saa myös apua jos haluaa ja tarvitsee, eli rohkeasti mukaan!
Mielipiteitä olisi myös kiva kuulla lisää :)
Mielipiteitä olisi myös kiva kuulla lisää :)
olin kerran herranterttu