Epävirallinen vai virallinen?
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Epävirallinen vai virallinen?
Kilapiluista tällä hetkellä kyse. Itse en löytänyt tällaista topicia, niin ajattelin sitten tehdä :) Niin, kumman itse valitsisit kisoissa, viralliset vai epäviralliset? Tai mihin katosivat kaikki epäviralliset? Itse olen kylläkin enemmän virallisten puolella. Tähän vielä semmoinen juttu, että jos järjestäisin epäviralliskisabuumin (paimennusta, agia, tokoa, palvelusta, noutajakokeita yms.) olisiko ketään kiinnostunut osallistumisesta, vai jätänkö tekemättä?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Epävirallinen vai virallinen?
No, itse en ainakaan näe mitään pointtia virtuaalisten epävirallisten järjestämisessä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mä pysyn ainakin ihan virallisissa kun niissä on valmiiksi asetettu tavoite (valionarvo). Epävirallisissa ei ole mitään kunnon kaavaa jota olisi helppo lähteä seuraamaan niin niissä kisaaminen tuntuu "turhalta".
-
- Kriisissä
- Viesti:
Minulla sama juttu kuin edellisillä. Ehkä virtuaalisia mätsäreitä vois kiertää :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Samaa mieltä kuin aiemmat ja mitä ideaa on osallistua esim. epäviralliseen nomeen kun ei se hyödytä mitään ja se on käytännössä turhia, eikä niistä voi valioitua ja usein epävirallisten kisojen kaavat ovat erilaiset, joissakin tokossa esim. jaettiin hyväksytty tulos ja yhdellä hyväksytyllä tuloksella pääsit seuraavaan luokkaan, ei kovin todenmukaista ja aivan erilaista kuin virallisissa...
Eli en kannata. :D
Eli en kannata. :D
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Onpas hyötypainotteisia vastauksia, missä kaikki hauskanpito? :D
No ei, itsekin kisaan virallisella puolella, koska siellä voi niin sanotusti saavuttaa jotain. Epävirallista olen aikanani kokeillut, samoin kuin virallisia kisoja hevospuolella, mutta into ei oikein tahdo riittää kun missään vaiheessa ei tule sitä pistettä, että olet vihdoin saavuttanut jotain. Onhan VRL:llä ranking-pisteet, mutta ei se ole kuitenkaan ihan sama asia :D Mätsärit voisivat olla ihan hauskoja, mutta muihin epävirallisiin kisoihin en kuitenkaan jaksaisi välttämättä ilmottautua.
No ei, itsekin kisaan virallisella puolella, koska siellä voi niin sanotusti saavuttaa jotain. Epävirallista olen aikanani kokeillut, samoin kuin virallisia kisoja hevospuolella, mutta into ei oikein tahdo riittää kun missään vaiheessa ei tule sitä pistettä, että olet vihdoin saavuttanut jotain. Onhan VRL:llä ranking-pisteet, mutta ei se ole kuitenkaan ihan sama asia :D Mätsärit voisivat olla ihan hauskoja, mutta muihin epävirallisiin kisoihin en kuitenkaan jaksaisi välttämättä ilmottautua.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.