M: Furenzan poppoo myyntiin

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

M: Furenzan poppoo myyntiin

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Äärettömän vaikea päätös luopua seitsemän ja puoli vuotta kestäneestä projektista, mutta näin tässä nyt kävi, että päädyin lopettamaan virtuaalikoiratouhut. Pyrin laittamaan viestiä kaikille edelleen aktiivisina oleville kasvattajille - ensimmäisinä niille, joilta mulla on enemmänkin koiria. Tällä hetkellä annan eteenpäin ainoastaan tuontikoiria sekä omia kasvattejani. Valmiin oloisia koiria voi myös ottaa ihan vain jalostuslainaan. Koirille saattaa löytyä enemmän tuloksia kisoista kuukauden tai parin takaa sekä näyttelyistä.

Belgianpaimenkoira malinois BH IPO3 Ek3 FIN KVA RH-F B RH-FL B RH-T A vPVA vAVA FIN TVA vPOK u. Off The Records with Bad Karma, varattu Anny

Tsekinpaimenkoirat
RH-E vPVA n. ertova Nev sta, kysy kuvasta Lyydialta, varattu Susitytölle uusi sivu
BH IPO3 vRH-WA vFIN TVA vPVA vPOK u. Gerlachovsky Stit, kysy kuvasta Sigitiukselta, varattu Susitytölle
vFIN TVA vPoK2 BH RH-F A vPVA vAVA n. Lóvecs Duhak Poklad, kuvat mukaan, varattu Ewa
BH RH-E vPVA Tk2 vPoK1 u. Jiz Jest Cas Na Podzimku, kuvan saa mukaan, varattu _Saana_
RH-FL A BH IPO1 Tk3 vPVA n. Nesem Vám Noviny, kuvat mukaan, varattu Anny
BH IPO1 RH-E vPVA vPoK1 Tk2 n. Dobrý den, kuvat mukaan, varattu Juinttu, uusi sivu

Shetlanninlammaskoira Tk1 n. Farelwell Drop Dead Gorgeous, kysy kuvista Lanialta, varattu Ewa

Dobermanni vPoK1 RH-E BH n. Wild Child of Furenza, kuvat mukaan, varattu Talvililja

Siperianhuskyt
n. Hallan Viimaa Ja Vetoa, kuvat mukaan, saattaa olla useampia sertejä, varattu Juinttu, uusi sivu
u. Nuottapolun Shamaanin Sukua, kuvat mukaan, varattu Anny, uusi sivu

Basset hound BH vJM-14 vSWE KVA n. Jääkyyneleen Reggae, kuva mukaan, alustavasti Valkosuklaa

Rhodesiankoira BH IPO3 Vk1 vFIN KVA RH-T A RH-F A vFIN TVA vPoK2 vSWEJM-14 n. Nightingale of Furenza, kuvat mukaan, varattu Juinttu, uusi sivu

Rhodesiankoira RH-E BH Tk1 u. Redrazz Snitch Of The Crown, varattu _Saana_

Espanjanvesikoira BH Hk3 Jk2 vFIN KVA RH-FL B RH-F A RH-T A FIN TVA vAVA n. Katniss of Furenza, varattu Talvililja

Kultaisetnoutajat
RH-E BH Hk1 u. Xanthic Xebec of Furenza, varattu Sonja.
BH Jk3 Hk3 FIN KVA RH-W B RH-FL B RH-F B RH-T A FIN TVA vAVA FIN NVA vFIN JVA vRPOK vVPVA n. High-Five of Furenza, varattu Kurris
Kultainennoutaja BH Jk1 RH-T A NKNM-14 u. Kickblue Hollow Triumph, kuvat mukaan, varattu Sonja.

Labradorinnoutaja RH-FL A BH Hk1 u. Vicious Circles of Furenza, kuvat mukaan, varattu Juinttu

Novascotiannoutajat
BH Hk1 RH-F A vFIN TVA u. Feuer Und Flamme, kuvat mukaan, varattu Susitytölle
RH-T A BH Hk2 vFIN TVA n. Keep Rockin' in the Free World, kuvat mukaan, varattu Susitytölle

Keskikokoinen villakoira, musta BH RH-F B RH-FL B RH-T A vFIN TVA vAVA n. Vivir A Cuerpo De Rey, kuva mukaan, varattu Shadylle, uusi sivu

Afgaaninvinttikoirat
VVULFIN-0403 VVULSWE-0030 VVULGBR-0067 n. Dimestore Diamond, kuvat mukaan, varattu Shadylle, uusi sivu
VVULFIN-0435 VVULSWE-0043 VVULGBR-0066 u. Wild Spirit of Running Legends, kuvat mukaan, varattu Shadylle, uusi sivu

Unkarinvinttikoirat
VVULFIN-0436 u. Magyar Vándor, kuvat mukaan, varattu Shadylle, uusi sivu
VVULFIN-0412 VVULSWE-0067 n. Nyuszi ül a F ben, kuva mukaan, varattu Shadylle, uusi sivu

Venäjänvinttikoira VVULFIN-0401 VVULGBR-0043 BH n. Shumel Kamysh, kuva mukaan, varattu Shadylle, uusi sivu

Whippetit
BH Tk2 u. Breakdown of Furenza, kuva mukaan, varattu Talvililja
VVULFIN-0402 VVULGBR-0042 n. La vie en Rose, kuva mukaan, varattu Shadylle, uusi sivu
VVULFIN-0397 VVULSWE-0044 Avec Le Temps, kuva mukaan, mahdollisesti hyviä näyttelytuloksia, varattu Shadylle, uusi sivu

//Uudet

lyhytkarvainen mäyräkoirauros vGERJM-14 vDKJM-14 Prêt Tulipa Sylvestri, kysy kuvista Lalinalta, alustavasti Valkosuklaa
karkeakarvainen kääpiömäyräkoirauros BH Prêt Dendrobium, kysy kuvista Sigitiukselta
labradorinnoutajanarttu RH-T A BH Hk1 Tk1 Lasipisaran Carnacin Menhirit, kuvat mukaan, varattu Juinttu
novascotiannoutajanarttu BH Jk2 RH-E vFIN TVA Ternen Xena, kuvat mukaan, varattu Talvililja
kultainennoutajanarttu RH-E Lasipisaran Lumihanhi, kuvat mukaan, varattu Lyydialle, uusi sivu
samojedinkoiranarttu BH Jk3 Tk2 VVL KVA Anernerk Akycha, varattu _Saana_
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin

Viesti Kirjoittaja Shady »

Mua kiinnostais Vinka, Didi, Spiro, Vando, Nyja, Shiina, Rose ja Temi :mrgreen:
Vintit mulla kisaa pääsääntösesti näyttelyissä, juoksuissa, tokossa ja nyt uutena lajina rally-tokossa.
Villat mulla on ollu enemmän sellasina "kotikoirina", et näyttelyitä, agilityä ja tokoa. Osalla on muitakin tuloksia kyllä :P

Loska, Viima ja Nata kans snadisti kiinnostais ja sopeis mun projekteihin, mut en mä taida kehdata kerjätä sulta kaikkia koiria meille :roll:
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Nuo kaks novascottia mulle? Sulla myös on sellasia suvullisia novascoteja (oliks ne Kurriksen ja Niken kasvatteja?), joista oon kiinnostunut, jos tulevat myyntiin. Sit mua kiinnostaisi tsekkiläisistä Roy ja Esta. Oon aina halunnut tollasen, mut ikinä en oo hankkinu. Sain sun yv:n, mut oon just lähössä töihin eli vastaan kun kerkiän. Yyh, en haluu et lopetat :(

Sen verran osaan sanoa, et Jääkyyneleen Reggaen voi pistää myyntiin ja kuvan saa mukaan. Otin siitä pentueesta sillon itelleni pennun ja siitä on mulle palautunut jo yks uros, et kolmas sisarus samasta katraasta on liikaa.
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Shadyn ois ollu helpompi luetella, mitä koiria et halua. :lol: Saat villan ja tuontivinttarit. Kolmen viimeisen kohdalla tosiaan voisi ootella ainakin pari päivää, että muutkin ehtii noita vilkuilemaan, on varmaan sillai reilumpaa.

Susitytölle tollerit. (: Suvullisista narttua ajattelin käyttää jalostukseen, mutta uros tulee varmaan myyntiin joko mun tai kasvattajan kautta. Sit mulla ois Akku, jonka suunnittelin kuoppaavani, mutta jos haluat niin senkin saa. Ihanaa, että noi tsekkiläiset kelpaa jollekin, pelkäsin, että jäävät kaikki tonne roikkumaan.
Okei, mäpä laitan Ginan myyntiin.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Jazzylle saa kuvat mukaan.

Mua kiinnostaisi Viima-husky, Nata-rhode, sekä Roy- ja Dena-peskit. Nyjaan myös ihastuin, mutta se taitaa mennä Shadylle. :c
Hiskien kanssa lähinnä näyttelyitä, koiratanssia, mejää, taakanvetoa, rally-tokoa ja valjakoita olen harrastanut. Rhodelle luvassa näyttelyitä, juoksemista, pelastuskoirakokeita, sekä mejästä ja pok-kokeista valionarvon metsästystä. Peskien kanssa jatketaan aikalailla siitä mihin on jäätykkin.

Viima pääsisi asumaan Ken'kettuun, Nata with Joy'hyn, sekä peskit Bad Karmaan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Susityttö ehti napata Royn, mutta Viiman, Natan ja Denan saat mielihyvin. (:
Sonja.
Ei riitä.
Viestit: 357
Liittynyt: Ke Huhti 04, 2012 8:25 pm
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja Sonja. »

Minuu kiinnostas ottaa Suden Sydämeen Xanto ja Ruu :) Kisautuksessa jatkettais tosiaan samaan malliin kun muiden omien koirieni kanssa, eli valioksi ainakin tokossa, agilityssä, palveluksessa, noutamisessa, koiratanssissa sekä poliisikoirakokeissa. Lisäksi käytäisiin molempien kanssa näyttelyissä ja alustavia pentuesuunnitelmia ois molemmille. Ja yksäriä olit laittanutkin mutta siis Sanin otan takaisin itselleni myyntiin :)
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja Shady »

Vinka, Dime, Spiro, Vando, Nyja, Shiina, Rose, Temi
Didi tosiaan vaihtoi nimeä Dimeksi, koska porukasta löytyy jo sheltti nimellä Didi. Toivottavasti ei haitanne :P
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Anny
Alkupalat
Viestit: 39
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2015 1:50 pm

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja Anny »

Mua kiinnostaa tuo Nuottapolun Shamaanin Sukua niminen husky. Tulis Punahampaaseen . :)
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Mua kiinnostaisi hirveesti tuo High-Five of Furenza.. En vaan ole saanut Cottongrassin sivuja vielä valmiiksi, joten käykö että pohdin hetken? :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Lähtisikö minulle kaksi kultaista Kickblue Hollow Triumph kuvineen päivineen ja Xanthic Xebec of Furenza? Pääsisivät tänne. Kennelin sivuihin en hirveästi oo panostanut, kun ajattelin, että yksinkertainen on kaunista ja päätavoite on nimenomaan kisata koiria, ja siinä sivussa sitten kohentaa sivuja ja lisätä tekstejä.

Ruu jatkaisi ainakin nomesta ja agista valioksi, palvelusjälki myös mahdollinen. Xanto jatkaisi nomessa, ja sen ohelle otan varmaan rallytokon ja palvelushaun. Molemmat myös näyttelyihin. Oon kultsuille luonnostellut jo toukokuussa piirroksia, ja sieltä löytyi tällainen kiva uros jonka kuva tulisi Xantolle kun saan väritettyä. :)
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Viiman, Natan ja Denan uudet sivut.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Cessna
Epätoivoinen katse
Viestit: 450
Liittynyt: La Tammi 11, 2014 5:22 pm
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Lähtisikö mulle tuo rhodesiankoira Redrazz Snitch Of The Crown. Pääsisi uuteen kenneliini, jossa kasvatetaan vain ja ainoastaan rhodesiankoiria. Kisailtaisiin vinttikoirajuoksuissa ainakin valioksi asti. Lisäksi jatkettaisiin jo aloitetuissa lajeissa kisaaminen valioksi. Tulevaisuudessa ehkä pentue.
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin/(jalostuslainaan)

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Sonja saa Ruun ja Xanton. Ruun kohdalla jalostussuunnitelmista kannattaa sitten tulevaisuudessa mainita kasvattajalle, Xanton kanssa saat vapaat kädet, mutta mielelläni mäkin kuulisin näin alustavasti - on meinaan itelleni aika tärkeä koiruus tuo ja harmittaa, etten itse päässyt käyttämään jalostukseen.

Shady, kiitos sivuista nimenmuutos ei tietenkään haittaa. Kiva, että kuvat kelpas! Varmaan pakko välillä seurailla, miten ovat näytelmissä pärjänneet.

Annylle lähtee Loska. Ja kutsumanimen saa halutessaan tietty vaihtaa.

kirby, valitettavasti Kurris ehti jo yksityisviestitse kysellä Freian perään.

Lyydia, enemmän kuin mielelläni olisin sullekin kultsut antanut, mutta valitettavasti Sonja ehti ensin. Mielettömän makee piirrustus, toivottavasti saat sen jollekin käyttöön!

Juinttulle paljon kiitoksia sivuista. (:

_Saana_, sulle lähtee Stit. Kasvattajalle (Lania) sitten vaan informaatiota jatkossa mahdollisesta jalostuskäytöstä yms.
Cessna
Epätoivoinen katse
Viestit: 450
Liittynyt: La Tammi 11, 2014 5:22 pm
Viesti:

Re: M: Furenzan poppoo myyntiin | uusia noutajia & mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Tässä olisi Stit :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Vastaa Viestiin