Asiaa valkoisistapaimenkoirista

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Taimi
Le-ppä-ker-ttu

Asiaa valkoisistapaimenkoirista

Viesti Kirjoittaja Taimi »

Haha, jooh... Eli palailin tuossa huhtikuussa(?) tauon jälkeen takaisin virtuaalimaailmaan uusin nimimerkein ja kennelein. Ei siitä sen enenpää :lol:

Yritän nyt ujuttautua takaisin tähän touhuun ja uskaltauduin jopa tekemään tämän aloituksen, jee.

Asiani koskee valkoisiapaimenkoiria, kuten fiksuimmat varmaan otsikosta huomasivat. Uusi kennelini Susiluoto kasvattaa valkkareita sekä saksanpaimenkoiria, ja (rankan) taustatutkimukseni jälkeen tein johtopäätöksen ettei valkoisille paimenille ole aktiivista yhdistystä/liittoa. vFCI:n sivulla oleva vVPY eli Virtuaalinen Valkoinenpaimenkoirayhdistys ei näytä olevan enää toiminnassa. Sen lisäksi löysin VVAPY:n, joka ei ole yhtään sen elävämpi.

Ajattelin täällä kysäistä, tietääkö joku aktiivista yhdistystä?; onko jollain tälläistä tekeillä? tai pienintäkään kiinnostusta laittaa pystyyn valkkareille omaa liittoa?

Toivottavasti tähän vastaa edes joku, koska henkilökohtaisesti olisin kiinnostunut saamaan valkkareiden kasvattajat ja itse koiratkin samaan paikkaan ;)
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Re: Asiaa valkoisistapaimenkoirista

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Yhdistys on mun nimissä ja kunhan saan ulkoasun toimimaan haluamallani tavalla, tulee se taas esille. Sille ei oo kovaa kysyntää koskaan ollut, joten oon pitäny sen piilotettuna nyt mut nää vanhemma harrastajat tietää että se on mun nimissä. Nytki arvon kanssaharrastaja tuli nykimään hihasta :D Mulla on myös rakenteilla tietokanta, jossa on jo aika paljon koiria. Ja ettei käy samallatavalla, kun vissiin bortsukannan kanssa niin mä sitä koko ajan yritän tehdä, kun työkiireiltäni ennätän.

Oon siis ostanut jo ihan rahalla ulkoasut ja taulukot ja koodit kaikkeen, joten värkkäilen tätä ihan sillee hissuksee ja toivon että saan niin tehdä :D Kiva että kuitenkin uusia valkkariharrastajia mukaan saapuupi!
.
.
  • Kuva
Taimi
Le-ppä-ker-ttu

Re: Asiaa valkoisistapaimenkoirista

Viesti Kirjoittaja Taimi »

Joo, kiva kuulla että tää on jollain työn alla! :)
Vastaa Viestiin