O: bortsuja

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

O: bortsuja

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

En tiiä mitä meinaan mutta ilmeisesti kyhäillä jotain pientä taas! Oon ollut nyt meeelko pitkän ajan tauolla, ne muistaa jotka muistaa, toivottavasti joku uskaltaa vielä antaa mulle koiria käsiin.
Eli Kemroesia aikanani pyöritin. Oon valitettavasti hukannut muistitikun jolla oli Kemroesin tiedostot eli kennel ei oo tekemässä paluuta. Enkä oo tekemässä paluuta yhtä suuressa mittakaavassa mitä aiemmin toimin v-maailmassa. Nyt haluaisin pari koiraa talteen ja niitä pikkuhiljaa kisautella ja aikanaan tarjota jalostukseen tai käyttää omaan pentutehtailuun.

Pari bc-narttua ja -urosta ois hakusessa. Mulla ei enää oo oikein mitään käsitystä bortsusuvuista. Jos Kemroes-linjat ei oo kauheen yleisiks levähtäny nii mielelläni otan koiria joiden suvuissa niitä esiintyy taikka sitten ihan Kemroes-kasvatteja. :)

Kisanäyttöä ei luonnollisesti ole. Kisailen käyttölajeissa, paikku agi toko ja palveluskoiralajit. Tavoitteina valioituminen kustakin. Aktiivisuus varmaan vaihtelee, joskus saatan hyvinkin olla elossa ja joskus taas hiljenen hetkeksi.
Näyttelyissä ei pyöritä ellei löydy sellaseen jotain omaa silmää miellyttäviä kuvia.

Ei oo kiirettä! Ootan mielelläni hyvää pentuetta.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: O: bortsuja

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Jos teetän Shep x Stalla viimeinkin niin houkuttelisko yhtään. :P
Tai vaihtoehtoisesti saat yhä käyttää sijoittajan oikeutesi Stallaan ja astuttaa sen itse millä lystäät, olihan se alunperin sijoitus.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: O: bortsuja

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Teetä vaan, houkuttelis kyllä yks napero sieltä! Mitä aattelit ajankohdaks?
Avatar
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1172
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:12 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: O: bortsuja

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Deneo
Kanada
Viestit: 1674
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:46 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: O: bortsuja

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Täällä ois tulossa kolme pentuetta (kunhan joskus sais noille ne viimeiset tulokset..), yksi Kemroesin kasvatille ;).
Don't you wanna live before you die?
Hex
Epätoivoinen katse
Viestit: 476
Liittynyt: To Maalis 07, 2013 10:21 pm
Viesti:

Re: O: bortsuja

Viesti Kirjoittaja Hex »

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: O: bortsuja

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Kiitoksia kovasti, vastailin noihin topicceihin teille kaikille :)
Vastaa Viestiin