
Eli olisiko kenelläkään kiinnostusta AKT vauvoille? Kenneliin ei siis ole vielä tulossa pentuetta, mutta ajattelin vain kysyä näin aluksi, että onko kiinnostusta. Kennelissäni ei ole tärkeintä vanhempien sijoitukset ja muut, vaan laatu. Väriksi pentueelle tulisi olemaan tricolor.
Vanhemmat:
Emänä toimisi kennelimme upea luonteinen ja rakenteinen Runaway's Keep Me Perfect eli Bianca.
Se on herttainen ja kiltti, mutta ei kuitenkaan anna toisten koirien hyppiä nenilleen. Viihtyy ihmisien parissa ja on muutenkin vilkas. Biancan luonteesta sekä tuloksista voi lukea lisää sen sivuilla.
Isänä toimisi Minitoy's Speed Runner eli Spikey. Tämä poika on todellinen Terrieri ja ei luovu esim. lelustaan hevin. Ihmisten parissa seurallinen. Ihan mukavan luonteinen kaveri, mutta aina ei tule toimeen muiden koirien kanssa. Spikeyn luonteesta ja tuloksista voi lukea lisää sen sivulla.
Jos siis olet kiinnostunut niin pentueet sivulla on lisätietoa ostamisesta ym. muusta.
Jos pentueeseen syntyy narttupentu/ja, niin yksi narttu jää kenneliin. Pentue on siis ensimmäinen kennelissäni. Nimet valitsen niin, mikä kuulostaa kivalta. Nimiä voi varailla :).
eli:
Cookieboy - Fafe
Candyman
Tiny Cassiopeia
Little Cassidy
Ja etuliitteeksi tietenkin Runaway's !
Pentueelle otan 3 varaajaa, mutta kahdesta varaajasta pentue voitaisiin jo toteuttaa.
1. Fafe, Brigetin, uros
2. lk, narttu
Otan nyt varauksia vastaan!
Muistattehan, että pentueeseen saattaa syntyä myös vain kaksi pentua, joten annan vain kahdelle ensimmäiselle pennun, jos näin tapahtuu.
Vanhemmat lisätty!
Pennut tullaan rekisteröimään vFCI:n.
Pentueen ajankohta siirtyi helmikuun lopulle, jonka välisenä aikana vanhempia kisataan ainakin lajeissa: näyttelyt, agility ja mahdollisesti tokossa, sekä ehkä tuholaistorjunnassa, koiratanssissa ja taakanvedossa.
Pentueeseen syntyy yleensä 2-4 pentua per pentue.
Pennut syntyivät 24.09.2009, Biancan pentuepäiväkirja!

