Sivu 1/1

Kääpiö lapsosia! SYNTYNEET!

Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 5:50 pm
Kirjoittaja Olivia
Kuva

Eli olisiko kenelläkään kiinnostusta AKT vauvoille? Kenneliin ei siis ole vielä tulossa pentuetta, mutta ajattelin vain kysyä näin aluksi, että onko kiinnostusta. Kennelissäni ei ole tärkeintä vanhempien sijoitukset ja muut, vaan laatu. Väriksi pentueelle tulisi olemaan tricolor.
Vanhemmat:
Emänä toimisi kennelimme upea luonteinen ja rakenteinen Runaway's Keep Me Perfect eli Bianca.
Se on herttainen ja kiltti, mutta ei kuitenkaan anna toisten koirien hyppiä nenilleen. Viihtyy ihmisien parissa ja on muutenkin vilkas. Biancan luonteesta sekä tuloksista voi lukea lisää sen sivuilla.
Isänä toimisi Minitoy's Speed Runner eli Spikey. Tämä poika on todellinen Terrieri ja ei luovu esim. lelustaan hevin. Ihmisten parissa seurallinen. Ihan mukavan luonteinen kaveri, mutta aina ei tule toimeen muiden koirien kanssa. Spikeyn luonteesta ja tuloksista voi lukea lisää sen sivulla.
Jos siis olet kiinnostunut niin pentueet sivulla on lisätietoa ostamisesta ym. muusta.

Jos pentueeseen syntyy narttupentu/ja, niin yksi narttu jää kenneliin. Pentue on siis ensimmäinen kennelissäni. Nimet valitsen niin, mikä kuulostaa kivalta. Nimiä voi varailla :).
eli:
Cookieboy - Fafe
Candyman
Tiny Cassiopeia
Little Cassidy

Ja etuliitteeksi tietenkin Runaway's !

Pentueelle otan 3 varaajaa, mutta kahdesta varaajasta pentue voitaisiin jo toteuttaa.
1. Fafe, Brigetin, uros
2. lk, narttu

Otan nyt varauksia vastaan!
Muistattehan, että pentueeseen saattaa syntyä myös vain kaksi pentua, joten annan vain kahdelle ensimmäiselle pennun, jos näin tapahtuu.

Vanhemmat lisätty!
Pennut tullaan rekisteröimään vFCI:n.

Pentueen ajankohta siirtyi helmikuun lopulle, jonka välisenä aikana vanhempia kisataan ainakin lajeissa: näyttelyt, agility ja mahdollisesti tokossa, sekä ehkä tuholaistorjunnassa, koiratanssissa ja taakanvedossa.

Pentueeseen syntyy yleensä 2-4 pentua per pentue.

Pennut syntyivät 24.09.2009, Biancan pentuepäiväkirja!

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterriereille?

Lähetetty: Su Marras 23, 2008 8:29 pm
Kirjoittaja Olivia
nosto..

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterriereille?

Lähetetty: Su Marras 23, 2008 8:32 pm
Kirjoittaja Hanna-81
Vanhemmat ?

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: La Marras 29, 2008 5:33 pm
Kirjoittaja Olivia
Kiinnostusta ?

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: La Marras 29, 2008 5:43 pm
Kirjoittaja Hanna-81
Juu olisi ollut, jos vanhemmat olisi kisattuja koiria.

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: La Marras 29, 2008 5:47 pm
Kirjoittaja Dream
Suosittelen että kannattaa kisata koirilla ensiksi ja sitten myöhemmin kokeilla uudelleen, olisiko enemmän kiinnostusta (: puoli ot.

//ehkä koirille olisi enemmän kysyntää jos vanhemmilla olisi edes muutama tulos :D

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: La Marras 29, 2008 6:06 pm
Kirjoittaja Olivia
Hmm... Miksi vanhemmat pitäisivät olla kisattuja, voisi silti tulla yhtä hienoja pentuja.

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: La Marras 29, 2008 9:56 pm
Kirjoittaja Hanna-81
Ihan vain siksi, että minä ainakin haluan nähdä, että pentujen eteen on myös kasvattaja jotain tehnyt.
Myöskin siksi koska itse vaadit pentujen omistajilta, että pentuja pitäisi kisauttaa mahdollisemman paljon.

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 8:26 pm
Kirjoittaja Olivia
up

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 8:38 pm
Kirjoittaja mio
ERI1 PN1 SERT CACIB ja ROP eivät ole titteleitä, joten ne eivät koiran tittelirivistöön kuulu. :)

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 9:14 pm
Kirjoittaja Melia
Ystävällisenä neuvona tämän viestin laitan, eli älä vain loukkaannu :) Kannattaa oikeasti kisata niillä koirilla ja hankkia kunnon tuloksia, muuten ei ketään tule pennut kiinnostamaan. Jos vanhempina käytettäisiin aina kilpailemattomia koiria, niin kuka tahansahan voisi itsekin tällaisia tehtailla (vähän raju sana, en tarkoita pentutehtailua tms.) Eli virtuaalikoirilla ainoa pentueen laadun mittari on vanhempien kisatulokset -> jos ei hyviä tuloksia, huonot vanhemmat ja siten myös pentue. Ei se kilpailuttaminen kovinkaan suuri homma ole, ja kunnon kasvattaja näkeekin hiukan vaivaa koiriensa ja näiden jälkeläisten eteen. Eli muutama kuukausi kilpailemista ja näyttelyissä käyntiä, niin varmasti löytyy kiinnostuneita pennunostajia ;) Valioitumiset ovat aina plussaa!

Re: Kiinnostusta Amerikankääpiöterrieri vauvoille?

Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 9:41 pm
Kirjoittaja Olivia
Kyllä näitä vanhempia on alettu ilmoittelemaan näyttelyihin, tuholaistorjuntaan, tokoon ja agilityyn
jo aikaisemmin. Pitäisi vaan aina keretä sijoitukset lisäillä niiden sivuille.
Ja vasta kun vanhemmilla on tarpeeksi kisattu, niin vasta sen jälkeen astutus tapahtuu. :)

Re: Kääpiöterrieri vauvoja !

Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 5:12 pm
Kirjoittaja Olivia
Ylöös!
Kukaan vielä ?

Kiinnostunut

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 3:46 pm
Kirjoittaja Vera
Voiko pentuja enää varata? Jos voi, niin olisin kiinnostunut. Kuten nimimerkistäni jo huomaat, rakastan terrierejä.

Re: Kääpiö lapsosia! SYNTYNEET!

Lähetetty: Su Kesä 07, 2009 12:11 pm
Kirjoittaja Vera
Olempas tyhmä! :D En huomannut, että pennut syntyivät jo.