O: -

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Ida T
Alkupalat
Viestit: 4
Liittynyt: To Kesä 29, 2017 12:13 pm

O: -

Viesti Kirjoittaja Ida T »

Kiitos ihanasta uudesta koirasta, Janina!

Mulla olisi siis hakusessa joko cockerspanieli tai shetlanninlammaskoira. Olen ihan uunituore kaveri virtuaalikoirien maailmassa, mutta virtuaalihevoset ovat tulleet tutuksi monen vuoden aikana. Eli tiedän jo vähän mitä odottaa. Ajatuksena olisi siis saada ensimmäinen virtuaalikoira, jonka kanssa voisi kiertää näyttelyitä ja tutustua virtuaalikoirille suunnattuihin lajeihin ja löytää ehkä se itselle mieluisin tapa harrastaa.

Koira saisi aktiivisen kodin, jossa se saisi juoksennella vapaana ja pääsisi mukaan maastoretkille. Sijaintina toimisi siis pieni hevostalli metsän keskellä, jossa lääniä riittää. Jos oikein kunnolla innostun, niin nartulla voisi teettää jopa pennutkin, mutta koiran sukupuolella ei oikeastaan ole väliä, uroskin käy. Myöskään koiran iällä ei ole kovinkaan paljoa arvoa, kunhan sillä voi vielä harrastaa eri lajeja. Omaa tallia varten koira saisi piirretyn kuvan, mutta näyttelyitä varten sillä olisi rakenteesta valokuva.

Jos nurkistasi löytyy mielestäsi sopiva koira minulle, niin huikkaa ja katsotaan voisiko se sopia mun ensimmäiseksi virtuaalikoiraksi! Plussaa olisi jos saisi sen rakennekuvan mukaan!

- Ida T VRL-14407
taivalpaasi[at]gmail.com
http://taivalpaasi.weebly.com/
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5964
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: O: cockerspanieli tai sheltti

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Multa löytyis cockereita kasvattava kennel Detur. Kodinvaihtajia ei periaatteessa tällä hetkellä ole, mutta pentue mulla vois olla ajankohtainen. Lue lisää http://sakumaanikko.net/v/detur/suunnitelmat.html ja pistä vaikka yv jos kiinnosti! Kuva on mahdollist saada mukaan.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Litsikoira
Nakkisotilas
Viestit: 282
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 9:26 am
Paikkakunta: Tukholma

Re: O: cockerspanieli tai sheltti

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Mulla on rekisteröitynä pari vanhaa koiraa, joiden sivut ovat jo kadonneet, mutta perustiedot löytyvät rekisteristä. Mun puolesta saat ottaa ne, cockerspanieli ja sheltti. Molemmat ovat evm-sukuisia, eikä niillä ole jälkeläisiä tai kilpailutuloksia. Mulla on tässä myös mun oma sheltti, jota en ole ehtinyt vielä kilpailuttaa kunnolla, joten jos olet erittäin kiinnostunut siitä, voin antaa sen. Suunnittelen tälle urokselle pientä pentuetta, josta ajattelin ottaa oikeastaan vain itselleni pennun, mutta jos sua kiinnostaa, niin lisään mielelläni siihen yhden pennun. Emä olisi evm, ja vain yksi sen aiemmista pennuista on "elossa", ja sillekkään ei tule pentuetta.
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Vastaa Viestiin