Terveystulokset koiralle

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Turbo
Alkupalat
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Syys 18, 2017 11:45 am

Terveystulokset koiralle

Viesti Kirjoittaja Turbo »

Heissuli vei!

Tulin tässä miettineeksi, että "arvotteko" te itse vain summanmutikassa koirillenne terveystulokset, vai tekeekö joku sen teidän puolestanne?
Haluaisin pitää asiat mahdollisimman vähän omissa käsissä, eikä hirveästi tahdo löytää enää edes eläinlääkäreitä. :c Viimeksi 12-13 vuotiaana omistanut kennelin ja silloin niitä oli vaikka muille jakaa.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Terveystulokset koiralle

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Ite en oo enää aikoihin koirille terveystuloksia laatinut just eläinklinikoiden puutteen vuoksi. Arpominen tuntuu itelleni liian tylsältä vaihtoehdolta. Ja siinä on aina liian helppo ottaa uusinta-arvonta mikäli koiralle tulikin D-lonkat ja silmäviat.

Oon itse asiassa pitkään pohdiskellut eläinklinikan perustamista entiseen Sudenkuopan eläinklinikkatyyliin. Siihen vaan tarvittaisiin useampia innokkaita eläinlääkäreitä, jotta homma pyörisi. :) (saa nostaa käsiä ylös)
Turbo
Alkupalat
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Syys 18, 2017 11:45 am

Re: Terveystulokset koiralle

Viesti Kirjoittaja Turbo »

Sellanen olisi oikeasti todella kiva idea! Ite olisin ainakin innokas lähtemään mukaan c:

Mulla oli joskus aikoinaan oma klinikka ja olin todella hämilläni siitä, kuinka paljon kävijöitä sielläkin oli. Mut sitten tulikin tämä älypuhelinaika ja 90% kaikista kenneleiden pitäjistä lähti eikä nykylapsia kiinnosta.
Tiitu
Nakkisotilas
Viestit: 235
Liittynyt: To Heinä 20, 2017 8:29 am
Paikkakunta: Asutaan missä huvittaa

Re: Terveystulokset koiralle

Viesti Kirjoittaja Tiitu »

Klinikka Yorshire kyllä voi terveystulokset koirille hoitaa. Ja samalla muutkin hoidot onnistuvat. Klinikalle
Vuoden Kennelinperustaja ja Nyyppä 2017
Vuoden Nyyppä 2018
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Terveystulokset koiralle

Viesti Kirjoittaja Shady »

Tiitu kirjoitti: Ke Syys 20, 2017 8:26 am Klinikka Yorshire kyllä voi terveystulokset koirille hoitaa. Ja samalla muutkin hoidot onnistuvat. Klinikalle
Annappa sitten Tiitu olla viimeinen kerta, kun jonkun muun tuomarin nimissä koitat tuomaroida yhtään mitään kisoja. Mimaa on nyt asiasta infottu, eikä hän tuohon klinikkaan liittynyt millään lailla. -.-
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Terveystulokset koiralle

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

^ ... Hupsista. Näköjään sit Miman nimissä on ehitty vNORDWia tuomaroimaan aika reilusti.

Tiitu, jos haluat kouluttautua viralliseksi YVNL-tuomariksi niin laita vaikka yv tai @ :)
Turbo
Alkupalat
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Syys 18, 2017 11:45 am

Re: Terveystulokset koiralle

Viesti Kirjoittaja Turbo »

@sparkle Minä haluan! Laitoin tosin eilen vFCI kautta sen tuomarikoulutuksen ekan osan menemään. :D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Terveystulokset koiralle

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Laita mulle yv tai sähkäriä virtuaalisuus@gmail.com askarruttavista kohdista! :)
Vastaa Viestiin