Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 181
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Elisa. »

Heipä vaan turrilaiset! Olen pitänyt taukoa varmaan noin vuoden verran, ja yritän nyt palailla takaisin, katsotaan mitä tästä tulee. Osa ehkä mut muistaa.

Mulla on vain vähän nyt mietinnässä, että teenkö koiristani valokuvallisia vai piirrettyjä, nuo vanhat koirat alkaa olla jo niin eläneitä, että joutavat pois joten uusia on tulossa ja edelliset olivat molempia. Rotu pysyy edelleen pk-colliena edelleen ja kennelikin pysyy vanhana samana, Carminian. Valokuvallisilla en ole oikein koskaan näyttelypiireissä pärjännyt, piirroskuvilla sentään jotenkuten.

Mahtaakohan täällä olla edes montaa saatika yhtään pehkokasvattajaa / harrastajaa? Onko turrila nykyään kuinka aktiivinen, osa harrastajista (murto-osa), on onneksi löytänyt myös hevospuolen keskustan puolelle :) että ainakin jokunen on elossa pikselimaailmassa.

Mulla on nyt siis edessä luultavasti ulkoasun päivittelyä, uusien koirien mietintää ja sen sellaista.. Meneeköhän tulevat kasvatit edes kaupaksi, tällaisia mietin jo nyt kun en tiedä tosiaan onko pkc kasvattanut tai laskenut suosiotaan entisestä.

Mutta hei kertokaa toki mitä tänne kuuluu :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Jee <3 minä oon oottanu Carminian comebackia!

Mulla on itellä tällä hetkellä vain nahkoja mutta pehkot kiinnostaa yhtä lailla. Jos haluut myidä sun vanhoja koiria niin mulla on kyllä muutamalle tilaa.. :mrgreen:

Luulisin että pehkot menee ihan kivasti kaupaksi koska niistä ei mitään ylitarjontaa ole. :)

Koirapuoli on mun silmään tullut pikku hiljaa vähän aktiivisemmaksi! Tuntuu tosin, että vanhempien harrastajien aktiivisuus on hyvin aaltomaista. Uusia kasvoja on tullut mukavasti mukaan.
Mä oon tässä pörränny ny aika pitkään yhtäjaksosesti ilman isompia epäaktiivisuusjaksoja, jostain sitä motia vaan piisaa!
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 181
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Elisa. »

Odottanut oikeasti meidän paluuta?! oi että kuinka ihana kuulla :) Juu vähän aaltomaista omakin koiraharrastelu on ollut, vähän tuntuu ettei vielä ole kunnolla päässyt hommaan mukaan ja se ei siis johdu muista harrastajista, vaan (virtuaali)koiraharrastuksesta lajina ylipäätään, mutta mitäänhän edistystä ei tapahdu, ellei itse lähde tutkimaan tätä aihetta ja palailemaan takaisin!

On noita myynnissä, täytynee vain katsoa että mitkä kaikki on vielä elinkelpoisia :D Palailen tähän kohta uuden viestin kera, ja listaan nuo myyntikelpoiset yksilöt.
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 181
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Elisa. »

Jees, katselin nyt noita ja päätin että muutaman (lähes kaikki :'D ) voisin myydä, narttuja kaikki.
Sivuilla olevia valokuvia ei tosin tule mukaan, mutta vastaavat voin antaa jos tarvetta. Piirrokset saa mukaan.

Kaikki evm-sukuisia:
merle pehko Trollcoll's Pixie - ei pentueita
merle pehko TK1 Iron Hill White Lips Kissed - ei pentueita (oli suunnitteilla, ei toteutunut)
soopeli pehko TK2 vAVA vPVA Silverbell Mi Amor - 1 pentue

soopeli nahka Glory Garden's White Sorrow - ei pentueita
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Mä voin kotiuttaa Pixin ja Seran mun yksityisiin! Ihanat kuvat heillä <3_<3, pivikonäyttelyihin pääsevät ja niiden lisäksi tähtäimessä vAVA, vTVA, vKVA ja vPVA. Jossain vaiheessa varmaan sitten vois pentuetta pukata... :cool: Mä laitan ihan kohta sivuja tulemaan!
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 181
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Elisa. »

No tämähän sopii :) nuo valokuvalliset menee sitten bittiavaruuteen. Täytynee tehdä muistosivut ja tallentaa web archiveen.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Pixi sekä Sera!
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 181
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Elisa. »

Sparkle, kiitos :) Harmittaa ku muistaakseni tolle Seralle oli joku isomman näyttelyn juniorivoitto ja arvonimi siitä, mutta noi kaikki vanhat näyttelyt jotka mulla oli tallessa on jo kadonneet netistä, eikä niitä oltu tallennettu web archiveen :(

Ja saa tosiaan noi isommat versiot noista ottaa kans. Nyt aukee kuvat ainakin pienempiin versioihin.
http://www.kuippana.net/collie/p/sera/1.png
http://www.kuippana.net/collie/p/pixi/2.png
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

No jopas. :D Mietinkin että onpas pienet kuvakoot näissä! Kiitos :mrgreen:
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 181
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Viirunen palailee takaisin tai ainakin yrittää // pkc kasvattajat hoi?!

Viesti Kirjoittaja Elisa. »

Joo ne aukes siel vanhoilla sivuilla ihan vaan kun klikkas niitä :D on mulla aina pienet kuvat linkkinä ja linkin takana ne isot kuvat.
Vastaa Viestiin