E&T useita koiria

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

ETSITÄÄN
evm.sukuista cpk u. | Emänä tulisi olemaan cpk n. BH TK2 HK2 vPVA Perlinda's Broken Heart
evm.sukuista papill u. | Emänä tulisi olemaan papill n. BH vAVA Tuulen Pientä Huminaa

1.polvista cpk u. | Emänä tulisi olemaan cpk n. BH ​JK2 vPVA vSWEJW-18 ​vJMV-18 vMV-18 vGERJW-18 vGERW-18 vJEUW-19 vEUW-19 Teräshampaan Unissakävelijä

2.polvista kn n. | Isänä tulisi olemaan kn u. BH TK4 HK3 ​vRpoK3 vFIN NVA vFIN TVA vRPOK vFIN KVA vEUV-18 ​vFINW-18 Golden Arrow de la Dorado
2.polvista kn u. | Emänä tulisi olemaan kn n. BH TK4 HK2 vRpoK3 vFIN TVA vRPOK vFINW-18 Fireflies de la Dorado

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

TARJOTAAN
evm.sukuinen ranbul u. BH TK4 vFIN TVA vAVA Blawin Ice Man VARATTU SINTSU
evm.sukuinen chow n. BH TK3 vAVA vWW-17 vWJW-17 Hilvanuotan Avaruusnalle
evm.sukuinen bc u. BH JK2 ATDcds vHpoK2 vPVA vAPVA vGERJW-18 Geraldi Carpor VARATTU JANINA
evm.sukuinen clk u. BH JK2 vPVA Ciiraviiman Huippu Juttu
evm.sukuinen vp n. BH vHpoK3 TK4 vFIN TVA vPVA vHPOK Storypath Snow White
evms.sukuinen sp u. BH TK1 IPO3 vPoK1 vPVA vFIN KVA vOPS vFINW-18 Black Nightmare

1.polvinen sh u. BH JK3 TK4 vFIN TVA vFIN KVA vKTV-F vAVA vPVA ​vPFINW-18 Hippisley's Master The Onixpected
1.polvinen il u. BH TK1 HK3 OTDd ATDcs v​PVA vFIN KVA vSWEVW-18 vEUVW-19 The Land of Nod
1.polvinen br n. BH JK2 ATDcds vHpoK2 vPVA vAPVA vPFINW-18 vPFINJW-18 vPNORW-18 vPNORJW-18 vPITJW-18 vPITW-18 ​vPSWEJW-18 ​vPSWEW-18 ​vPEUJW-18 vPEUW-18 Blepicas Campanule Barbue
1.polvinen eurasi n. BH TK4 ​vFIN JVA vFIN TVA vFIN & vRUS & vGBR MVA vFINW-18 vEUW-19 DL Stille Nacht
1.polvinen d u. BH TK1 IPO2 vPoK2 Douperk Tiny Rascal Gangsters
1.polvinen rw u. BH TK2 IPO3 vPoK2 vFIN KVA Douperk Hells Angels MC

2.polvinen faarao n. BH vFIN & vGBR & vGER & vUSA & vRUS MVA vGBRW-18 vMV-18 ​vGERW-18 vFINW-18 vEUW-19 ​Just A Jewel of Cidisa
2.polvinen sp u. BH TK1 IPO2 vPoK2 vPVA One Reason of Narvik

KÄYTETYT
bordercollie n. Hidden Treasure of Cidisa
parsonrussellinterrieri u. Little Dream Boy
cairnterrieri u. Thunderbolt NJ
parsonrussellinterrieri n. Pimeyteen Kadonnut Nukkekoti
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mua voisi kiinnostaa käyttää jalostukseen Nuuskista. Mulla on kaksi urosta, joiden välillä täytyy vielä pohdiskella - VF Blockrunner sekä Waor Feels Like A Good Time. Että jos pystyisin tekemään tällaisen alustavan varauksen, niin palailisin asiaan mahdollisimman pian? :mrgreen:
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Minä olisin kiinnostunut käyttämään tuota ranskisurosta Huldalle
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

Janina & Sinttu // Pistän teille varaukset noille kahelle koiralle eli saatte käyttää noita kahta :D
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Sadi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: La Joulu 24, 2016 4:48 pm
Paikkakunta: TKU

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Sadi »

Voisin ehkä tarjota Hoinalle Felixiä. Herraa toki kisautetaan vielä reippaasti, ainakin pari valionarvoa tähtäimessä ennen penskoja. (Ja on tosiaan evm-sukuinen, mutta jos tulee joskus varaa joustaa)
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Janina »

Oon nyt tosiaan tehnyt päätöksen että käyttäisin Nuuskikselle Finiä! Mun puolesta ei ole tarvetta kisailla ennen pentuetta, haluaisin oikeastaan saadakin seuraavan sukupolven nopsasti maailmaan kun mulla tulee kohta jonkinmoinen tauko virtuaalikoirailuun? Haluatko sä pennun, en varmaankaan laittele mitään pentuetopaa vaan teen vaan suoraan yhden itselleni? :mrgreen:
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

Janina kirjoitti: Su Touko 20, 2018 9:46 pm Oon nyt tosiaan tehnyt päätöksen että käyttäisin Nuuskikselle Finiä! Mun puolesta ei ole tarvetta kisailla ennen pentuetta, haluaisin oikeastaan saadakin seuraavan sukupolven nopsasti maailmaan kun mulla tulee kohta jonkinmoinen tauko virtuaalikoirailuun? Haluatko sä pennun, en varmaankaan laittele mitään pentuetopaa vaan teen vaan suoraan yhden itselleni? :mrgreen:
Voin mää yhden ottaa :) narttupentu varmaa mulle tulis
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ Jee! Täältä löytyisi pentuetopaa. :) Vikasta viestistä löytyy nimet.
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

Listaa päivitetty
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

Päivitetty
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

Lisätty uusia koiria!
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja nisha »

Minulta löytyy tarjota hädin tuskin kisattu evm pirset narttu God and the Illusory Garden, juurikin hieman yli kuukauden virtuaalimaailmassa ollut, kisaa aktiivisesti koko ajan niissä lajeissa missä pystyy. Jos sulle ei muuta tarjota, niin tätä saa kyllä käyttää!
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

nisha kirjoitti: To Loka 18, 2018 1:08 am Minulta löytyy tarjota hädin tuskin kisattu evm pirset narttu God and the Illusory Garden, juurikin hieman yli kuukauden virtuaalimaailmassa ollut, kisaa aktiivisesti koko ajan niissä lajeissa missä pystyy. Jos sulle ei muuta tarjota, niin tätä saa kyllä käyttää!
Näitä punaisia irlanninsettereitä ei virtuaalimaailmassa hirveesti ole niin ehdottamasti kiinnostais tuo sun narttu! Tarkotus olisi kisata ennen pentuetta tuota mun urostakin niin ehdit vielä kisailla tuota sun narttuakin. Pentueella ei ole mikään kiire kuitenkaan :D
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja nisha »

No sittenhän tämä onkin match made in heaven! Eli siitä vaan kun on oikea aika niin voit käyttää tuota mun narttua. Se jatkaa kisoissa ihan aktiivisena nyt kuten tähän mennessä :3 Jos mulle ilmotat sitten kun se pentue ois tulossa nii ois kiva!
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: E&T useita koiria

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Talvililja kirjoitti: Ti Huhti 24, 2018 6:06 pm 2.polvista bc u. | Emänä tulisi olemaan bc n. BH JK2 STDcs vPVA Dance Pony Dance of Cidisa
Multa löytyis 2-polven suvullinen Bengel Tonic le Seòladair, jos kelpaa. :mrgreen:
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vastaa Viestiin