O: collieita

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

O: collieita

Viesti Kirjoittaja Janina »

Eääh, tää voi olla todellista hakuammuntaa kun virtuaalikoirapiirit on nykyään niin hiljaisia että todellakin itkettää, mutta kokeillaan! Eli siis pyöriikö nurkissa uuden kodin tarpeessa olevia collieita? Uusia tai vanhoja sukuja, kokonaan suvuttomia? Eikö kasvatti koskaan löytänyt kotia vai onko sen sivut poistettu ja se on "jäänyt"? Heitä se Duskarraan! En voi luvata kilpailemisen osalta suuria ainakaan lähiaikoina, mutta ainakin haukku pääsee colliekasvatuksesta kiinnostuneeseen kotiin, jossa kisataan aina kun ehditään. Tässä kohtaa haen vielä aktiivisemmin pehkoja kuin nahkoja, mutta kaikki tarjolla olevat nahkatkin ehdottomasti tsekataan! Pentueistakin saa kertoa ja esimerkiksi linkata jos mulla on mennyt joku pentueosiosta ohi.
Deneo
Kanada
Viestit: 1674
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:46 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: O: collieita

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Meille syntyi 2008 (itse asiassa puolentoista viikon päästä tulee kymppisynttärit täyteen) nahkapentue. Kaksi urosta, joista toinen ei muistaakseni saanut koskaan edes sivuja. Isä evm, äiti suvullinen. Siitä saa, jos vuosikertakama kelpaa :lol:.
Don't you wanna live before you die?
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: O: collieita

Viesti Kirjoittaja Janina »

Joo ehdottomasti kelpaa, jos vaan mulla ei satu olemaan ihan samaa sukua ennestään! Juuri eilen naureskelin, miten yksikin koiristani on saanut toisen koularinsa kymmenen vuoden kuluttua ensimmäisestä. :mrgreen:

Laittele vaan lisätietoa kyseisestä tapauksesta!
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: O: collieita

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Voisin lyyä Shaghasin sivut hetkeks nettiin jos tahot kattoo onksiel mitään mikä sua kiinnostaa, aika moni koira jäi pennuttamatta. Siel tais olla 2-3 pehkoakin.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: O: collieita

Viesti Kirjoittaja Janina »

Deneo, vastailen yv:llä tässä heti kun ennätän!

Sigi! How cool! :love1: Siel oli muistaakseni myös joku harjakoiranarttu, se saattaisi kanssa kiinnostaa ellei ollut pennutettu!
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: O: collieita

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

http://viuhku.net/shaghas/

Mulla itelläni olikin vaan yks pehko mut ne mitä muistelin kanssa oli Luna ja Viima, saat nekin jos tahot. En usko että Twiggy kaipaa, mä "pöllin" siltä itekin aika monta koiraa loppuvaiheessa kun vielä harrastin, ne kun sattu olemaan jo valmiiks shaghasissa. Mulle ittelleni olis ilo nähdä Lunasta jatkoa, sen vanhemmat on mun ekoja virt.pehkoja (jos tahot nähdä niin voin niidenkin sivut kaivaa väliaikasesti esille).

Mä taisin luvata sen harjakoiranartun pennutuksen jollekin, oiskohan ollut Miira? Mut sitä ei koskaan tietääkseni tehty. Että sen puolesta saat senkin.

Noin muutenkin saatat joutuu tsekkailee itte turrilasta (koirien nimillä etsien varmasti löytyy) et onko käytetty. Mun vikassa pennutus-triidissä parille nahkalle tuli pentuja joita ei oo Shaghasin sivuilla, mut varmasti useammalla ei ole.

Mut ainakin kaikki millä on mun ottamat/piirtämät kuvat niin ne saa messiin.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: O: collieita

Viesti Kirjoittaja Janina »

Eli Redfield's Ace Of Spades oli ilmeisesti vapaata riistaa, ja sit Lunan ja Viiman voisin ottaa, oletan et Lunan kuvat sekä Viiman tämä kuva on sun ottamia?

Muut kiinnostavat, näiltä en löytänyt pentueita;
- Shaghas Covoe Choctaw (tämä kuva myös sun ottama?)
- Azteca Chico (pentuetopicissa 0 varausta?)
- Willowhood's Lone Pilgrim (pentuetopicissa 0 varausta?)
- Shaghas Jara Jamaya (oli listattu pentuetopiciin mutta ainoa varaus peruuntui?)
- Lifeline's Your Betrayal (pentuetopicissa 0 varausta?)
- Bentobox Snugglesnatch (pentuetopicissa 0 varausta?)

Voi olla että joudun karsiin nahkoista vielä ettei tuu liikaa koiria, tai sitten en, laitan kuitenkin lopulliset sulle yv:llä sitten kun saan sivut tehtyä. Tallentelin nyt nuo et voit taas poistaa Shaghasin sitten kun haluat. :mrgreen:

Hieno juttu tuo harjakoira! Entäs mikä on Joomagnan Lifelong Passion -sakemanninartun kohtalo? En ainakaan löytänyt pentuetta, voisin ottaa Marciaan yhteyttä ja kysyä haluaako hän sitä vielä käyttää tai jos ei halua niin ottaa kokonaan itselleni.
Litsikoira
Nakkisotilas
Viestit: 282
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 9:26 am
Paikkakunta: Tukholma

Re: O: collieita

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Mulla on oleskellut aika toimettomana yks nahka, Al Buio Tutti i Gatti Sono Neri, otin sen yhdesta Hiljamielen pentueesta noin vuosi sitten, annan sen mielellani sulle jos haluat :)
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: O: collieita

Viesti Kirjoittaja Janina »

Litsikoira kirjoitti: Su Heinä 01, 2018 8:54 pm Mulla on oleskellut aika toimettomana yks nahka, Al Buio Tutti i Gatti Sono Neri, otin sen yhdesta Hiljamielen pentueesta noin vuosi sitten, annan sen mielellani sulle jos haluat :)
Kiitti, kelpaa!
Vastaa Viestiin