Belgiyhdistys herää henkiin!

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Belgiyhdistys herää henkiin!

Viesti Kirjoittaja Lume »

Voi kyllä, olen päättänyt herättää virtuaalisen belgianpaimenkoirayhdistyksen takasisin elävien kirjoihin!! Oon tästä pelottavan innoissani :D
Vielä ei vFCI ole hyväksynyt yhdistystä takaisin listoille, joten en ota vielä kenneleitä kasvattajat -sivulle, mutta sivuja saa mennä tutkimaan ja saa kertoa mielipiteensä sivuista ja ihan koko hommasta. Tätä aarretta olen jo hetken pitänyt kuoren alla, mutta tänään sain viimeistelytkin aika lailla tehtyä niin uskon että nyt jos koskaan on oikea aika kertoa asiasta koko turrikansalle :mrgreen:

Hyvät naiset ja herrat, tässä on VBPY <3

ps. Suosittelen tutkimaan sivuja tietokoneella, sillä puhelimella sivut näyttävät hiuka pöhköiltä..

edit// Yhdistys on hyväksytty!
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Belgiyhdistykseen liittyvää - jalostus

Viesti Kirjoittaja Lume »

Moikka turrilaiset!
Koska eri muunnosten väliset ristetytykset (poislukien malinois-tervueren, groenendael-tervueren, laekenois-malinois) ovat kiellettyjä myös täällä virtuaalimaailman puolella, olen kehitellyt uutta käytäntöä tämän suhteen. Minulle voi laittaa sähköpostia (lumenkennel[at]outlook.com) yhdistelmästä, jonka vanhempia ei saisi virallisesti ilman lupaa yhdistää. Esimerkiksi malinois-groenendael, tervueren-laekenois jne. Sitten katson yhdistelmän läpi, ja mikäli yhdistelmä on järkevä, annan luvan teettää sen pentueen :)

Lisäksi olen vähitellen ottamassa myös pentueet ylös VBPY:n sivuille. Sitä kehittelen hiljalleen, mutta jos jollain on tällä hetkellä tiedossa tulevia belgipentueita niin saa laittaa sähköpostia! :3

https://virtuaalisetbelgit.weebly.com/
Avatar
DeeHukka
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 4:02 pm
Viesti:

Re: Belgiyhdistys herää henkiin!

Viesti Kirjoittaja DeeHukka »

En itse löytänyt yhdistyksen sivuilta sitä tietoa, että mitä muunnoksia saa risteyttää. Jos saa ehdottaa, niin musta ne vois kirjoittaa sinne! En oo koskaan belgipentueita teettänyt niin en oo ees kuullut noista säännöistä, niin ehkä yhdistyksen sivut ois hyvä paikka tiedottaa siitä? :)
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Belgiyhdistys herää henkiin!

Viesti Kirjoittaja Lume »

DeeHukka kirjoitti: To Huhti 09, 2020 11:18 am En itse löytänyt yhdistyksen sivuilta sitä tietoa, että mitä muunnoksia saa risteyttää. Jos saa ehdottaa, niin musta ne vois kirjoittaa sinne! En oo koskaan belgipentueita teettänyt niin en oo ees kuullut noista säännöistä, niin ehkä yhdistyksen sivut ois hyvä paikka tiedottaa siitä? :)
Joo! Kiitos ehdotuksesta. Kirjoitan ne sinne kun ehdin :mrgreen:
Vastaa Viestiin